| New lifestyle ^^ | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:20 | |
| Andy så op på hende og smilte og gik bare videre, han elskede at være sammen med hende. og mest når de var ude at jage |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:23 | |
| Pandora smilte lidt og sukkede så. Det var meget beroligende at være sammen med ham også bare at sidde her i han's favn men's han gik var endnu mere beroligende. Han var den eneste han sådan rigtigt elskede at være sammen med udover Mira. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:28 | |
| Andy gik stille ind i en gyde og hoppede op på taget, han satte sig stille ned med hende i sit skød. han så stille på hende og smilte svagt og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:33 | |
| Pandora vågnede halvt af sin lille trance og glippede lidt med øjnene og kiggede op på ham. Hun kiggede sig forvirret rundt og så at de sad på et tag. ''Hov'' mumlede hun og grinte lidt inden hun smilte kort. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:34 | |
| Andy så på hende og gav et grin fra sig og kyssede hende på panden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:36 | |
| Pandora grinte lidt og kyssede ham på næsen. ''Bø'' hviskede hun og blottede sine tænder i et stort smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:37 | |
| Andy grinte lidt af hende og lag sig ned og så bare på hendes tænder og var ikke så glad for at se dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 05:44 | |
| Pandora satte sig på han's mave og smilte så tilfreds. ''Yaaaay jeg vandt over dig'' grinede hun rækkede tunge. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:02 | |
| han rystede bestemt på hovedet af hende "nej aldrig" sagde han bare |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:04 | |
| ''Jo jeg vil vinde'' sagde hun bestemt og nikkede men's hun rystede på hovedet. Hende's blonde hår var blevet helt fladt fordi der havde blæst ret meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:07 | |
| Andy hævede det ene øjebryn af hende og rystede bestemt på hovedet "jeg giver ikke op" sagde han og lag sine arme over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:12 | |
| ''Jo, du gør'' svarede hun med en alvorlig stemme og rækkede tunge af ham. Hun kiggede bedene på ham fordi hun for en gang's skyld ville vinde over ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:13 | |
| ANdy lukkede sine øjne i og rystede på hovedet af hende "du vinder ikke" sagde han bestemt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:15 | |
| ''Jamen.. Jeg har jo vundet på en måde! Du ligger og jeg sidder på dig'' svarede hun med et suk.
//Okay.. Det kunne misforstås -.-'// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:16 | |
| Andy åbnede sine øjne og så op på hende og rystede på hovedet af hende "det gør du jo kun fordi jeg har sat dig på mig" sagde han og rakte tunge af hend
//ja meget :b// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:30 | |
| Pandora rystede på hovedet af ham og grinte lidt. ''Neej, det var min egen skyld og du lagde dig ogs selv ned'' sagde hun for at minde ham om det.
//Daamn xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:35 | |
| Andy rystede på hovedet af hende og grinte stort af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:39 | |
| Pandora smilte tilfreds og syntes faktisk altid det gik sådan her hvor hun sad på ham og han lå ned på jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:39 | |
| Andy rakte tunge af hende og nussede blidt hendes lår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:41 | |
| Pandora sukkede og bukkede sig for at kysse han's pande og satte sig så op igen inden hun rækkede tunge af ham og smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 06:44 | |
| Andy grinte lidt af hende og prikkede hende på panden "dumme unge" drillede han og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 07:01 | |
| ''Neeej jeg er ikke en dum unge da'' grinte hun og rækkede endnu mere tunge af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 07:16 | |
| Andy tænkte lidt over det og træk på skulderne "jov du gør det" sagde han bare |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 07:21 | |
| Pandora sukkede og trillede ned fra ham og kiggede op på himlen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 07:45 | |
| Andy lå bare helt stille og så op på himlen og tænkte på Dean med et smil på læben |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ | |
| |
|
| |
| New lifestyle ^^ | |
|