Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth Empty
IndlægEmne: Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth   Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 01:49

Tid: 24:23.
Sted: Ved gyngerne.
Omgivelser: Tomt selvfølgelig. Hov.. Var det en lyd?!
Vejr: Stjerneklart og lidt lunt.
Påklædning: Natkjole og hendes jakke selvfølgelig.. Klovn ^^'
___

Joanne lod gyngen bevæge sig en smule frem og tilbage, og lyttede til den svagt knagende lyd. Et svagt smil bredte sig over hendes blege ansigt, og hun strøg håret væk fra øjnene. For en gangs skyld var hun glad for at hun ikke havde mere end natkjolen på, for her var faktisk ret varmt. Men alligevel.. Hun burde ikke være så sent ude. Men kunne jo møde alle mulige folk, det viste hun nu. Pludselig hørte hun noget som fik hende til at stivne, men blev så lidt mere blød da det gik op for hende at dem der var på vej ikke var yndefulde nok til at være dem hun frygtede, lige nu. Det var vist nogle fulde fyre som var på vej herover. Joanne var ikke bange for nogle, andre end de der væsner som Jake lige havde omtalt for hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth   Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 02:04

SEth kiggede på pigen, der gyngede. Hun virkede en smule nervøs og hun var på vagt for enhver ting der bevægede sig. Der var noget forunderligto ver hende. Da han trak på skuldrene, begyndte hans øjne at skinde omkap med stjernerne. De gyldne øjne, var en stor konkurent for de hvide skinnende prikker på himlen. Seth tog et enkelt skridt ud på legepladsen, hvorefter stjerne lyset ramte hans hvide hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth   Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 02:09

Joanne var så optaget af drengene som var på vej derhen, at hun ikke opdagede den næsten-lydløse fyr som trådte ud i stjerneskæret. Hun håbede at hun var helt usynlig så de andre drenge ikke lagde mærket til hende. Hun var ikke i humør til at snakke med sådan nogle fulderikker, især ikke nu i det her tøj. Hun sank og kløede sig i nakken og så sig om. Det var næsten usynlig at overse ham.. Og guuud hvor var han smuk! Hun var blevet så overrumplet at hun ikke skænkede vampyr-racen en tanke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth   Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude sent igen. Jeg må til at vende mig af med det oo'-Seth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så det jul igen og så det jul igen . Privat Marcus.
» Shy?? -Seth
» Something for me - Seth
» A Night- Seth
» Smerte.. - Seth

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: