| New lifestyle ^^ | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 08:00 | |
| Pandora sukkede stille og satte sig op. Hun kravlede lidt rundt deroppe og smilte stort. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 08:11 | |
| Andy lukkede sine øjne i og lignede en der sov, eller slemmer at lignede en der var død |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 08:19 | |
| Pandora rejste sig og børstede noget af sandet væk fra sine hænder. Hun kiggede over på Andy og lagde hovedet på skrå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 08:23 | |
| Andy begynde at puste luft ud af sin mund og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 08:26 | |
| Pandora gik hen til ham og satte sig ned foran han's hoved. ''Bøøøh'' hviskede hun og prikkede ham på næsen inden hun smilte stort. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 08:32 | |
| Andy åbnede stille sine øjne og så på hende "hej" sagde han og lukkede sine øjne i igen og smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 22:27 | |
| Pandora smilte og kiggede op på himlen. Hun sukkede og bed sig kort i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 22:31 | |
| Andy åbnede sine øjne igen og så op på hende med et smil "er der nået galt ?" spurgte han stille om og lag stille en hånd i hendes skød |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 22:36 | |
| Pandora rystede kort på hovedet og kiggede ned på ham. ''Nej, alt er helt fint'' svarede hun og smilte stille til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 22:46 | |
| Andy smilte tilbage til hende og nikkede "det er godt" hviskede han og lukkede sine øjne i igen og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 22:58 | |
| Pandora nikkefr og smilte halvstort til ham. ''jep'' svarede hun og kiggede ned på sin hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 23:00 | |
| Andy træk bare stille vejret og smilte svagt "tror du at han er et bedre sted ?" hviskede han stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 23:07 | |
| Pandora nikkede og kiggede ned på ham. ''Det er jeg sikker på'' svarede hun og smilte lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 23:09 | |
| Andy bed sig kort i læben "det håber jeg også.. selv om jeg hellere vil havde ham her" hviskede han og lag sine hænder på sin mave, han åbnede sine øjne og så op på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 23:18 | |
| Pandora smilte kort opmuntrende og kunne godt forstå. ''Det kan jeg godt forstå..'' svarede hun og kiggede ned på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 06 Apr 2010, 23:58 | |
| Andy smilte svagt og bed sig kort i læben "men så længe han er et godt sted" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:01 | |
| ''Hmm, det håber jeg han er'' svarede hun og kiggede så op på himlen med et stille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:03 | |
| Andy smilte stort og så bare videre op på himlen "kunne han ikke blive sendt ned til mig, og bare give mig et sidste kys.. og fortælle mig at alt nok skal gå" sagde han og havde det som om at det aldrig ville gå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:10 | |
| Pandora smilte lidt af han's tankegang og kiggede ned på ham. ''Det.. kunne være godt hvis.. Det skete..'' svarede hun. ''Men, alt skal nok gå søde'' sagde hun og betragtede ham. Hun kunne ikke lade være med at smile da hun syntes det var sødt at han elskede ham så meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:13 | |
| Andy træk på skulderne og rystede svagt på hovedet "det går aldrig" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:26 | |
| ''Jo det gør! Du skal bare se lidt lysere på tingene'' svarede hun og smilte lidt. Hun aede ham kort på hovedet og så op på himlen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:27 | |
| Andy slap stille læben og så kort over på hende "det kan jeg ikke" indrømmede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:31 | |
| Pandora nikkede. ''Du skal..'' sukkede hun og kiggede på ham. Hvis han skulle komme videre blev han altså også nødt til at se så lyst på tingene som muligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:32 | |
| Andy rystede på hovedet "det kan jeg ikke" hviskede han og mente det, han kunne ikke klare det uden Dean |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:44 | |
| ''Prøv nu bare så er du endnu mere sød end du er men det er umuligt..'' sukkede hun og kiggede ned på ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ | |
| |
|
| |
| New lifestyle ^^ | |
|