Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjemme Hos Yuuki (Zack)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:00

Tid :: irl
sted :: Hjemme ved Yuuki I hendes lejlighed
omgivelser :: igen at se på gaden meget øde men der bor os mets demoner og vampyr
Dato :: irl
Vejr :: Solen skinder lidt og vejret er dejlig lunt




Yuuki gik hjemme for sig selv efter at ha mødt Zack tidligere på dagen hun havde skiftet om til små Stramme korte utrolig korte Shorts i jeans stof og en stram hvid T-shirt fordi det var normal hendes arbejds tøj, hun arbejdet jo i byens egen club med at tag af bordene og gå rundt med drinks til folk og sådan læsse alkohol ind i baren og det... når der var brug for det. men denne dag var bare kedelig og almindelig som altid undtagen at hun havde ikke regnet med at få besøg denne dag. Yuuki var kun iført De små korte Shorts og den lidt gennem sigtige T-shirt og Stiletter for at virke højre og så var hendes hår nede på en sexet måde mens hun støvsugede og hørte musik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:06

Zack kom stille og roligt gående op af trapperne, til lejligheden, han havde ikke kamoflacefarve eller noget i ansigtet idag, han havde også stort set helt almindeligt tøj på, han var iført en rød skovmandsskjorte som var lidt for lang i ærmene og længen, så den sad ret løst, han havde ikke en t-shirt eller trøje under skovmandsskjorten, han havde et par meget sort/grå bukser på, og et par vance, med sorte og hvide tern.
Zack bankede roligt på døren, men han kunne høre der blev støvsuget derinde så han var ikke sikker på hun ville høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:10

Yuuki hørte det ude mærket da hun hørte nogen banke på slukkede hun støvsugeren og så tilfreds på sit smukke rene hjem og strøg sig udmattede over panden. hun råbte sødt"jeg kommer" hun gik hen til døren og åbnede den stille i det hun kiggede på fyren og over rødmede og sagde"kan jeg hjælpe dig med noget?? smukke" hun sendte ham et sødt smil i det hun opdagede hvem det var efter at ha set på den smukke krop tog hun sig til munden og sagde"zack!!! er det `dig???" hun smilede og tog om ham i et kram og sagde"jeg kunne slet ikke kende dig?? skov Mand"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:16

Zack gengældte krammet og trykkede sig lidt ind til hendes dejlige varme krop, det havde været en smule koldt udenfor "må jeg komme ind?" spurgte Zack og kiggede på hende og gav hende elevatorblikket igen, hun så ikke værst ud, hun så ud som han huskede hende, smuk med perfekte former, hans kinder blussede lidt og han så lidt flov ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:19

Yuuki gik til side og rødmede let i det hun sagde"årh jo kom endelig ind med dig??" hun smilede sødt i det hun kiggede stille på ham og rødmede meget hvor i hun sagde"Er der noget jeg kan tilbyde dig ?? alkohol eller vand ? cola eller ice tea et eller andet eller måske noget mad??" hun grinte lidt og satte sig over i sofaen mens hun ventede på svar, døren lukkede sig af sig selv efter som den var lidt mærkelig fra tid til anden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:23

Zack satte sig meget tæt over til hende og sagde "Hvad du syntes" og smilede til hende, han syntes det måske var nemmest at lade hende vælge idag, det var jo også hendes lejlighed så han kunne godt udvise lidt respekt, tænkte han og smilede til hende, mens han sad og kiggede ned på hendes lår, han kunne ikke få øjnene fra dem, selvom han gerne ville, han var som forhekset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:26

Yuuki strøg sit hår til siden og kiggede på zack og sagde"Hmm jeg henter bare lidt af vært desuden har jeg masser af forskellig slags alkohol vis det er jeg arbejder jo her i byens club så han gir mig nogen gange gratis alkohol flasker med hjem vis de har for mange i overskud" hun grinte ldit og rejste sig op elegant og gik over og tog noget af vær og stillede på bordet og sagde"så Zack ? Wauw må jeg sige... din krop og ja... alt ved dig du ligner et andet menneske" hun sad ved hans side med et smil på læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:28

"mmmh" sagde Zack og rykkede tættere på Yuuki og lagde en arm om hende og fandt det med med alkohol i og hældte to glas op og rakte hende det ene, og tog selv det andet, og gik igang med at drikke af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:31

Yuuki rødmede meget let hun kunne godt forvekles med en vampyr på grund af hendes udseende men hun lignede en vampyr og engel i en. hun kiggede på Zack med et smil og sagde"skål for nyt venskab" hun grinte og tog en tår i det hun kiggede på zack og lagde sit hoved op af hans arm og sagde"har man så haft en go dag indtil videre??" hun lagde stille sine hænder på sit skød og kiggede sødt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:38

"Ja da, du er her jo" grinede Zack og tog en stor slurk af glasset, og smilede til hende og rykkede lidt tættere igen, Zack kiggede ned på hendes lår igen, og plantede forsigtigt hans ene hånd på hendes ene lår, da han havde stillet glasset, og smilede til hende, "keder du dig, ikke?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:40

Yuuki over rødmede over hans berøringer og sagde"joo måske lidt men når du er her bliver det bedre så keder jeg mig ikke så har jeg jo dig ved mig fjolle" hun rødmede mere og så stille på ham og sagde"Så Zack jeg troede aldrig jeg ville se dig igen troede du ville hade mig for det jeg er"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:46

