Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:06

Eolith møvede sig forbi Andy og gik hen til ovnen og slukkede hurtigt. Han åbnede ovnen, og der kom straks en stank af røg ud, som fik Eolith til at hoste. Han tog sig for munden og forsøgte at vifte røgen væk med hånden. "T-ænd for Emhætten!" Hostede Eolith og kneb øjnene sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:12

Andy så efter ham og nikkede og gik bare hen og tænde for den og åbnede derefter for vinduerne "her lugter mærkeligt" sagde han og viste endelig ikke hvad der skete
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:23

"Ja det er da klart" Sagde Eolith og var selv god til at brænde mad på. Han ledte efter nogle ovnhansker, men måtte nøjes med et viskestykke at tage pizzaen med. "Av, den er varm!" Sagde han og kastede pizzaen op på køkkenbordet, mens han frygtede at det ville knække, fordi at Pizzaen var det rene kul på bunden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:35

Andy så på ham da han hørte hans av, han stod hurtigt ved ham og tog ham rundt om håndledet "brænde du dig ?" spurgte han om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:39

"Ah ja... Men der skal bare kold vand på.." Sagde han og så til mens hans finger blev rød. Han skar ansigt og så ned på pizzaen "Men vores mad kan vi næppe redde... Jo.. så skal vi skære kullet væk..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:44

Andy træk ham hurtigt over til vasken og tænde for vandet og tog hans finger under "sådan" sagde han og var ligeglad med pizza'en "vi kan bare købe nået når vi går ned og lejer film" forslog han og så over på ham og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 16:48

Eolith blev glad, da Andy var så omsorgsfuld, selvom det bare var en dum forbrændt finger. "Ja, det er nok bedre end pizza med skinke, ost og kul" Lo han stille og levede lidt med det holde vand "Jeg så at du havde plaster i en af de skuffer, tror jeg...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 00:50

Andy så ned på hans finger og nikkede "ja det er nok rigtigt nok" sagde han og så kort på ham inden han gik over til skuffen og tog en flaske med plaster ud, han gik hen og slukkede vandet og satte sig op på køkkenbordet. han tog hans hånd til sig og tørrede vandet af på sine bukser inden han blik gav ham plaster på, han kyssede derefter han finger og smilte "sådan" sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 03:09

Det lille afsluttende kys fik ham til at smile. "Tak, det skal nok hjælpe" Sagde han optimistisk og kiggede på sin hånd. Og ja, det hjalpe faktisk - eller var det bare plasteret der holdt smerten tilbage? Nej. Han valgte at tro på den underlige skrøne om at kys hjalp på såret. Han så på pizzaen og gav et suk fra sig. "Så lad os smide den ud. Så kan vi tage en pizza med hjem".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 03:32

Andy så på ham med et smil på læben og nikkede "det lyder godt" sagde han og så på pizza'en og nikkede "jeg laver aldrig pizza igen" sagde han og tog et viskestykke og tog pizza for ikke at brænde sig, han smed den let ud i skraldespanden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 05:23

"Bare læs på pakken inden du begynder på maden" Lo Eolith lavt og kiggede fornøjeligt på ham. Han lænede sig mod bordet og kiggede tænksomt på ham, inden han tog Andys arm og begyndte at gå mod gangen. "Let's go" Sagde han og fandt sin jakke og sko frem, som han hurtig fik taget på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 05:28

Andy gik med ham og samlede sin pung, nøgler og smøger op i mens. han gik hen og tog sine sko på og nikkede "ja lad os det" sagde han og så kort på ham med et smil inden han tog sin frakke og tog på, han lag sine ting ned i lommerne og tog først en smøg i sin mund. han holde sine nøgler i den ene hånd og sin lighter i den anden, mens han gik ud af døren og ventede på Eolith. han låste døren efter dem og tænde for sig smøg, mens han gik ned af trapperne og lag sine nøgler og ligter ned i lommerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 08:40

Eolith lynede næsten helt op til halsen på jakken for at holde varmen, og han strammede sine snørrebånd inden han skyndte sig at følge med Andy. Han havde ikke selv rigtig nogle penge, men regnede da med at det var okay at et var på Andys regning. Han havde jo også fortald Eolith, at han havde så mange penge, at han ikke vidste hvad han skulle gøre med dem.
Eolith begyndte at gå ned ad trappen med rolige skridt, før han satte sig op på gelænderet for at kure ned i stedet, frygtløst for at falde ned eller komme til skade.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 08:43

Andy så på ham og holde øje med at han ikke ville falde, da han var bange for at Eolith ville komme til skade. han kunne dog ikke lade være med at smile og tog en sug af sin smøg "uh så skal jeg også købe slik" sagde han mens røgen piftede ud af hans mund, uden at tænke over det. han havde sine hænder langt nede i sine lommer på sin frakke, og det var endelig lidt spild af tøj at havde på når han alligevel ikke lukkede den. også brokkede han sig jo heller aldrig over at det var koldt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 08:49

