|
| Ingen overraskelse | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Tors 06 Maj 2010, 08:37 | |
| "Min barndom er gået med træning, så jeg kunne være klar til at tage over efter mine forældre. De var ret gamle af jægere at være, da de fik mig, så de var nødt til at ruste mig bedst muligt." svarede hun roligt, som om det ikke gik hende på. Hverken det at hun slog ihjel, eller det at hendes forældre var døde... men som hun jo selv havde sagt tidligere; Der var ikke plads til følelser i hendes arbejde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Fre 07 Maj 2010, 22:32 | |
| Han brød sig ikke om folk der var så kolde, uden fælser, sælser var normale og dem skulle der være plads til. Og han brød sig endnu mindre om at det var en pige på 12 år. Han svarede ikke men så op på himlen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 02:47 | |
| Sascha lagde let hovedet på skrå, og tænkte en tid. "Må jeg se dig?" spurgte hun så, og stod stille mens hun ventede på svaret. Det var ikke mange der havde lyst til at lade hende 'se' dem, men chancen var der vel? Ofte spurgte hun ikke om lov. Men det var nu også mest når det var et væsen hun skulle nedlægge. De så jo på hende, så hvorfor skulle hun ikke også se dem?.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 03:24 | |
| Han så lidt på hende med et lille smil. "Du mener det der med og lægge hænderne mod mit ansigt?" sagde han og tøvede lidt "tjo, hvorfor ikke? Jeg har jo ingen grund til at frygte dig" det mente han ihvertfald ikke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 03:35 | |
| Sascha nikkede svagt, og gik derefter helt hen til ham. Stille lod hun hænderne køre over hans ansigt, og lod blidt fingerspidserne følge hver eneste detalje. Da hun havde 'set'sig mæt trådte hun igen væk fra ham, så der var lidt afstand mellem dem. Hun sagde ikke noget, men konstruerede et billede af ham i sit hoved. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 03:44 | |
| Han sad stille til hun flyttede sig igen, så rejste han sig og stod oven på stenen, han lagde hoved let på skrå og en blid vind legede med hans lange hår. Han prøvede at finde en reagsion, men kunne lige så godt have opgivet, hun var jo helt kold. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 03:51 | |
| Sascha løftede hovedet let. "Hvad er dit navn?" spurgte hun så, og lagde let hovedet på skrå. Egentlig samlede hun bare informationer om ham på nuværende tidspunkt. Informationer kunne nemlig gå hen og blive særdeles nyttige på senere tidspunkter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 04:43 | |
| "Har jeg ikke sagt det?" sagde han og lød forundret "Jeg er Thrándil"
//undskyld manglende kreativitet// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 04:53 | |
| Sascha nikkede. "Det er også rigtigt." erindrede hun, tænkende.
//Gør ikke noget. Har heller intet^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 12:14 | |
| "Men jeg regner ikke med du vil få brug for det, medmindre vi mødes senere i venskab og ikke i jagt, elvere er vel ikke så eftersøgte...Men ihvertfald, jeg gør intet der kan give en dusør på mig" sagde han og satte sig igen på stenen og så på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Lør 08 Maj 2010, 22:25 | |
| Sascha rystede let på hovedet til det han sagde. "Deri har du nok ret. Elvere er normalt ikke et mål for jagt." sagde hun roligt, gned sig let i nakken. "Men jeg vil videre nu." sagde hun så, og begyndte igen at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen overraskelse Søn 09 Maj 2010, 01:56 | |
| Han så lidt efter hende da hun begyndte at gå, men rejste sig så. Han havde for meget energi til bare at sidde stille. Han fik lyst til at skyde med sin bue og løb derfor ind i skoven. Lidt efter kom han tilbage med sin bue og pilekogger, han kiggede sig omkring men vidste ikke om hun var her inu. Bare han ikke kom til at ramme hende, men det ville han hellere ikke, han ramte nemlig aldrig ved siden af. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ingen overraskelse | |
| |
| | | | Ingen overraskelse | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|