"Nææh du har jo ikke gjordt mig noget" sagde Zack og lod sin hånd køre op af hendes bløde mave mod hendes bryst mens han lænede sig ind over hende, men han gjorde det langsomt for at se hvordan hun reagerede på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:52

Yuuki over rødmede og kiggede på den meget på trægende Zack og sagde"hey så du Zack vi har lige lært hinaden at kende for en aften siden...." hun rødmede meget og så ham i øjnene mens hun mærkede hans bevægelser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:55

"mmh" svarede Zack og fjernede hånden fra hende og satte hænderne bagi hovedet og stirrede op i loftet "Hvor mange rum har du entenligt?" spurgte han, og kiggede lidt rundt og talte lidt alt efter de døre han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:58

Yuuki smilede sødt og sagde"5 rum ca? hvorfor da Zack?? vil du gerne se rundt" hun rejste sig op og lod blidt en hånd stryge over hans brystkasse med et smil på læben og sagde"der er køkkenet her med stuen sammen så er der bade, værelset motions rummet, og så er der mit sove værelse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:06

"Har du badekar, smukke?" spurgte Zack og lagde igen en hånd på hendes lår, meget blidt og aedede det meget blidt, og roligt, så hun ikke blev distraheret af det, men at de stadig kunne snakke "for jeg vil gerne se dit badeværelse vis du vil vise mig det" sagde Zack til udfordrende på den frække måde og aede hendes lår lidt blødere og lidt længere oppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:09

Yuuki kiggede sødt og sagde"ja det har jeg da eller faktisk et boble bad meget stort og dejligt men det er jo mest til en person sååå??" hun grinte lidt og strøg ham blidt over kinden og kiggede stille på Zack med et smil på de lyse læber og sagde"hvorfor måtte jeg ikke se dit kønne ansigt igår ? søde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:19

"Jeg syntedes ikke tiden var inde igår, jeg havde bare en dårlig mavefornemmelse angående, det med at fjerne kamoflacen, men jeg lovede jo du måtte se mig uden det" lo Zack og sagde så "men jeg ved ikke om du har lagt mærke til det, men vi går i samme klasse, vis du nu ikke havde lagt mærke til det" for det kunne jo godt være hun ikke havde lagt mærke til det, fordi han normalt ikke var den pigerne kiggede mest på... Han var jo bare... Zack?.. Forældreløse Zack, som folk var bange for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:22

Yuuki kiggede overrasket på Zack og sagde"Seriøs!! går vi i samme Klasse! OMG! det har jeg aldrig lagt mærke til men jeg lægge heller ikke særlig meget mærke til folk kun når de snakker til mig så begynder jeg at lægge mærke til dem og ja det lovede du jo og jeg må sige du rigtig lækker inden under at det camoflage" hun grinte sødt og kiggede lidt på ham og sagde"er der andet du vil se?? end badeværelset"hun studerede ldit Zack med blikket og rødmede let over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:25

"Ville det gælde vis jeg sagde din krop?" sagde Zack og lo hjerteligt, man kunne godt høre han lavede sjov, men det ville ikke gøre ham noget vis hun troede han mente det, for det var jo Zacks form for humor, og han havde en ret mærkelig form for humor, syntes mange, han havde også en mærkelig musiksmag syntes mange, ikke fordi han hørte meget musik, det var bare den slags han hørte folk syntedes var mærkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:29

Yuuki grinte og sagde"hvor er du nuttede men jeg jomfru og regner med at fortsætte som jomfru i hvertifald til jeg finder den rette at gi min krop til" hun blinkede frækt til Zack i det hun stille viste ham alle de andre rum og det sidste rum var hendes sove værelse, Hun gik tilbage i stuen igen og satte sig mens hun kiggede på Zack og sagde"Zack du har vel ikke mødt min tvillinge søster Elizabeth?? vel" hun kiggede ldit bekymret på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:54

"Det har jeg måske" sagde Zack og kunne ikke unde sig, og klappede hende i røven, hvorefter han så lidt flov ud og sagde "Ej, undskyld jeg kunne ikke lade være, men du har sådan en god røv" sagde Zack og stak hænderne i lommerne, og bestemte sig for at de hørte bedst hjemme der, så han tænkte det nok var smartest at lave dem blive der, så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:57

Yuuki grinte lidt i det hun stille så på ham og sagde"Nåårh så det har jeg hva jamen mange tak for komplimanet tror jeg?? haha" hun strøg ham over kinden og sagde"du er mega nuttede Zack ved du godt det" hun blinkede til ham og tog stille sit hår til siden på en sexet måde og grinte sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:58

"Jaah" sagde Zack flovt og var helt rød i fjæset, mens han forsøgte at smile til hende men kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:06

Yuuki kiggede undrende på den rødmende Zack men fik et smil frem og sagde"du behøves ikke være så flov har ingen nogen sinde sagt det til dig før søde??" hun strøg elegant håret til siden med et sødt smil og lod bene krydse hinanden og kiggede på Zack og lagde blidt en hånd på hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme Hos Yuuki (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme Hos Yuuki (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» training time - Yuuki
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme hos Rose
» Hjemme hos Marcus
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: