Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

på stranden - Aubrey

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

på stranden - Aubrey - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 08:54

Aubrey smilede svagt "Det har du nok ret i, men du gjore kun det hele værre for dig selv .. " sagde han og lo lidt. Han stoppede kort tid efter foran et stort hus der nærmest lignede et gods i en lidt mindre størrelse, huset lå skjult bag træerne og lå på en ret øde vej. Han bar ham ned af sin ryg og trak ham med hen til døren, han åbnede og skubbede ham ind, hvorefter han trak ham hen til en dør og ned i en kælder hvor der var diverse tortur grej, samt en seng og et operationsbord. Han Skubbede ham ned i sengen og lagde sig ind over ham, han smilede lumsk ned til ham og så ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 08:59

Darve kom ind til dem lige efter og gik ned ad trapperne. Han kørte hånden ned ad gelænderet og nærstuderede støvet. "Sikke et kammer du har dig her.." Sagde han lavt til ham og forventede ikke noget svar fra ham. Han gik hen til ham og så ned på Andy med et tænksomt blik. "Mon ikke vi kan få tøret dit grin af ansigtet, undervejs..?" Spurgte han ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 09:06

Andy træk lidt på skulderne "det tror jeg så ikke.. du ser jo totalt lækker ud når du er sur så lidt sjov kunne jeg jo også havde" sagde han og lod sig bare blevet hevet med, han så sig omkring imens da han alligevel havde opgivet at kæmpe imod. han fik dog et lille chok da han blev skubbet ned i sengen, han kunne dog ikke lade være med at smile og så sig kort omkring "flot sted du har.." sagde han og hævede sit ene øjebryn og gav et grin fra sig af det Darve sagde "naaah ? jeg har savnet Aubrey.." sagde han bare og vende sit blik mod Aubrey, han kunne ikke lade være med at smile og lag sine ben omkring livet på ham "men du har stadig ikke sagt hej" sagde han og lag sine hænder på hans kinder og løftede sig lidt op og kyssede ham ømt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 09:44

Aubrey tog fat om hans hals og pressede til "Du kan ikke smigre dig ind på mig Andy, jeg har ikke følelser ligsom alle de andre .." sagde han og så koldt på ham, Han tog hånden ned til Andys bukser og åbnede dem, han hev hans bukser af og tog hans sko og strømper af "Darve? skal du være med?" spurgte han og så ned på Andy med et smil, han tog hånden ind under hans trøje og nussede Andy op af brystet, men tog så fat i hans trøje og rev den af, Han havde stadig fat om hans hals med den anden hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 09:49

Darve rettede blikket mod ham og forstod hvad han mente. "Selvfølgelig skal jeg det" Svarede han ham og greb fat i Andys armen og trak dem tilbage over hovedet, således at han ikke kunne gøre modstand. Hans smykker stak ned i huden i Andys arme og fik dem til at bløde. Nok drak han ikke blod, men hvor var det dog en fantastisk duft.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 09:55

Andy gav et grin fra sig "Aubrey hvorfor skulle jeg dog det ? siger jo bare hvad jeg tænker.." sagde han og lå bare helt stille og rystede på hovedet af ham, han kunne ikke lade være med at smile af det hele "tak så skal jeg købe en ny trøje" sagde han og gav et gisp fra sig da han mærkede Darve's smykker i sin hud, han så op efter dem for at hvad det var. inden han vende sit blik mod Aubrey igen "ikke en dejlig drøm" sagde han og blottede sine tænder i et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:06

Aubrey lo koldt af ham og trak en kniv op af lommen, han gjore Andy blind og lod knivens kolde blad køre fra hans hals og ned af hans bryst "Du burde stoppe med at sige hvad du tænker, det gør det hele meget værre for dig selv" sagde han og smilede selvom Andy intet kunne se, han vendte blade så der kom en flænge ned af hans bryst og en rød streg kom til syne og blodet piplede stille frem, Han slikkede blodet op med tungen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:13

Darve så pænt til mens han kiggede ned ad Andys krop, hvor blodet begyndte at sive langsomt ud af de nye sår. "Jeg vil gerne høre endnu en af dine spydige kommentarer fra dig nu, lille Andy... "Hvislede han og trak et par kæder op fra sengen og viklede dem stramt om begge Andys blodige håndled.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:19

