Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Recovery

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:11

Hun sukkede og sagde"fordi engle blod gør os stærkere og menneskeblod mætter os i flere uger.. og Så smager engle blod os så fantastisk det ikke er igen til at beskrive... men dyreblod er der masser sygedomme i og det virkelig ulækkert at bide sådan et dyr eller taappe blod fra det" hun kiggede stille på Rose og roede sig lidt i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:13

"Og hvorfor har du så ikke for længst drænet mig for blod? Du har haft uendelige chancer for det" sagde hun og så op på Elizabeth og kunne simpelthen ikke forstå hende. Hun var så mærkelig og ikke som de andre vampyre på så mange måder. Hun vidste bare ikke hvordan..
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:17

ELiza grinte let og så mod Rose sødt og sagde"ville du da gerne ha jeg drænet dig ??" hun bed sig let i underlæben og kiggede ud og så trist men dog tilfreds ud og sagde"har du det bedre og jeg drænet dig ikke fordi jeg havde ikke lyst til at dræbe dig... jeg dræber ikke uden grund men du var tæt på at gøre mig vred nok til at dræbe dig, hvilket os er grunden til jeg siger du skal passe på med de kampe du sætter dig ind i og vide hvornår du skal sige stop.. det ikke pinligt at tabe en slås kamp med respekten i hold og sige stop når man ved sin krop ikke kan mere men det er forkert at prøve at stikke af fra en kamp man selv har startet eller at triumfere over en andens nederlag det... syntes jeg ingen fortjener"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:23

"Nej, jeg vil ved gud ikke have at du dræner mig!... Jeg spurgte bare" sagde hun og tog instinktivt sin hånd op til sin hals og så lidt frem og tilbage mellem væggen og hen på Elizabeth og sukkede derefter og hørte på det som hun havde at sige og vidste jo at hun jo sår'n set havde ret. Rose havde vidst bare fået nok af at folk skadede hende og derefter forlod hende halvt bevidstløs. Det var egentlig ret pinligt når folk gjorde det, og Rose følte sig svag hver gang man gjorde sår'n noget.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:31

Eliza kiggede på Rose lidt og sagde"jeg lavede bare sjov Rose bare rolig, jeg er kun efter dusørjæger for at befrie denne verden for nogen der jæger os men altså mest mig og sådan... men husk nu hvad jeg siger... tænk dig om og husk det aldrig kujon agtig at trække sig i en kamp .. kun vis du forlader kampen uden at gi op du ved flygter" hun smilede lidt og satte sig tilbage og stirrede på hende og sagde"går det bedre nu"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:37

Rose nikkede svagt "Det skal jeg nok huske" sagde hun lavmælt og mærkede så hvor meget bedre hun havde "Hmm.. Ja, det går egentlig bedre" sagde hun og smilte svagt til Elizabeth.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:41

Eliza hævede et øjenbryn til Rose og sagde"smilede du lige???" hun kiggede undrende på den liggende Rose og havde ikke set hende smile til hende før overhovedet og havde skam heller aldrig troede det ville ske. hun så på Rose lidt og sagde"det jeg....??? jeg egenlig glad for at høre" hun smilede lavt og kiggede mod rose og sagde"vil du ha noget mad så henter jeg"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:46

Rose rystede svagt på hovedet "Smilede da ikke.. Du må have set syner" sagde hun drillende og tænkte så og trak på skuldrene "Hmm.. Ved ikke rigtig om jeg er sulten. Måske lidt, men jeg ved ikke hvad jeg vil have" sagde hun og så lidt op i loftet. Rose plejede aldrig at være sulten, og det var sjældent at hun egentlig spiste fordi hun var sulten.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:49

Eliza gik i noget tid og kom tilbage med noget salat og noget kød på en tallerken med lidt forskellig og stille på et bord og sagde"du kan bare tag noget så du kommer hurtigere til krafter??" hun kiggede stille på hende og sagde"så siger vi du ikke smilede"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:54

