|
| Hjemme Hos Yuuki (Zack) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 16:56 | |
| "Nææh.. Det har de nok ikke" sagde han, han var jo mest vant til grimme grumme kommentarer han bare kunne grine af, fra de forskellige væsner og mennesker, men det værste var når de kom fra menneskerne for dem kunne han jo ikke bare plaffe ned når han fik nok, så var det meget lettere med væsner, for dem kunne han jo bare skyde ned som han ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 22:35 | |
| Yuuki kiggede stille på zack og strøg ham blidt over kinden og sagde"jeg syntes ihvertifald at du er utrolig smuk og tiltrækkende det må da være hårdt for de andre kvindelig væsner og sådan du ?? ja jagter ? de må da falde helt død om når de ser den krop heh" hun smilede sødt og lod sin hånd glide væk fra hans kind og strøg sit hår let til siden og kiggede rundt i det hun bed sig blidt i underlæben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack) Ons 07 Apr 2010, 01:10 | |
| "Naah, typisk når de ikke at se mere end enden af min pistol, eller at få en flaske vievand kylet i fjæset, før de forsvinder skrigende" sagde Zack og så ned i jorden og vidste ikke helt hvordan han skulle reagere på hendes kærtegn i hans ansigt, men indtil videre gjorde han ikke det store, så bare ned i jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack) Ons 07 Apr 2010, 01:32 | |
| Yuuki rødmede let og roede sig lidt i håret og sagde"jeeeeeg jaaah måske .... ja..?? det lyder da rimelig sjovt tror jeg ?" hun roede sig lidt mere i håret efter som hun jo var en Engel og hendes søster en vampyr.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack) Ons 07 Apr 2010, 01:50 | |
| Zack lagde blidt en hånd på hver af Yuuki's hofter og kyssede hende på munden blidt og slap hende så og sagde "jeg må gå, jeg kommer igen en anden dag" Zack gik stiller roligt hen mod døren, han smilede til Yuuki og åbnede døren, og satte sig på trappetrinet og tog sko, på, så kunne hun jo også få lov til at lave sin rengøring færdig, så skulle han ikke forstyrre mere idag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack) Ons 07 Apr 2010, 02:05 | |
| Yuuki over rødmede i det hun så mod Zack og sagde"jeg?? okay tror jeg så ses vi vel igen en dag Zack? pas nu på dig selv okay" hun blinkede til ham i det hun krammede ham farvel inden han gik
//Out ja//
Sidst rettet af Yuuki Ons 07 Apr 2010, 02:23, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack) Ons 07 Apr 2010, 02:08 | |
| Zack vinkede til hende og gik langsomt ned af trappen og stak hænderne i trappen, han stillede sig udenfor hendes opgang og stod og kiggede lidt rundt i et par minutter, det gjorde han altid, for han bedømte altid stedet og situationen, og for lige at se om der var nogen fjender i nærheden, før han gik hjemad.
//out vist nok :3// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack) | |
| |
| | | | Hjemme Hos Yuuki (Zack) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|