Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Recovery

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:17

Rose nikkede og smilte "Tjaah.. Det lyder helt fint med mig" sagde hun og satte sig langsomt op i sengen bare for at se om hun kunne. Hendes led var lidt stive i det og hun havde lidt ondt ved ryggen og ribbene stadig, men ellers havde hun klaret det ret godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:24

ELiza smilede svagt i det hun sagde"måske inden vi går burde du skifte dit tøj i stedet for hospitals tøjet heh det ville vist være en god ide syntes du ike??"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:26

Rose så ned af sig selv og så derefter tilbage på Elizabeth "Neeejh da! Hospitals tøj er da højest mode nu til dags" sagde hun og grinte muntert og nikkede svagt "Jaa, jeg burde nok skifte tøj, hva" sagde hun muntert og strøg nogle fingre gennem sit rodede hår.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:31

Eliza kiggede lidt nøje på Rose da hun pludselig blev så glad og sagde"Wauw ?? Rose du skifter da hurtigt humør hva?? og ja hospitals tøj er da mode efter som næsten hele byen ligger her inde og er helt væk"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:35

Hun trak på skuldrene "Man bliver vidst bare i lidt gladere humør når man kan bevæge sig uden at det gør ondt" sagde hun og smilte venligt til Elizabeth.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:43

Eliza smilede glad og sagde"og husk nu hvem det var der gjorde så du kunne gå selv om det var mig der os skadet dig men husk du bad selv om det og skal vi så få noget at spise eller mest dig" hun grinte ldit og roede sig i sit hår
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:47

Hun nikkede "Ja ja" sagde hun muntert og så lidt på sin arm hvor et drop var sat til hende "Hvad med det her?" spurgte hun og så derefter på maskinerne som hun var sat til og ville ikke rigtig ødelægge noget.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 08:40

ELiza smilede forsigtig i det hun gik hen og så Eliza hurtigt i øjne og stille smilede og sagde"du er okay så du kan godt undvære det fordi du har drukket vand nok og din krop og mund indtager det selv nu det vand og føde du skal ha" hun fjernet hurtigt droppet som en rigtig læge ville ha gjordt og slukkede den stille ved det lille vand kar der var foroven. og sagde"sådan så kan vi godt gå uden det drypper" hun tog stille et hospitals plaster over det sted droppet havde sat med noget vadt inden under og sagde"så det bare med at gør sig klar"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 08:43

"Jeg vidste da godt at jeg ville klare mig.. Jeg ville da bare ikke røre ved alt det der og jeg ved ikke hvordan sår'n noget fungere" sagde hun og rakte tunge af Elizabeth og rejste sig langsomt op fra sengen. Hun gik nogle prøvende skridt og kunne godt mærke at hendes krop havde været sønder banket for lidt siden og at hun havde ligget ned i lang tid. Hun så sig lidt omkring og strøg nogle fingre gennem sit hår "Ved du hvor de har gjort af mit tøj?" spurgte hun og vidste faktisk ikke hvor de havde gjort af det.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 08:47

ELiza smilede og åbnede en af skabene der stod et tal på der var rigtig smalle og der var af træ og sagde"hmm du har vindus pladsen så du har Nr, 3" hun åbnede skabet og Rose´s tøj lå der helt ny vasket. Eliza smilede og sagde"Nøøøj de har vasket dit tøj det nok første gang men det nok os fordi de ikke vidste om du kom til dig selv igen eller fordi der ingen familie har været og har været bekymret??"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 08:51

Rose gik langsomt over og tog tøjet og trak på skuldrene "Jaaa måske.." sagde hun og ville ikke komme ind på det med familie og sår'n. Elizabeth vidste måske godt hvordan det var at snakke om ens familie som døde mange år tilbage. Men det kunne jo oss godt være at Elizabeth var så heldig, stadig at have sin familie i denne verden. Hun lod langsomt sine vaklende ben føre hende ud på et badeværelse og trak hurtigt hospitals tøjet af og trak sit nyvaskede tøj på og gik ud til Elizabeth og syntes at det var rart at have sit eget tøj på.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 08:54