Eolith svingede sine ben ned ved trappeenden og var tydeligt mere energisk udenfor lejligheden end indenfor. Han så om på Andy med et smil og ventede på at han skulle komme ned til sig. "Ja endelig! Vi skal mæske os fede i dag" Svarede han beslutsomt som om at det var en selvfølge. Da Andy kom ned til ham åbnede ham døren for dem og kom udenfor, hvor det var eftermiddag og solen lå lavt på himlen. I det mindste vidste han at filmforretningerne og grillbarene stadig var åbne til den til, som nogle af de sidste forretninger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 09:04

ANdy lukkede kort sine øjne da han kom ud og rystede på hovedet "jeg synes jeg er fed nok i forvejen" sagde han og begynde bare at gå ned af gaden mens han så efter ham, han tog sin ene hånd op af lomme n og tog sin smøg mellem to fingere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 09:09

"Jaah, du har nok ret. Du bør passe bedre på.." Svarede han dybt sarkastisk og kom hænderne i lommerne og begyndte at gå ved hans side. Selv ville han nok aldrig tage på, hvilket var arveligt i hans familie fra sin mors side af. Alligevel var hans moster udstyrret med tydelige former, hvilket havde skildt sig en pæn del ud fra familien.
Han gik mod byen, og havde nu alligevel tænkt sig at få Andy til at købe noget slik med hjem.

//Jeg smutter i seng for nu. Sov godt ^^ *Vinke* //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 09:34

Andy så hurtigt på ham og stoppede hurtigt op, han træk sin anden hånd op af lomme. da han var lidt af en tøs når det handele sådan nået, han træk op i sin trøje og så ned på sin mave "hmm" sagde han mens folk bare gik forbi ham og så underligt på ham "er jeg virkelig så fed ?" spurgte han om og man kunne høre at der var panik i hans stemme, han tog trøjen ind i sin mund og klappede på sin mave med sin hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 16:21

"Ja, flæskefed! Kan du overhoved gå igennem en carport?" Spurgte Eolith igen, hvor at det var tdelig sarkasme. Han stoppede op og så tilbage på Andy. Han trak hans trøje ned og så på ham. "Andy.. du er nok den sidste person i verden der overhoved nærmer sig at være fed" Lo han, over at Andy gik så højt op i det. Desuden var fedme ikke nogen slem ting i Eoliths øjne, da han jo selv havde svært ved at tage på, men Andy var overhoved ikke fed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 01:19

Andy slap bare sin trøje med sine tænder og så på ham, han vende sit blik ned mod sig selv og nikkede "er du sikker på det ? altså et dødt menneske er da tynder end mig.. tror du at jeg er ved at dø ?" sagde han og så på ham med panik i sine øjne, han tog sin smøg ind i munden og tog hans hånd i sin og begynde at gå "flæsk er det ikke nået mennesker spiser ? uh my god... tror du at de har tænkt sig at spise mig ?" spurgte han om og så ondt omkring på alle mennesker
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 03:28

Eolith lod sig bare trækkes med Andy og kunne pludselig se, at de virkelig traumatiserede ham. "Det kommer da an på hvad du mener med 'spise dig'" Svarede han, og mente selvfølge at spise ham på en fræk måde, men han vidste, at det ville han nok ikke forstå nu "Tænk at du er ældre end mig, men du ved ikke engang hvornår man er ironisk...?". De kom til forretningen, men ville ikke gå derind før at Andy slappede lidt mere af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 03:38

Andy stoppede op og træk lidt på skulderne "ja ved da ikke hvad mennesker kan finde på at sige" sagde han og tog stille sin hånd til sig og så lidt ind i forretningen, inden han så over på Eolith og træk lidt på skulderne "jeg snakker heller ikke så tit med folk, det eneste kontakt jeg havde med folk var når jeg arbejde eller når jeg skulle havde nået.. eller har jeg ikke snakket med nogen inden jeg kom her til" sagde han og åbnede døren og holde den for ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 03:43

"Du har vel venner?" Spurgte han og gik med indenfor og lod bare døren gå i. Han så sig rundt i forretningen og gik lidt rund og forsvandt om bag en hylde med de nyeste gyserfilm. Han kiggede lidt igennem dem allesammen og læste bagpå dem der så interessante ud. Mange af dem havde han set lidt af på internettet, men han havde ikke haft så meget tid til at glo film på det seneste, da han jo havde været sammen med Andy et par dage efterhånden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 04:10

Andy så på ham og nikkede "jov men inden jeg kom her til så havde jeg ikke.. jeg var jo fuld hele tiden så kan endelig ikke huske det store" sagde han og gik bare med ham, han så lidt på hylden og rystede på hovedet af ham "du har virkelig ikke tænkt dig at give på.. jeg er virkelig en tøs når det er med gyser at gøre" sagde han stille

//skal spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 04:22

Eolith kiggede på de film an havde fundet frem og så derefter på Andy. "Ah.. Det kunne du da bare have sagt så" Sagde han og kunne ikke lade være med at fnise lidt af ham, men skjulte det dog lidt og kom filmene tilbage "Så går vi hen i børneafdelingen, hvis det er mere dig". Han grinte videre, tog hans hånd og gik væk fra gyserafdelingen. "Ej.. Hvad for en genre skal vi så se?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 37 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 37 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: