|
| Arbejde -.-' - Dean | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Arbejde -.-' - Dean Lør 24 Apr 2010, 01:21 | |
| Dag: Irl Dato : irl Vejr: okay varmt, og ingen blæst xD Tid: 23 tiden Sted: Ved spøgelsestoget Omgivelser: Mennesker og væsner Påklædning: http://livingcute.com/wp-content/uploads/2009/07/forever21com-dresses-2061529398-4.jpg + http://1.bp.blogspot.com/_I4-bUcvJD_U/SdCdcX0FS1I/AAAAAAAAADE/TY-SeE7-xxc/s400/Asos+st%C3%B8vler+1.jpgFie stod ved spøgelsestoget, med en sort høj hat, og så lidt rundt, hun havde planer om at tjene nogle penge, da der var ret mange mennesker, og at hun var i humør til det. Hun bed sig kort i læben, og så usikkert ned. Hun ville godt, men ville ikke. Hun var faktisk ret forvirret over sig selv, og det hun skulle til, selvom hun havde gjordt det mange gange. Hun sukkede og lagde hatten på jorden, og begyndte lige så let at danse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Man 17 Maj 2010, 06:10 | |
| Dean kom gående og havd han lavede her vidste han ikke. han havde hænderne i sin sorte læder jakke lommer. Han havde en hætte over hovedet hvor der var nitter ude i kænten af hætten. han kiggede ned på gaden imens han gik og havde en smøg i munden, Han var træt af det hele og han manglede sex. og en voldsom gang sex ! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Man 17 Maj 2010, 06:15 | |
| Fie havde lukket sine øjne, og dansede roligt og yndefuldt. Der var efter hånden ret mange der stod og så på og gav penge. Fie smilte roligt imens hun dansede, et let vindstød førte Deans duft til hende, hun faldt. Det kom bag på hende, han var jo død? Det havde Andy selv fortalt hende, han havde set det!? Hun var endt på jorden, og folk var begyndt at gå, der var ikke nogle der havde hjulpet hende, ikke så vidt hun vidste hun var stadig forvirret. Hun så lidt rundt for at finde ud af hvor duften kom fra, det kunne da ikke være noget hun bilde sig ind? Kunne det? Hun bed sig i læben, og blev bare siddende på jorden imens hun så rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Man 17 Maj 2010, 06:30 | |
| Dean kom til syne da ahn drejede ned af en sti. han tog hætten af og tog det sidste sug af sin smøg, pustede røgen ud af næsen og holdte blikket på jordern. han kunne ikke enkende fies duft. men vis han så hende ville han godt kunne eknde hende,. for hun betød og betyder meget for ham. han var dog helt væk lige nu. han var inde i sine tænker som ikke var de bedste tænker. da ahn faktisk gik og tænkte på om han skulle voldtage en lækker bitch, men han havde ikek set nogle endnu. og han havde ikke opdaget Fie endu |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Man 17 Maj 2010, 06:35 | |
| Fie bd sig i læben, og så stadig rundt. Hun fik hurtigt øje på Dean. Hun sad lidt og så på ham i et kort øjeblik. Det kunne da ikke være ham, men det lignede ham på en prik. Hun bed sig i læben, og rejste sig. Hun ville tage chancen, for hun savnede sin dejlige Dean. Hun tog hatten med en lille håndfuld penge i, og fandt hurtigt en lille pung frem hun lagde pengene ned i den, og gemte den af vejen. hun tog hatten på, og satte i løb hen til Dean. Hun kastede sig om halsen på ham så de var tæt på at vælte. Hun krammede ham glad ind til sig, og snuste kort ind, duften fik hendes nerver til at slappe af, det var ham. Der var ingen anden i denne onde verden der duftede som ham. "Dean!"sagde hun glad, og havde stadig armene om halsen på ham i et kram. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Tirs 08 Jun 2010, 03:48 | |
| Dean tog hætten af, smed smøgen væk, og gik vider, han kunne dufte hun vampyr, en duft hun kendte, et smil bredte sig. emn det forsvant igen. for han var ikke sikker på at han kendte ehnde. han gik bare vide. men var ved at vælte da hun hoppede op på ham han kunne med det samme kende duften, kroppens forme og det hele han lukkede øjne og lagde armene om hende og han krammede hende hårdt ind til sig. "Min elskede fie. hvor har jeg dog savnet dig!" sagde ahn stille og skyndte sig at presse sine læber imod hendes i et dybt kys, han var og er jo singel. så hvorfor ikke. han elsker hende jo . ! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Tirs 08 Jun 2010, 03:56 | |