Andy lå bare helt stille og træk vejret stille og roligt, der blev dog ved med at være et stort smil på hans læbe. han nød kulden fra bladet på kniven, han bed dog sine tænder sammen når han mærkede at hans at det begynde at gøre lidt ondt "mmh.. smager jeg godt ?" spurgte han om og gav et grin fra sig, han vende sit ansigt mod stemmen af Darve og tænkte lidt over det "uh tror du ikke jeg tør ?? Aubrey er stadig en dejlig bamse i mine øjne, og jeg er sikker på at du tror du er så smart og ikke tror jeg tør at sige nået.. så jeg vil gætte på at du har nået mellem dine ben som ikke er så stort, da du heller vil bevise at du er en mand" sagde han og hævede bare sit øjebryn og gav et grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:26

Aubrey stak kniven i maven på Andy og brorede den ned i ham og så nærmest helt trance agtigt på blodet som piplede frem under kniven, han lo lidt og lyttede næsten ikke til det Andy sagde og var faktisk mere optaget af Andys krop og blod. Andys forrige sår var nok allerede healet, men det havde heller ikke været en dyb flænge. Men den her gang ville det tage længere tid og var også meget mere Smertefuldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:35

"Jeg ved godt du er begejstret for det her, så min størrelse får du ikke at se hverken i dag eller den nærmeste fremtid" Svarede han ham og så til mens at Aubrey borede kniven ned i Andy. Han slap ham og trådte et skridt tilbage for ikke at blive ramt at blodet. Normalt var dette ikke noget at grine af, og det gjorde ham kun vred, at have et flabet offer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:43

Andy knyttede sine tæer sammen da han mærkede smerten i sin mave, han havde mest lyst til at trække sine ben til sig men kunne ikke. han gemte kort sit ansigt mod sin arm og prøvede at trække dem til sig "uh... så du siger ikke at jeg slet ikke på se den nogensinde... men søde skat den vokser ikke med alderen" sagde han og kæmpede for at holde sit grin inde, da han helst ville bevæge sin mave så lidt som muligt "jeg drømte sådan en drøm en gang totalt hyggeligt" sagde han og gav et grin fra sig da han ikke kunne holde det inde, og bed sine tænder sammen da det gjorde mere ondt af det "i kommer jo til at savne mig vildt meget når jeg en gang kommer fri" sagde han og vippede lidt med sine tæer
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:52

Aubrey trak kniven op og begyndte at slikke hans blod op - Han kunne ikke holde sig fra lugten og smage. Han tog derefter ansigtet op til Andys ansigt og havde blod i det meste af sit ansigt, han gav Andy synet tilbage - det første Andy ville se var Aubreys blodige ansigt "Lad mig give dig et minde for livet" sagde han så og blottede sine tænder, han skar ham med tanden skråt ned over panden og hen over næsen, arret ville være der forevigt og såret ville heller ikke heale, kun som et menneskes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 11:43

Andy så op på Aubrey og så på alt sit blod "kan du ikke spise ordenligt" sagde han og slog ham med sin albue så hårdt han kunne, inden han gemte sit ansigt mod sin arm "nej... jeg har allerede et fra dig og det er nok" sagde han og syntes at bide mærkerne på sin hals var nok, selv om der ikke kun var fra ham mere men også et fra Sean. han så op på sine arme og sukkede, inden han så ned på sin mave for at se hvad der endelig havde sket "du kan altså ikke få mig til at ikke syntes du er en dejlig bamse" sagde han og kunne ikke lade være med at smile af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 20:49

Aubrey blev kun irriteret over at Andy ikke blev bange eller i det mindste vred. Han rejste sig op og kastede kniven fra sig. Det gjorde ham ekstremt furstrerret og vred at Andy ikke bare kunne hade ham som alle andre. Han så kort tænksomt ned på Andy "Det her er ikke det sidste du vil se fra mig" hvislede han så, Han havde aller mest lyst til at slå Andy ihjel, men det var umuligt da han ikke lige havde en dæmon kniv i nærheden. Så han valgte istedet at lade det ligge og gik ud af rummet i en tavs, men vred mine.

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: på stranden - Aubrey   på stranden - Aubrey - Page 2 Icon_minitime

på stranden - Aubrey
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en tur på stranden (neo)
» På stranden..
» Stranden....
» På stranden
» Stranden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum