Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

New lifestyle ^^

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

New lifestyle ^^ - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:59

Pandore rystede stædigt på hovedet og kravlede hen til ham. ''Neej''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:01

Andy begynde at kravle væk fra hende og grinte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:07

Pandora kiggede på ham og kravlede bare efter ham. ''Iiiih, jeg skal nok fange dig!'' grinte hun og prøvede at følge med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:15

Andy så tilbage på hende og grinte "du fanger mig aldrig" sagde han og viste godt at hun kunne fange ham på ingentid
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:18

Pandora var altså ikke den bedste til at kravle, så hun faldt et par gange og grinte lidt. ''Jooo, på et tidspunkt men du kan også flyve væk!'' sagde hun og rynkede på næsen. Hun syntes det var snyd!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:29

Andy grinte lidt af hende og kravlede hurtigt videre, han så bare tilbage på hende og kunne godt lide at hun fald. så han kunne komme længere væk fra hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:36

Pandora kiggede på ham og blev ved med at kravle efter ham så hurtigt hun kunne. Lidt efter havde hun indhentet ham så hun i det mindste kunne få fat i han's fod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:44

Andy stoppede udmattet og satte sig ned "det er hårdt" sagde han og lag en hånd i hendes hår og grinte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:04

Pandora kravlede hen til ham igen og satte sig i han's skød. ''Neej, men du er også ved at blive gammel'' drillede hun og rækkede tunge. Hun pjuskede han's hår og grinte lidt af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:06

Andy grinte og rystede på hovedet "jeg er gammel" sagde han bare
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:08

''Mmm, og meget mere end mig'' sagde hun og rækkede tunge af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:33

Andy træk lidt på skulderne og grinte "det er ligemeget" sagde han og rakte tunge tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:37

Pandora grinte lidt og gnaskede sig i læben. ''Mmm'' mumlede hun og smile skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:39

Andy lavede drillende en kysse mund "du vil gerne kysse mig" sagde han drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:42

Pandora himlede med øjnene og kiggede på ham. ''Kun hvis du vil ha det'' mumlede hun og grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:43

Andy grinte kort og nikkede og blev ved med at lave kysse mund, han tog et finger op så hentydet til et kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:45

Pandora sukkede opgivende og kyssede ham på munden og stoppede lidt efter. ''Du sagde selv. Husk det!'' sagde hun og grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:48

Andy kyssede hende tilbage, han tørrede hurtigt sin mund af når hun havde kysset ham "nøj det er mærkeligt at kysse med en pige" sagde han og mente det, og var nu helt sikker på at han var til fyre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 10:52

Pandora grinte lidt og så på ham. ''Heh, tja det skal man vel vende sig til'' sagde hun og smilte lidt. Hun kiggede rundt og sukkede lydløst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 11:34

Andy rystede på hovedet "nej jeg holder mig til fyre" sagde han og rødmede lidt af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 11:41

Pandora smilte lidt men's hun bed sig i læben. ''Gør du det'' sagde hun og syntes det var sødt at han rødmede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 11:46

Andy så på hende og nikkede "de er mere mig.. tror hvis jeg var sammen med en pige igen så ville hun syntes at jeg var for tøsset.. og fyre syntes nok jeg bare er en bøsserøv" sagde han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 11:50

Pandora rystede på hovedet. ''Nej, du er ikke tøset eller en bøsserøv!'' sagde hun og kiggede på ham da hun på ingen måder syntes han var tøset eller en bøsserøv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 12:01

Andy grinte af det hun sagde "du har ikke set mig når jeg er sammen med Dean.. så er jeg virkelig lidt af en tøs" sagde han og syntes det var lidt pinligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 00:56

Pandora smilte og kiggede på ham. ''Jaja, men det er der heller intet galt i. Det er sikkert sødt'' sagde hun og grinte lidt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 13 Icon_minitime

New lifestyle ^^
Tilbage til toppen 
Side 13 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Næste
 Lignende emner
-
» boring lifestyle....

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum