| New lifestyle ^^ | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 04:12 | |
| Andy så underligt på hende og grinte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 04:20 | |
| Pandora smilte og vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige eller gør. ''Hmm'' mumlede hun og kiggede rundt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 04:22 | |
| Andy prikkede hende på næsen og grinte stort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 04:23 | |
| ''Aaah din abe'' grinte hun og prikkede ham på maven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 04:28 | |
| Andy træk lidt på skulderne og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 04:31 | |
| Pandora tænkte lidt inden hun kyssede ham på begge han's kinder og et meget hurtigt et på munden så det mærkes som om det strejfede istedet. Hun satte sig ned på jorden og kiggede op på himlen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 04:43 | |
| Andy blev helt forvirret over alle de kys, og så sig omkring for at finde ud af det hele "skete der lige ?" spurgte han om og satte sig ned ved hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 05:34 | |
| ''Forvirring'' sagde hun bare og trak kort på skulderen inden hun kiggede på ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 05:37 | |
| Andy nikkede og fugtede sine læber "ja meget" sagde han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 05:42 | |
| Pandora smilte lidt og kiggede op på månen. ''Hmm.. Faktisk skulle jeg have været deroppe eller dernede hvis bare han havde ladet mig dø'' sukkede hun og kløede sig på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 05:43 | |
| Andy så på hende med store øjne "jeg er slet ikke med" sagde han og klødet sig i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 05:47 | |
| Pandora rystede på hovedet og sukkede. ''Nej, det er også lige meget'' sagde hun og havde egentlig bare sagt hvad hun havde tænkt på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 05:48 | |
| Andy rystede på hovedet og så på hende "nej det er ikke.. det forvirre mig bare lidt" sagde han da de lige havde snakket om en ting, også snakker hun om nået andet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:07 | |
| Pandora sukkede og kiggede ned. ''Jeg mener.. At rent faktisk burde jeg være død lige nu'' sagde hun og kiggede op på himlen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:10 | |
| Andy så på hende og rystede bestemt på hovedet "nej du skal ikke dø" sagde han bestemt og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:12 | |
| ''Jamen.. Jeg burde jo være død og ikke sidde her lige nu'' hviskede hun og pustede noget hår væk der irreterede hende's ansigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:13 | |
| Andy fjernede totten fra hendes ansigt og lag den om bag hendes øre, han rystede på hovedet "nej fordi jeg har brug for dig" sagde han og smilte til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:15 | |
| Pandora sukkede og smilte stille til ham. ''Så vil jeg leve videre for din skyld. Men kun din!'' sagde hun og bed sig lidt i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:17 | |
| Andy lag en hånd på hendes kind og så på hende "det er jeg glad for" hviskede han og smilte til hende og havde ikke lyst til at miste hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:19 | |
| Pamdora smilte skævt og lagde hovedet på han's skulder. ''Du får da også din vilje hvergang'' hviskede hun og grinte lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:20 | |
| Andy lag sine arme om hende og lukkede sine øjne i "ja.. ellers ville jeg jo bare opføre mig som et lille barn" sagde han selv om han endelig ikke viste om han ville, da han ikke selv lag mærke til sådan nået |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:26 | |
| Pandora smilte stille og kiggede op på himlen. Hvorfor vidste hun ikke?, men hun kunne bare godt lide himlen af en eller anden underlig grund. ''Det tror jeg nu ikke du ville..'' mumlede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:28 | |
| Andy smilte og bed sig kort i læben og kyssede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:30 | |
| Pandora smilte lidt af kysset og kyssede ham på skulderen istedet for på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tors 08 Apr 2010, 06:42 | |
| Andy smilte og begynde at nusse hende på ryggen "hvis du kunne vælge hvad du ville være hvad skulle det så være ?" hviskede han |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ | |
| |
|
| |
| New lifestyle ^^ | |
|