|
| Legepladsen xD | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Legepladsen xD Tors 15 Apr 2010, 00:50 | |
| Sted. LEGEPLADSEN!! xD Omkring. Ingen foreløbigt Vejr. Regner Tid. 20.32 Dag+ dato. IRL Påklædning. http://www.irenelim.com/fashion/images/ruffle-front-casual-dress-b.jpgsad på den ene gynge ved legepladsen. Dér havde hun siddet et par timer og havde haft sit hoved nedaf så man ikke kunne se hendes fortvivlede ansigt. Der havde været sket nogle ret forfærdelige ting for hende det sidste stykke tid og hun var egentlig bange for at bevæge sig omkring. Hun følte sig sikker på legepladsen og det var rart at høre børnenes latter og høre på deres stemmer. De var så uskyldige og uanende at man ikke kunne lade vær med at føle sig jaloux. Nu hvor at børnene var gået hjem, var der intet som kunne tage hendes tanker væk fra noget andet end de tanker som hun prøvede at holde ude. Roses øjne var lukkede og hun havde ikke opdaget følelsen af et andet væsens tilstedeværelse hvilket var rart og følte sig lidt mer sikker. Hun sad fuldstændig stille, med et greb i lænkerne som holdt selve gyngen oppe og lod langsomt tankerne flyve rundt i hendes hoved og landte hurtigt i sin egen lille verden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Tors 15 Apr 2010, 18:44 | |
| Tommy gik forbi, hans onde side var lukket ned. han stoppede regnen i luften, som var tiden gået i stå. "Mana?" kaldte han. Mana kom frem fra jorden, med et smil. "dårlig timming, Neptulon var igang med en samtale, ham og jeg. jeg håber det er vigtigt." han kiggede på Tommy. "jeg ville egentlig bare have selskab." svarede Tommy. han mærkede tilstedeværelsen af en anden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Tors 15 Apr 2010, 21:52 | |
| Rose sukkede lavmælt og kunne mærke en bekendt tilstedeværelse og lod sit blik langsomt på op og rundt omkring på sine omgivelser. Hun kunne se en skikkelse ude i regnen, men ville ikke begynde at tænke over hvem det var og lod sit blik gå tilbage ned i jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Fre 16 Apr 2010, 07:50 | |
| Mana fløj hen til skikkelsen som var Rose, "det var da sjovt at du skulle dukke op her." sagde han, og råbte efter Tommy. han kom løbende og så Rose. "hmm, sikke en overraskelse," sagde Tommy med et smil. han satte sig ned og tog så lidt vand fra regnen, "tørstig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Fre 16 Apr 2010, 07:53 | |
| Rose var lige ved at falde af gyngen da Mana pludselig kom flyvende og så lidt over på Tommy som kom efterfølgende "Kunne du ikke advare mig når du kommer, Mana" sagde hun og så tilbage på den flyvende kugle. Hun sukkede lavmælt og så derefter over på Tommy med et undersøgende blik "Nu er det vel stadig den søde personlighed, ikk?" spurgte hun og ville bare være sikker på at der ikke ville komme noget unødvendigt og rystede derefter på hovedet "Nope.." mumlede hun til det som Tommy spurgte om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Lør 17 Apr 2010, 06:22 | |
| Tommy grinte da Rose stilte personligheds-spørgsmålet. "det er skam mig, i ejen ydmyge skikkelse." sagde han grinende. Mana kiggede olmt på ham, "ydmyg? du kaldte på mig midt i et møde." sagde Mana med en hæs stemme som altid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Lør 17 Apr 2010, 06:25 | |
| Rose så frem og tilbage mellem Mana og Tommy og rystede på hovedet af dem "I er et flot par.." mumlede hun drillende og grinte lavmælt og syntes at blive i et meget bedre humør af bare at være i deres selskab nogle få minutter "Men nu sker der vel ikke noget unødvendigt, vel?" spurgte hun derefter til Tommy og ville ikke have at hans anden personlighed lige pludselig kommer frem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Lør 17 Apr 2010, 20:00 | |
| "ikke så vidt jeg ved, ingen smerte endnu." sagde Tommy stille. han tog lidt mere vand og manipulerede med det, som en stormsky, eller orkan som man ville kalde det, bare i meget formindsket størrelse. nogle få myrer forsøgte at kravle væk da Tommy sendte den ned mod dem, men forgæves. han prøvede at demonstrere hvad han kunne. "dette her er årsagen til enhver orkan, en rasende dæmon." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Lør 17 Apr 2010, 21:33 | |
| Rose så på den lille orkan Tommy lavede og rystede på hovedet af ham "Tjaaah.. Orkaner kan jo let give bagslag" sagde hun med et lille smil og rakte en hånd ud mod vandet og fik det til at sprøjte ind i Tommys hoved og grinte muntert og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Lør 17 Apr 2010, 21:57 | |
| Tommy blev overrasket. "ja, hvis en engel er i nærheden," grinte han. orkanen dannedes igen. nu lod han orkanen bevæge sig op i Rose's hår og gjorde hendes hår helt og aldeles umuligt. "de kan også ødelægge en frisure, ligemeget hvor meget voks der er i." grinte han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Legepladsen xD Lør 17 Apr 2010, 22:00 | |
| "Oi! Stop det lige!" peb hun og fik orkanen til at ryge langt væk og begyndte hurtigt at stryge sine fingre gennem sit hår for at få det til at sidde ordentligt igen og så vredt over på Tommy "Jeg skal nok få hævn over dette" mumlede hun truende, men hendes stemme havde dog en drillende tone. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Legepladsen xD | |
| |
| | | | Legepladsen xD | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|