| New lifestyle ^^ | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 02:20 | |
| Pandora rystede på hovedet og måtte bare gå imod ham. ''Hmm, jeg er død'' hviskede hun og smilte stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 02:45 | |
| Andy rystede på hovedet af det hun sagde "nej søde" sagde han og tog sin hånd op af lommen og rakte den hen til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:14 | |
| ''Jo jeg er..'' hviskede hun og bed sig hårdt i læben inden hun forsigtigt tog imod han's hånd og smilte et kort trist smil til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:16 | |
| Andy rystede bestemt på hovedet "nej" sagde han bestemt og gav hendes hånd et klem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:26 | |
| Pandora sukkede og smilte forsigtigt til ham igen. ''Jamen.. Indeni er jeg død'' svarede hun med et suk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:32 | |
| Andy træk på skulderne og så bare på hende og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:36 | |
| Pandora smilte stille og gik over til ham. Hun lagde forsigtigt armene om ham og lukkede øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:46 | |
| Andy stoppede op og lag sine arme omkring hende og smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:50 | |
| ''Hvis nu.. Det skulle gå galt.. Vil du så ikke hjælpe mig?'' hviskede hun og kiggede op på ham. Hende's ansigt var ikke det gladeste men hun smilte alligevel til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:52 | |
| Andy nikkede og smilte ned til hende "jeg er her for dig" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:55 | |
| Pandora smilte taknemmeligt til ham og puttede sig ind til ham ''Tak'' mumlede hun lavt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 03:57 | |
| Andy kyssede hende i håret og smilte "du er jo en af mine bedste veninder" hviskede han kærligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:02 | |
| Pandora smilte lidt prikkede ham på næsen. ''Tak og i lige måde'' svarede hun og smilte stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:04 | |
| Andy smilte og og kyssede hende igen i håret "godt søde" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:07 | |
| Pandora smilte og kyssede ham på hagen. ''Ja, du er jo min krammebamse'' sagde hun og smilte stort da hun syntes han gav de bedste krammer på jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:08 | |
| Andy gav et lille grin fra sig og bed sig i læben af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:14 | |
| Pandora gabte da hun på en eller anden måde var træt. ''Hmm..'' mumlede hun og kiggede på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:37 | |
| Andy så bare på hende og bøjede sig ned og løftede hende op til sig og lag sine hænder på hendes lår og begynde at gå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:40 | |
| Pandora havde armene om han's nakke men's han gik med hende. Hun smilede lidt og lagde sit hovede på han's skulder. ''Er jeg ikke tung?'' spurgte hun stille og grinte svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:41 | |
| Andy rystede på hovedet af hende og smilte af hende "nej ikke så meget" sagde han og gik bare videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:48 | |
| ''Så jeg er tung?'' spurgte hun og kiggede op og grinte lidt. Hun prikkede ham hurtigt på panden inden hun lagde armen om han's nakke igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 04:54 | |
| Andy rystede på hovedet af det "nej nej" sagde han og bed sig i læben og gik bare videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:08 | |
| Pandora nikkede og lagde sit ansigt ned på han's skulder igen med et lille smil. Det var afslappende bare at gå sådan her syntes hun ihvertfald. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:10 | |
| Andy bed sig i læben mens han gik videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:13 | |
| Pandora havde det som om hun var ved at falde i søvn men var bare meget meget langt inde i sine tanker og det var lang tid siden hun havde været i sådan en tilstand. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ | |
| |
|
| |
| New lifestyle ^^ | |
|