|
| Øvelse gør mester | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Søn 25 Okt 2009, 23:31 | |
| Dean trak på skuldernde "Jeg ved det ikke skat" sagde han lavt og sukkede han kiggede stadig ud af vinduet.. Da det begyndte og styrte ned med regen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Søn 25 Okt 2009, 23:39 | |
| Amy tænkte lidt og kyssede ham på kinden "Ville du græde hvis jeg ikke var her mere skat?" spurgte hun stille og tænkte lidt, hun så på ham og bed sig lidt i læben, hun havde fortrut lidt at hun havde spurgt om det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Søn 25 Okt 2009, 23:48 | |
| Dean bed sig i læben "Hvis du ikke var her mere var jeg heller ikke mere skat" sagde han alvorligt og kiggede stadig ud af vinduet han nussede hende på armen og sukkede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Søn 25 Okt 2009, 23:51 | |
| Amy slog ham på skulderen, men lagde ikke kræfter i "Jo du skal, du skal leve videre hvis jeg ikke ville være her mere, du skal ikke dø bare på grund af at jeg ikke er her mere" sagde hun stille og så ned på sine hænder og sukkede tungt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Søn 25 Okt 2009, 23:54 | |
| Dean nikkede "Jo jeg skal skat..Godt du ikke bestmmer det" sagde han med et smil og sukkede og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:00 | |
| Amy rystede på hovedet og bed sig i læben "Jo jeg skal, når jeg siger at du ikke skal, så skal du ikke" modsagde hun ham og fik tårer i øjnene igen over tanken hvis Dean ikke var der mere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:01 | |
| Dean sukkede og bed sig i læben "Okay" sagde han lavt og sukkede igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:06 | |
| Amy rystede på hovedet og tørte øjnene "Jeg har det ikke særligt godt lige nu, jeg forestiller mig for meget" sagde hun stille og rejste hun gik over og satte sig i sengen og sukkede tungt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:08 | |
| Dean sukkede og lagde sig ned på gulvet og stirrede ud i luften "Det er jeg ked af skat..Undskyld" sagde han lavt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:11 | |
| Amy så hen på Dean og rystede på hovedet "Skal jeg gå hjem, du ser ud til at du gerne vil være alene lige nu" sagde hun stille og tog sin dyne og lagde den over armen og sukkede imens hun så ned i gulvet, hun havde ikke lyst til at gå, men hun følte at hun skulle |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:14 | |
| Dean rystede på hovedet "Nej du skal ikke gå..Hvis du ikke vil være sammen med mig må du gerne gå men jeg vil ikke have du skal gå" sagde han alvorligt og sukkede han blev liggende lidt inden han rejste sig og lagde armen og hende undskyld skat |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:17 | |
| Amy rystede på hovedet og sukkede "Du skal ikke undskylde skat, du har ikke noget at undskylde for, men jeg har ikke lyst til at gå" sagde hun stille og så på ham og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:22 | |
| Dean bed sig i læben og krammede hende "Okay..Men kan vi ikke stoppe med og snakke om det her får det helt dårligt med jeg har fåret dig til græde" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 00:27 | |
| Amy nikkede og tænkte lidt "Jo men hvad vil du snakke om, jeg kan ikke finde på noget" sagde hun og bed sig i læben, hun lagde armene om ham og holdte blidt om ham og tænkte lidt igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Man 26 Okt 2009, 05:40 | |
| Dean sukkede og krammede hende "Jeg ved det ikke..Hmm vi kunne se en film" sagde han med et skævt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 04:26 | |
| Amy smilte svagt og nikkede "Jo det kunne vi godt, men ikke noget gyser halløj, for det kan jeg ikke lide" sagde hun og gøs lidt, men grinte svagt bagefter over sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 06:59 | |
| Dean smilede "Okay skat så kan vi se en romatick en" sagde han med et skævt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 07:08 | |
| Amy smilte skævt og grinte lidt "Jeg troede ikke at fyre kunne lide at se romantiske film, er i ikke mere til splatter og action?" spurgte hun og smilte skævt igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 07:25 | |
| Dean lo kort og smilede han nikkede kort "Jo men vil gøre alt for dig min pige" sagde han og prikkede hende blidt på næsetippen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 07:34 | |
| Amy grinte kort og smilte svagt "Argh, jeg tror ikke du vil gøre alt for mig, men du kan godt sætte en action film på, du er heldig at din kæreste godt kan se sådan noget, men helt vil undlade gyserne" sagde hun og smilte skævt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 08:02 | |
| Dean smilede stort "Fedt så skal vi se den nye med Vin Diesel" Sagde han glad og tog hendes hånd og gik ind i stuen og gik over til en hyle med film og kiggede for at finde den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 08:10 | |
| Amy så bare nysgerrigt til og smilte svagt "Hvad er det for en film skat?" spurgte hun nysgerrigt og smilte igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 08:15 | |
| Han sukkede men fandt den "Her" sagde han glad "Hmm den hedder XXX" sagde han med et skævt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 08:24 | |
| Amy så på den og smilte svagt "Jeg tror jeg har hørt om den, men aldrig set den" sagde hun tænkende og smilte derefter svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øvelse gør mester Ons 28 Okt 2009, 08:33 | |
| Dean gik over og sætte den på inden han gik over i sofaen og klappede ved siden af sig "Kom skat" sagde han glad |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Øvelse gør mester | |
| |
| | | | Øvelse gør mester | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|