Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hjemme Hos Yuuki (Zack)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 16:56

"Nææh.. Det har de nok ikke" sagde han, han var jo mest vant til grimme grumme kommentarer han bare kunne grine af, fra de forskellige væsner og mennesker, men det værste var når de kom fra menneskerne for dem kunne han jo ikke bare plaffe ned når han fik nok, så var det meget lettere med væsner, for dem kunne han jo bare skyde ned som han ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 22:35

Yuuki kiggede stille på zack og strøg ham blidt over kinden og sagde"jeg syntes ihvertifald at du er utrolig smuk og tiltrækkende det må da være hårdt for de andre kvindelig væsner og sådan du ?? ja jagter ? de må da falde helt død om når de ser den krop heh" hun smilede sødt og lod sin hånd glide væk fra hans kind og strøg sit hår let til siden og kiggede rundt i det hun bed sig blidt i underlæben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 01:10

"Naah, typisk når de ikke at se mere end enden af min pistol, eller at få en flaske vievand kylet i fjæset, før de forsvinder skrigende" sagde Zack og så ned i jorden og vidste ikke helt hvordan han skulle reagere på hendes kærtegn i hans ansigt, men indtil videre gjorde han ikke det store, så bare ned i jorden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 01:32

Yuuki rødmede let og roede sig lidt i håret og sagde"jeeeeeg jaaah måske .... ja..?? det lyder da rimelig sjovt tror jeg ?" hun roede sig lidt mere i håret efter som hun jo var en Engel og hendes søster en vampyr..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 01:50

Zack lagde blidt en hånd på hver af Yuuki's hofter og kyssede hende på munden blidt og slap hende så og sagde "jeg må gå, jeg kommer igen en anden dag" Zack gik stiller roligt hen mod døren, han smilede til Yuuki og åbnede døren, og satte sig på trappetrinet og tog sko, på, så kunne hun jo også få lov til at lave sin rengøring færdig, så skulle han ikke forstyrre mere idag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 02:05

Yuuki over rødmede i det hun så mod Zack og sagde"jeg?? okay tror jeg så ses vi vel igen en dag Zack? pas nu på dig selv okay" hun blinkede til ham i det hun krammede ham farvel inden han gik

//Out ja//

Sidst rettet af Yuuki Ons 07 Apr 2010, 02:23, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 02:08

Zack vinkede til hende og gik langsomt ned af trappen og stak hænderne i trappen, han stillede sig udenfor hendes opgang og stod og kiggede lidt rundt i et par minutter, det gjorde han altid, for han bedømte altid stedet og situationen, og for lige at se om der var nogen fjender i nærheden, før han gik hjemad.

//out vist nok :3//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hjemme Hos Yuuki (Zack)   Hjemme Hos Yuuki (Zack) - Page 2 Icon_minitime

Hjemme Hos Yuuki (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» training time - Yuuki
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme hos Rose
» Hjemme hos Marcus
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum