|
| Alene i centret | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Alene i centret Tirs 30 Mar 2010, 05:47 | |
| Tid :: irl vejr :: irl sted :: Centret omgivelser :: næsten igen mennesker af se Race :: Yuuki er en engel, Dato :: irl
Yuuki gik for sig selv inde i det store center og kiggede rundt, ingen butikker havde åbent alle var for længst lukket hvilket passet hende helt fint, hun kiggede rundt og fik øje på en fyr der sad helt for sig selv, hun gik stille hen til ham efter som hun syntes det lignede der var noget galt med ham og sagde stille"Hejsa?? Er der noget galt??" hun stod der uskyldigt og kiggede på ham, hun havde i dette gode vejr korte jeans på der var grå, og en stram sort top på og en halskæde med engle vinger ned af halsen og stod og så på ham med de klare blå øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Tirs 30 Mar 2010, 05:51 | |
| Terion sad lidt og kiggede så op på en pige, men utrolige blå øjne, underligt nok var hun menneske. Ved hans øjenbryn var der en stor flænge men det blødte ikke mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Tirs 30 Mar 2010, 05:56 | |
| Yuuki lignede meget et menneske men hendes øjne var dem der understregede at hun var en engel.. men hun havde ikke en evne sådan da. hun kiggede på ham og smilede sødt og sagde"Årh hvad er der dog sket med dit ansigt er du okay??" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Ons 31 Mar 2010, 02:10 | |
| "iKKE rigtig noget" sagde han og i det samme var såret væk. Mest fordi han var den race han var nemelig en dæmon, og derfor hellede han på no time. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Ons 31 Mar 2010, 05:13 | |
| Yuuki kiggede undrende på ham men satte sig så ved hans side og sagde"såå?? Hvad hedder du?? og du må være?? en vampyr eller demon" hun kiggede på ham med et smil og sagde"mit navn er Yuuki Kaname Cross" hun fik et smil frem igen på de klare læber og så lidt på der hvor hans sår lige havde været men kiggede så på hans ansigt bare i det hele taget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Ons 31 Mar 2010, 06:30 | |
| "Jeg hedder Terion" sagde han og tog sig tænkende til sin hage og svarede ikke på det sidste, han havde alt for travlt med at prøve at få den lystsyge stemme væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Ons 31 Mar 2010, 07:08 | |
| Yuuki smilede lidt lumsk og lod stille hendes to finger nærmest gå langsomt og forførende op af hans overkrop og smilede i det hun sagde"Okay jamen goddag med dig Terion må jeg ikke kalde dig iron som jern fordi du ser rimelig robust og stærk ud" hun smilede sødt og sagde"Altså så det nemmere at huske mine venner" hun blinkede til ham og lod sine finger glide væk og rejste sig langsomt op og sagde"såå?? Terion bor du her i byen??" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Tors 01 Apr 2010, 04:06 | |
| Terion sad helt roligt og smilede så, "Jo da hvis det hjælper dig til at huske noget" sagde han og kiggede så op på hendes hår. Alt det hun lige havde sjovt havde ikke vagt nogen følser i Terion. Ikke engang da hun rørte ham blev ´han genert eller andet. Det var for ham bare noget berøring- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Tors 01 Apr 2010, 04:12 | |
| Yuuki smilede og sagde"Tak Iron vi skal nok blive rigtig gode venner såå Men som sagt bor du her i byen?? eller Er du bare på en spaser tur i byen??" Hun kiggede lidt rundt omkring og rettede blikket mod Iron igen og strøg sit hår til siden og kiggede lidt væk igen, Hun var altid glad for at få nye venner om det var dyr eller piger eller drenge ??, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Tors 01 Apr 2010, 06:20 | |
| "Deepsheel" svarede han og gabte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Tors 01 Apr 2010, 06:22 | |
| Yuuki nikkede stille og kiggede på ham og sagde"Hmm der kan man bare se jeg bor bare i Warclare men altså det nu ikke fordi det er tusind gange bedre end deepsell jeg har faktisk en rigtig sød ven der bor der ?" hun kiggede på iron lidt og lukkede blidt øjnene og sagde"såå?? iron har du nogen venner?? her i deepshell??" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Søn 04 Apr 2010, 22:46 | |
| "dET VED Jeg ikek" sagde han og begyndte og gynge lidt frem og tilbage i kroppen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Søn 04 Apr 2010, 23:04 | |
| Yuuki så lidt undrende på ham men smilede stille og sagde"okay det også helt iorden" hun så lidt væk og så over på ham igen og roede sig lidt i håret i det hun sagde"Er du okay??" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i centret Ons 14 Apr 2010, 19:37 | |
| "ja...JEG gynger bare lidt" sagde han og smilte så sødt som et lille barn. "Hvad med dig er du okay?" sprugte han og så spændt på hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene i centret | |
| |
| | | | Alene i centret | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|