| New lifestyle ^^ | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 02:46 | |
| Andy så stille på hende og rystede på hovedet "så er det også umuligt for mig at prøve" sagde han stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:02 | |
| ''Nej..Du skal prøve at være glad. Ikke kun ulykkelig. Jeg tillader det ikke!'' sukkede hun og rystede på hovedet da hun blev lidt sur. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:07 | |
| Andy så bare over på hende og træk på skulderne "hvad vil du gøre ved det ?" spurgte han om og bed sig kort i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:11 | |
| Pandora åbnede munden men tøvede og rystede på hovedet. ''Jeg ved det ikke..'' sukkede hun og kiggede ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:12 | |
| Andy nikkede og kunne gætte sig til det "ja det regnede jeg også med at du ikke viste" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:14 | |
| Pandora sukkede og blev ved med at kiggede ned på sine hænder. *Men jeg tillader det stadig ikke..* tænkte hun og bed sig hårdt i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:15 | |
| Andy hævede det ene øjebryn "jeg kan stadig høre dig" sagde han og lag sine arme over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:19 | |
| ''Hvad vil du da gøre? Gå og være ulykkelig hele tiden?'' spurgte hun og kiggede trist på ham. ''Det tillader jeg ikke..'' hviskede hun og kiggede ned igen. Hun begyndte at blive sur over det, men rystede på hovedet og sukkede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:24 | |
| Andy træk på skulderne "jeg har jo ikke et andet valg" sagde han og bed sine tænder sammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:26 | |
| Pandora snerrede lavt og sukkede. ''Jo, prøv nu bare. For min skyld..'' sagde hun og bed sig hårdt i læben for ikke at snerre mere da det ikke var med vilje. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:28 | |
| Andy rystede bare på hovedet og bed sine tænder sammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:31 | |
| Pandora lukkede sine øjne hårdt i og blev ved med at bide i sin læbe indtil der åbenbart gik hul. Hun tog sig ikke af det men slikkede det bare af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:50 | |
| Andy stod bare helt stille og så over på hende og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:55 | |
| Pandora sukkede og kiggede op på ham. ''Undskyld.. Jeg kan ikke klare at være sur på dig'' mumlede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:56 | |
| Andy satte sig op og så over på hende "det gør ikke nået" sagde han og rejste sig derefter op og begynde at gå og lod sig falde ned i en gyde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 03:59 | |
| Pandora sukkede og bed sig hårdt i læben inde hun rejste sig op og sprang ned fra taget så hun stod lidt ude på vejen. ''Hmm..'' mumlede hun og kiggede op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 04:00 | |
| Andy gik stille ud på gaden og så over på hende "du hader mig" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 04:04 | |
| Pandora så over på ham med et forvirret udtryk. ''Nej selvfølgelig hader jeg dig ikke'' svarede hun og gik over til ham. Han var stadig besynderligt højere end hende så hun skulle kigge op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 04:25 | |
| Andy så ned på hende og bed sig kort i læben "jeg kan godt forstå det" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 05:07 | |
| ''Nej, jeg hader dig ikke'' svarede hun og bed sig i læben. Hun kunne ikke lide han sagde sådan, hun elskede ham jo overalt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 05:09 | |
| Andy nikkede og så ned på hende "okay så stopper jeg med at sige dig imod" sagde han og lag sine arme omkring hende og bøjede sig lidt ned imens, da han jo var højere end hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 05:16 | |
| Pandora smilte tilfreds og lagde også armene om ham. ''Godt'' hviskede hun, men ville stadig have at han ikke skulle være ulykkelig.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 05:19 | |
| Andy trykkede sine læber og smilte imens "du betyder så meget for mig" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 05:29 | |
| Pandora smilte og holdte stadig om ham. ''I lige måde søde'' svarede hun og kyssede ham kort på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Ons 07 Apr 2010, 05:30 | |
| Andy nød kysset på kinden og smilte af det |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ | |
| |
|
| |