Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 13:44
Hun vendte sig om sådan så hun lå med hovedet mod ham og hviskede lavt "Demetri .. " i søvne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 13:47
Han åbnede straks øjnene og kiggede på hende, "øhm ja" sagde han og kiggede undrende på den sovende pige ved sin side.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 13:50
Valencia sov tungt og svarede ikke, dog lå hun lidt uroligt, som om at hun ikke kunne finde ro.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 13:52
Han satte sig op og så på hende og rykkede så til hende for at hun kunne vågne af sin drøm, "Valencia, Valencia" sagde han og kiggede undrende på hende.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 13:57
Valencia vågnede stille og tog sig til hovedet, hun åbnede svagt øjnene og så på ham "Demetri?" sagde hun lettet og tog så armende om ham i et kram.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:01
Han blev ret forvirret over alt det der lige skete, så han skubbede hende lidt roligt væk, "hvad skete der´"
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:07
Valencia lukkede kort øjnene for at klare tankerne "Bare .. en drøm" Sagde hun så og lagde sig ned * mon jeg nogensinde for det fortalt ..* tænkte hun i et suk og håbede på at han ikke ville vide hvad hun drømte.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:08
Han kiggede lidt på hende, "om mig siden du sagde mit navn eller?" han kiggede undrende på denne pige som underligt nok havde sagt hans navn i søvne.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:11
Valencia så på ham og huskede det ikke "sa-sagde jeg dit navn .. " Stammede hun og satte sig op, hun plejede aldrig at være den der snakkede i søvne " .. men ja .. jeg drømte om dig" Sagde hun stille.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:16
Han løftede det ene øjne brun og et skævt underligt smil kom på hans ansigt, "hvorfor" sagde han så.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:20
Valencia bed sig svagt i læben og så på ham "Vil du gerne vide det?" Spurgte hun så og smilte svagt og en smule drilskt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:22
Han rystede på hoved og vendte sig så op for at lægge sig på siden.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:27
Valencia så forvirret på ham og lagde sig ikke ned, men rejste sig i stedet, hun gik stille ud af rummet og ind i stuen, hun åbnede et vindue og satte sig i vindues karmen, hun mærkede den kolde og friske natte vind blidt fange hendes hår og danse lidt med det, tankerne fløj rundt inde i hovedet på hende og gjore hun nok ikke ville falde i søvn mere i nat.
//Logger, Skrives ^^//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 14:31
///ØVVVVVVV///
Han kiggede ind i væggen og kunne ikke forstå sig selv det her var ikke normalt og det skulle stoppes. Han sukkede og vendte sig i det samme om mod Valencia men hun var væk han satte sig op med et sæt og kiggede rundt. Han hoppede ud af sengen og stod så i dørkarmmen så han kunne se Valencia, han sagde intet men kiggede bare på hende han lignte en der havde det underligt og det havde han også.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Søn 25 Okt 2009, 22:45
Valencia så ikke over på ham og trak benene tættere ind til sig "Jeg prøver hele tiden at komme tættere ind på dig .. men du afviser mig hver gang?" sagde hun og så så hen på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Man 26 Okt 2009, 00:06
Han kløede sig i sit narkehår imens han lyttede til hende, "Hvorfor vil du så gerne tæt på mig" hans blik var var undrende og han kunne ikke forstå hvorfor alle ville prøve og vide alt om ham.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Man 26 Okt 2009, 02:47
Valencia hoppede ned fra vindues karmen og så hen på ham "er det ikke indlysende? .. " spurgte hun og kunne ikke forstå, at han endnu ikke havde opdaget, at hun var forelsket i ham?.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Man 26 Okt 2009, 03:08
Han kiggede stadig helt væk på hende, "det tror jeg ikke" sagde han imens hans øjne gav nogen små glimt.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Man 26 Okt 2009, 09:38
Valencia sukkede opgivende, men gik hen mod ham og så på ham "Ville du afvise mig .. " Sagde hun stille og stod nu lige foran ham " .. hvis jeg sagde at jeg var dødeligt forelsket i dig?" sluttede hun sin sættning med og så ned, hun var på en måde bange for hans reaktion og håbede på at han ikke ville smide hende ud eller det der var værre.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Man 26 Okt 2009, 10:04
"Det ville jo aldrig ske" sagde han og vendte sig hvorefter han smed sig i sengen, stirende op i det hvide loft som lignte noget grå himmel.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Tirs 27 Okt 2009, 08:57
Valencia satte sig på gulvet i et dybt suk og så på ham "Jeg er forvirret .. " sagde hun så og kunne ikke finde rundt i noget?.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Lør 31 Okt 2009, 04:35
Han kiggede skævt over til hende, "Hvorfor" han hviste nok godt hvorfor men han kunne selv finde rundt i sit hoved lige nu.
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Lør 31 Okt 2009, 06:34
Valencia så ikke på ham og så ned på sine hænder "Jeg kan ikke finde rundt i hvad du føler og tænker .. Jeg føler mig som et stort fjols der bare sider og plapre om alt muligt .. " sagde hun i et suk og så hen ¨på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Lør 31 Okt 2009, 06:37
Han satte sig op imens han kiggede på hende, "Valencia" han holdte en pause, "Ingen ved hvad jeg føler"eller tænker
Valencia Admin
Emne: Sv: Gang i festen. Lør 31 Okt 2009, 07:59
Valencia sukkede stille og kravlede hen foran ham og så op på ham "men jeg vil vide hvad du føler .. " Sagde hun og vidste hun ikke kunne finde ro hvis ikke hun snart fik noget afvide?.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …