| New lifestyle ^^ | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:46 | |
| Pandora kravlede hen til ham og lagde sit hoved på han's bryst. Hun sagde intet med blev dog liggende på den måde hun nu lå på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:56 | |
| Andy lag sine arme omkring hende og sad bare helt stille "jeg ønsker at forsvinde" hviskede han og var ikke sikker på om det var det bedste at sige til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:58 | |
| Pandora lukkede sine øjne hårdt i og knugede sig nærmest ind til ham. ''Nej.. Sådan noget må du ikke sige..'' mumlede hun og så op på ham. Nu kunne hun for alvor godt mærke tårene presse på men holdt dem inde så meget som hun nu kunne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 04:02 | |
| Andy strøg hende over håret og åbnede sine øjne lidt og så ned på hende "undskyld" hviskede han og ville ikke gøre hende ked af det, men det var sådan han havde det og kunne ikke gøre om på det. intet gav mening når Dean ikke var der mere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 04:08 | |
| Pandora bed sig hårdt i læben, og så op på ham. Et par små blodrøde tåre strøg ned af hende's kinder og hun knugede sig nærmest ind til ham. ''Du må virkelig ikke forsvinde'' sagde hun med grødet stemme. Hvis han forsvandt ville hun ikke have sin bedste ven længere, også ville det hele gå helt galt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 04:27 | |
| Andy så ned på hende og kunne dufte blod, han strøg sin tommelfinger over hendes kind "rolig" hviskede han og ville aldrig kunne forsvinde, det var jo bare nået han ønskede. han begynde at vugge hende fra side til side |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 04:32 | |
| Pandora bed sig i læben, men blev ved med at græde. Bare ikke så meget som før. ''Jeg.. Jeg kan bare ikke klare hvis du forsvinder'' mumlede hun og så op på ham. Hun følte sig som et lille barn i han's arme også når hun blev vugget fra side til side. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 04:38 | |
| Andy så ned på hende og rystede på hovedet "jeg forsvinder ikke.. det kunne jeg aldrig finde på uden at sige først" sagde han og vuggede hende videre fra side til side og nussede hende i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 05:39 | |
| Pandora nikkede og stoppede langsomt med at græde. Hende's kinder var lidt røde af tårene også på grund af at det jo var blod. ''Godt, men lov mig.. Jeg skal være død først..'' mumlede hun og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 05:54 | |
| Andy trykkede sine læber mod hendes pande "har allerede lovet alle at jeg ikke rejser" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 05:59 | |
| Pandora sad helt stille og tørrede langsomt en tåre væk, men holdt for en sikkerhedskyld hårdt fat i han's trøje med den anden hånd. ''Godt'' hviskede hun og smilte forsigtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:01 | |
| Andy så bare ned på hende og kunne ikke lide at hun græd "ville jeg aldrig finde på" hviskede han og kyssede hende i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:04 | |
| Pandora smilte usikkert og kiggede forsigtigt op på ham. ''Du må heller ikke'' hviskede hun og bed sig lidt i læben. Hun ville højest have det forfærdeligt lige indtil den dag hun døde, hvis han forsvandt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:05 | |
| Andy rystede på hovedet og vuggede hende videre "jeg forlader dig ikke" hviskede han og så bare ned på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:08 | |
| Pandora op på ham, og smilte forsigtigt. ''Tak..'' mumlede hun og puttede sig ind mod han's trøje. Det var faktisk behageligt at blive vugget sådan. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:10 | |
| Andy så bare ned på hende samtidigt mens han bare vuggede hende videre "sådan er jeg jo ikke" hviskede han stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:17 | |
| Pandora rystede på hovedet og så op på ham igen. ''Heldigvis..'' mumlede hun og tog ordentlig om ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:28 | |
| Andy nikkede og vuggede hende bare stille videre og lukkede sine øjne i og prøvede at sove |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:35 | |
| Pandora puttede sig ind til ham og lukkede sine øjne forsigtigt i. Selvom hun ikke kunne sove, kunne hun godt slappe af.. Sådan virekelig af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 06:52 | |
| Andy sad bare helt stille og kunne ikke selv sove, selv om han gerne ville |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 07:00 | |
| Pandora blev helt stille og sagde overhovedet ikke noget. Man kunne nærmest tro hun var død, så stille sad hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 07:17 | |
| Andy åbnede sine øjne og så bare ned på hende og smilte og vuggede videre, og kunne ikke få sig selv til at stoppe |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 07:22 | |
| Pandora lod sig blive vugget videre og havde det som om hun var faldet ind i en dyb trance eller noget i den stil. Kort tid efter åbnede hun øjnene en smule og så op på ham, med et lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 07:23 | |
| Andy smilte ned til hende og bed sig lidt i læben "jeg er" hviskede han stille og så på hende med et mærkeligt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 07:29 | |
| Pandora rækkede kort tunge af ham, og grinte stille. Hun smilte og puttede sig lidt mere ind til ham. ''Underlige dreng'' hviskede hun roligt. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ | |
| |
|
| |
| New lifestyle ^^ | |
|