| Fie smilte glad da hans sagde at han havde savnet hende. "Jeg har også savnet dig!"sagde hun glad, og så på ham inden han kyssede hende. Hun blev først lidt overrasket over det, da hun ikke havde regnet med det. Men så bekymret, dog kunne hun ikke lade hver med at kysse igen. Hun blev varm indeni over det, og mærkede hvordan hun blev lidt forlegen over at stå og kysse midt i mængden af mennesker. Hun slap kysset, og så på ham. "Dean, hvad med Andy?"spurgte hun stille, da hun var blevet lidt bekymret over at han sådan bare havde kysset hende. Hun bed sig i læben, og stod stadig med armene om halsen på ham. Hun var meget glad for at se ham igen. Hun kunne kun lige stå stille, da hun helst ville hoppe rundt af glæde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Tirs 08 Jun 2010, 04:08 | |
| Dean åbnede langsomt øjne da han slap kysset, han sukkede dybt da hun begyndte og snakke om Andy, "Fie. jeg er singel. jeg ved ikke om mig og Andy finder sammen med nogle. men ingen jeg kender ved om det her. eller er det fodi du ikek vil kysse med mig" han lagde hænderne på hendes hofter og bar hende op og løb i vampyr løb hjme til ham ingen så dem ! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Tirs 08 Jun 2010, 04:17 | |
| Fie så på ham, og bed sig ii læben. "Jamen jegved ikke noget så jeg bliver nød til at spørge, og selfølgelig vil jeg kysse dig"sagde hun og smilte glad til ham. Hun smilte roligt imens han løb. Hun pressede sig lidt ind til ham imens han løb, men hun hverken sagde eller gjorde noget imod det. Hun var glad for at have ham tilbage. Hun kunne bare ikke helt forstå hvordan han var kommet tilbage? Men hun stoppede hurtigt med at tænke på det, da hun bare så glad på ham imens han lød. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Tirs 08 Jun 2010, 04:30 | |
| Dean var ved lejligheden han sætte ehnde ned og åbnede døren ind til lejligheden og gik ind Han gik ind i stuen med et smil og lagde sig i sofaen. "Ja nu ved du hvor jeg bor" han trak på skulderne med et smil.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Tirs 08 Jun 2010, 04:37 | |
| Fie så på ham, og smilte roligt. Hun så på døren, og grinede lidt. "Ja, det gør jeg"sagde hun stille, og gik med ind. Hun tog sine sko af, og gik hen til ham, og satte sig på hans mave, da han fyldte det meste af sofaen. Hun så ned på ham, og grinede lidt. "Jeg er så glad fordi du er tilbage!"sagde hun glad, og lagde sig ned på ham. Hun så på ham, og rakte tunge af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Ons 16 Jun 2010, 08:40 | |
| Han smilede og lagde hænderne på hendes lår og nussede den blidt men også så hun kunne mærke dem, han lod sine hænderne køre op under hendes øjne og han bed sig blidt i læben. "Jeg er glad for at være tilbage.. jeg har savnet dig" han bed sig igen i læben, "Vil du...øhm.. ikke godt være sød.. at øhm" han nåede til hendes underliv og stak hånden ned i hendes under bukser og begyndte og give hende finger og sagde så "Hvave sex med mig.. men intet kæresterrig bagefter" han bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean Tors 17 Jun 2010, 01:46 | |
| Fie smilte til ham og mærkede godt at hun blev nusset. Hun bed sig i læben, og smilte glad over at høre at han havde savnet hende. Hun blev dog lidt små forvirret over at han ville have sex med hende, tanken om Andys ansigt der igen ville være rasende skræmte hande lidt. Hun var ikke sikker på om det Dean havde sagt var rigtig, eller om han stadig kom sammen med Andy? "Jo, men jeg stopper nok ikke med at kysse på dig, nu hvor du er fri"sagde hun, og smilte til ham. Hun smilede glad til ham, og gav et lille støn fra sig, da hun ikke kunne holde det tilbage. Hun bed sig kort i læben, og brgyndte at nusse ham lidt i håret med den ene hånd, imens at hun klod den anden glide ind under hans trøje og nusse ham på maven. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Arbejde -.-' - Dean | |
| |
| | | | Arbejde -.-' - Dean | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|