Eliza kiggede stille på rose med et smil og sagde"jaaaaah... undtagen som jeg sagde i kirken så min familie død" hun kiggede lidt væk i det hun stille gik ud fra stuen og kiggede efter om rose gik med og roede lidt i sit hår og gik hen til elevatoren
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 08:56

"Hey! Ikk gå så hurtigt" kaldte hun ud og fulgte med i et roligt tempo og var stadig lidt øm i kroppen og hun skulle lige vænne sig til ikke at være skadet længere. Hun gik over til elevatorene og Elizabeth og smilte venligt til hende.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 09:10

ELiza smilede da elevatoren kom og stille gik ind i den sammn med Rose, Hun kiggede lidt på rose og sagde"Det dejligt at det er aften hva så vi ikke skal bøvle med den sol... nåårh ja du kan godt tåle solen" eliza sukkede lidt fordi selv om hun var vampyr elskede hun at se solen... mere end noget andet
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 09:13

Rose så lidt på hende og lagde hovedet let på skrå da Elizabeth sukkede af sig selv "Det er rart uden solen. Er ikke for glad for den.." sagde hun og trak derefter på skuldrene. For det betød nemlig at når solen var oppe var der flest mennesker omkring. Og Rose var ikke særlig glad for mennesker og følte sig ikke tryg i deres selskab. Så hellere være alene i mørket end at være sammen med masser af fremmede.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 09:21

Eliza grinte lidt og sagde"jeg kan nu godt li solen den gør mig altid i godt humør men nu bliver jeg jo svag vær gang jeg går ud i solen såååå.... den er ikke så dejlig mere som den har været" hun grinte lidt og da de endelig var helt nede gik hun stille ud af elevatoren sammen med rose og sagde"såå hvor skal vi tag hen?"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 09:23

Rose nikkede og lyttede intereseret til det Elizabeth sagde og tænkte lidt da de var ude af elevatoren "I dunno.. Det var dig som ville have mig med ud" sagde hun og smilte skævt til Elizabeth.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 09:27

ELiza smilede og sagde"vi kan os gå lidt rundt og snakke" hun begyndte stille at gå i en retning hun slet ikke kendte og smilede sødt i det hun sagde"Kommer du??"
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 09:28

"Selføli" sagde hun muntert og fulgte hurtigt med hende "Hmmm.. Af en eller anden grund kan jeg egentlig bedre lide dig når du er i et godt humør som du er i nu, end i det humør du var i henne i kirken, men jeg ved virkelig ikke hvorfor" sagde hun og grinte lavmælt og så på Elizabeth.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 10:19

ELiza grinte kort over det rose sagde med et smil på sine læber og sagde" nej virkelig kan du?? ... jeg troede ellers du elskede at blive skræmt halvt ihjel og næsten dø" hun grinte lidt og sagde"ej jeg driller bare.... men ja nogen gange er jeg i godt humør" hun smilede og gik lidt videre og kiggede rundt i mens på de mange bygninger
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 10:20

"'Nogen gange'? Kan du ikke være det.. altid?" spurgte hun og så på Elizabeth og fulgte blot med hende "Så vil folk nok kunne lide dig bedre" sagde hun med et skævt smil og lod sit blik gå rundt på de forskellige bygninger som de gik forbi.
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 10:26

ELiza kiggede væk og sagde stille"nej". hun kiggede lidt ned og roede sig stille i håret og bed sig i læben, mens hun så lidt væk hvori hun fjernet blikket fra bygningerne og kiggede mod rose
Gæst
Gæst

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 10:29

Rose nikkede svagt og så frem for sig "Tjaah.. Det bestemmer du selv.." sagde hun lavmælt og så på Elizabeth og smilte sødt til hende. Hun lignede lidt et barn når hun smilte sår'n. Og hun var jo sår'n set ikke særlig gammel. Hun var stadig 15 år. Det var ikke særlig meget da de fleste væsner hun kendte var imellem 16-20.
Sponsoreret inhold

Recovery - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Recovery   Recovery - Page 3 Icon_minitime

Recovery
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: