|
| Danse på tæer - Loredana :3 | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Danse på tæer - Loredana :3 Søn 02 Maj 2010, 01:57 | |
| Tid: Eftermiddag. Vejr: Skyfrit og lunt. Sted: Til ballet-undervisning. Omgivelser: Et par andre ballet-elever i deres tøj, på vej ud. ___
Joanne holdte fast på træ-stangen med den ene hånd, og lod den anden hænge ca. 90 grader ud fra hendes krop. Timen var nettop slut, og næsten alle eleverne var på vej ud. Joanne burde faktisk også tage hjem og fodre Kiki, for ellers blev hun bare alt for gnaven og nægtede at gå i seng i aften. Et svagt smil gled over Joannes ansigt, som for en gangs skyld var helt frit for det smukke, sorte hår. Hun havde sat det i en høj hestehale, og hun havde trukket pandehåret om i nakken. Langsomt drejede hun ansigtet om mod spejlende på vægen, og betragtede sig selv. Hun følte sig levende, mere end hun plejede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse på tæer - Loredana :3 Søn 02 Maj 2010, 08:27 | |
| Loredana var ved at pakke sine ting sammen, efter en meget vellykket ballettime. Hun smilede og sagde farvel til at par stykker af sine elever, udvekslede et par korte bemærkninger om næste time, og ellers ikke andet. Også Loredana var iført ballettens tøj – en sort halvtrikot med stropper og tights, samt en hvid tutu, der blot gik hende til knæene og et par balletsko, med gipssnude. Sit hår havde hun samlet i en stram knude i nakken, da hun hadede når det kom i vejen i dansen. Da de andre elever var forsvundet ud ad lokalet, fik hun øje på Joanne. Så godt kendte hun alligevel sine elever, at hun vidste lidt om det. Joanne var meget dygtig. ”Skal du ikke hjem i dag, Park?” spurgte hun og vendte sig mod pigen, der så ud til at ville træne videre. Så længe de havde et elev-lærer forhold, ville Loredana ikke insinuere til dybere bekendtskab. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse på tæer - Loredana :3 Man 10 Maj 2010, 04:45 | |
| Joanne blev lidt overasket over at blive tiltalt, og satte et imødekomment smil op. Det var kun voksne som kaldte hende Park, og til alle dem havde hun et sædvanligt smil. Undtagen herren nedenunder, som altid var så sur. Ham gad hun i hvert fald ikke at smile sådan til. Hun vendte sit blege ansigt med de livlige, glødende, rødbrune øjne mod Loredana. "Joh, det burde jeg vist." sagde hun bare, uden at give sin lærer noget svar i det. "Men jeg tror lige jeg øver på et spring inden da..." Ballet var den eneste ting som Joanne gjorde, helt ligeglad med om andre så på. Hun var ikke bange for at falde, imens andre kikkede på hende. Sjovt nok, for ellers var hun så genert og bange for at skuffe folk. Men lige ballet... "De kan bare give mig en nøgle, hvis De gerne vil gå nu." sagde hun høfligt og kløede sig i nakken. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Danse på tæer - Loredana :3 | |
| |
| | | | Danse på tæer - Loredana :3 | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|