Hun nikkede svagt og så på det mad som hun kom ind med "..Tak" sagde hun lavmælt og nippede lidt til maden og så lidt op på Elizabeth "Godt at vi er enige" sagde hun drillende og så tilbage ned på maden.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:02

Eliza kiggede stille mod Rose i det hun smilede stille og roede sig ldit i håret og sagde"det da altid godt du kan få ldit ned jeg må vente helt til når jeg kommer hjem med at få ngoet jo" hun sukkede lidt men smilede så
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:04

"Jeg tror da gerne at du oss må få noget at spise nede i kantinen" sagde hun og havde egentlig glemt at vampyre ikke rigtig spiser menneske mad.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:07

Eiza smilede lidt i det hun stille tog sig til hovedet og sagde"jaaaa måske men jeg holder mig emst til blod bare for at bevar min styrke på en ballancende Evne i stedet for det svinger fra svag til stærk"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:11

Hun nikkede svagt "Det forstår jeg godt" sagde hun og forstod godt lidt af det. Selføli ikke at drikke blod, men ellers forstod hun det med at holde styrken på et nogenlunde niveau at hun er nogenlunde stærk hele tiden.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:16

Eliza grinte lidt i det hun sagde"ved du hva?? jeg tror faktisk at vis jeg ikke havde drukket blod lige inden jeg mødte dig så ville jeg ikke ha været så stærk og så havde du nok klaret mig ldit bedre end du ja gjorde??"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:26

"Jeg ville have klaret dig!" sagde hun stædigt og smilte svagt og rystede på hovedet og spiste lidt af maden så hun ville holde mund inden at hun sagde noget dumt.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:28

ELiza grinte lidt i det hun rystede på hovedet og sagde"ja en dag ... en dag kan det måske være du klare mig Rose men indtil da syntes jeg det klogt at holde mig som ven end som fjende" hun blinkede til hende og tog lidt vand
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:30

Rose trak på skuldrene "Måske.." mumlede hun og smilte svagt til Elizabeth og så derefter op i loftet og tog en dyb indånding og var lettet over at det ikke gjorde så ondt som før.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:45

Eliza smilede og sagde"det vist dejligt for dig nu hva at kunne trække vejret helt uden at skulle tænke over de trykkede riben som lungerne går i mod??" hun smilede i de hun gik lidt frem og tilbage og satte sig til rette til sidst
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:49

Hun nikkede svagt "Ja, det er rart" sagde hun og var bare glad for at hun nok snart var stærk nok til at komme væk fra denne seng uden problemer.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:56

Eliza smilede i det hun stille så på rose og sagde"Forresten ... hvad er dit navn egenlig??" hun kiggede stille på hende med et smil på læberne
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:00

"Rose" sagde hun og så lidt overrasket ud da de jo ikke havde fået hinandens navne. Hun følte sig lidt dum, ikke at have spurgt om hendes navn lidt før, men trak derefter på skuldrene af sig selv og så op på Elizabeth "Hvad med dig?" spurgte hun og smilte til hende.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:07

Hun smilede i det hun stille sagde"mit ? navn er Elizabeth og Hmm rose syntes jeg har hørt dit navn før men det nok bare mig" hun grinte lidt og kiggede stille ud af et vindu og sagde"hvad siger du til at når du kan gå vi tager ned og får os lidt ovenlig resturang mad??"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:10

Rose så lidt overrasket op på Elizabeth og lagde hovedet let på skrå "Det vil jeg gerne, men hvorfor vil du det? Altså.. Når at du ikke spiser menneskemad" sagde hun med et skævt smil.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:13

Eliza smilede og sagde"fordi jeg gerne vil lære dig at kende derfor Rose" hun smilede sødt i det hun kiggede ldit rundt
Sponsoreret inhold

Recovery - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 2 Icon_minitime

Recovery
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: