|
| Marketspladsen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:13 | |
| Dato : 4/12-09 Årstid : Vinter Dag : Søndag Vejr : Hvid himmel, ingen sol, en smule snevejr. Sted : Markedspladsen Tid : 13.14 Omgivelser : Mange mennesker, boder, sne på jorden.
Sira stod og beundrede nogle af byens våbensmede, og havde i dette øjeblik øje for nogle meget smukke, dyre, skarpe knive. De var ulovlige, men det var nu intet problem for Sirayo, der var både rig og velhavende. "Jeg tager disse to" Sagde han og valgte to af de længste knive ud fra alle de andre. Han rakte manden pengene og studerede dem i sine hænder. De skulle helt sikkert afprøves. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:15 | |
| Ribanalon kom løbnede ned af markedspladen men gemte sig så bag en af de mange boder der stod der, nogen unge mænd kom løbende efter hende men havde ikke set hun gemte sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:16 | |
| Evelyn gik smilende rundt i snevejret, og kiggede på alle de hyggelige boder og mennesker. Hun elskede sneén, og især når den satte sig som små fnugge i hendes hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:21 | |
| Sira kom dem begge i bæltetasken, og så sig nøje omkring efter det rette offer. De fleste omkring ham syntes ikke at virke som nogle specifikke racer, indtil hans blik faldt hen på Evelyn. Han så sig lidt omkring på de andre mennesker, men fulgte så diskret efter hende. Han hadede engle mere end noget andet, trods de ikke var de værste man kunne møde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:26 | |
| Evelyns dårlige lugte-sans opfangede ikke den mindste forskel i luften, men der var jo også kun mennesker i omkredsen. Hun gik dansende videre, og legede diskret med sneén.
//Logger nu, skrives videre en anden gang?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:29 | |
| Hun kiggede rundt ned i jorden/sneen og kunne mærke hvor ondt solen gjorder, hvordan kunne hun være så dum at gå udenfor når det vart dag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:29 | |
| Sira holdt nøje øje med hende, og puffede de folk der stod i vejen for hans åsyn væk fra sig. Han fulgte hende med neutrale skridt, så hun ikke opdagede, at hun blev forfulgt. *Hun er ikke særlig klygtig hende her..* Tænkte han, mens han betragtede hendes yndefulde skridt i sneen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:33 | |
| Hun kiggede ud fra det sted hun havde gemt sig og de mænd der havde været efter hende var nu væk, hun gik med hurtige skridt over med et af de store telte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:34 | |
| //Yes. Sorry Ribanalon. Jeg havde nu lavet dette emne til hende, og kan ikke rigtig stoppe med at følge efter hende sådan pludseligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:36 | |
| //Sorry kan godt se problemmet :) // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 10:41 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 23:00 | |
| Evelyn gik hen til en smykke-bod, og kiggede på de smukkeste smykker hun nogensinde havde set. Hun var helt fast og fuldt ud optaget af smykkerne, og lagde ikke mærke til at nogen fulgte efter hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 23:14 | |
| Sira stillede sig nær hende, nogle få meter væk og holdt diskret øje. Han kunne desværre ikke slå hende ihjel offentligt, så han havde intet valg end at følge efter hende, indtil hun forlod det offentlige område. Han spekulerede lidt på, om han skulle trække hende med sig ind i hjørnet og slå hende ihjel der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 23:19 | |
| //Oh God.. seriøst, hvordan har du tænkt dig at jeg skal overleve? O_o' //
Hun stod stadig i boden og holdte smykkerne op foran sig, og så at der stod en mand tæt på hende, som så meget skræmmende og ond ud, så Evelyn besluttede at hun nok heller måtte skynde sig hjem, og kom i tanke om at der var en gennem-gade mellem markeds-pladsen og Centeret, og der valgte hun at gå hen. Gennemgaden var som regel meget øde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 23:23 | |
| //Haha, jeg får næsten ondt af dig
Sira fugte hende videre. Da han så hvor hun var på vej hen, smilte han bredt. Hun gjorde det jo meget lettere for ham end forventet. Forsigtigt åbnede han den sorte læderbæltetaske, men ventede ldt med at trække våben endnu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 23:29 | |
| //Det har jeg også.. kunne du muligvis vente med våbene? Siden jeg er så svag, så vil det jo være meget sjovere for dig, hvis du slog mig i stedet, for så ville jeg også have en chance? *Spørger hun forhåbningsfuldt*//
Evelyn gik bare i mellemgaden, som var lidt længere end hun huskede, men hun gik videre. Hun regnede ikke med at manden fulgte efter hende. *Hmm, Jeg må hellere gå hjem og gøre rent, sådan jeg er klar til at Silvia flytter ind..* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 23:45 | |
| //Hmm, den må jeg lige tænkte hurtigt over. Det kan da godt være, men du må få nogen til at hjælpe dig hvis du ikke selv kan få hende til at slå igen. Vidste ikke du var til den slags! x3 *Tease*
Sira fortsatte mod hende med hurtigere skridt, nu da han godt og vel havde hende. "Ro på, du går jo så stærkt" Smilede han og var parat til at gribe et af sine våben "Man skulle jo næsten tro du ikke kan flyve?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 23:47 | |
| //Til hvilken slags?//
Evelyn fik et chok, og vendte sig om. Det var ham den skræmmende mand! "Hvad mener du?", *Ved han hvad jeg er?!* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Lør 24 Okt 2009, 23:54 | |
| //Noget med at du er til tæsk, lolz!
Sira grev fat i hendes arm så hun ikke ville stikke af. "Hvor meget mon du er værd?" Spurgte han drilsk og undersøgte hende nøje med blikket. Han hadede hendes race og de viste han tydeligt ved at vente md at slå hende ihjel "Man kan vidst få meget for jer, når i stadig er i live" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Søn 25 Okt 2009, 06:50 | |
| EVelyn kiggede skræmt på ham. *Hvad vil han? Hvem er han? Og hvad mener han?* "H-h-hvem er d-du?", spurgte hun bange. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Søn 25 Okt 2009, 21:24 | |
| "Det behøver du jo ikke at vide" Smilte han, og nød tanken om at kunne leve ukendt her i byen "Er du bange for at dø, smukke?". Han holdt stadig et fast greb omkring hendes arm, og nu en kniv i den anden, som han hurtigt havde fisket op ad tasken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 01:05 | |
| Evelyn svarede ikke på hans spørgsmål, og kiggede bare tomt på ham, med en skjult frygt i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 01:34 | |
| "Hvor let" Udbrød han og løftede hede snildt op i sine arme. Han begyndte at gå ud mod den anden side af byen igen. Han holdt godt fast i hende så hun ikke skulle prøve på noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 02:35 | |
| Evelyn sad med opspærret øjne, og havde ikke helt fattet hvad der foregik. "Eh?, Sæt mig dog ned!", sagde hun bestemt og forvirret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 03:53 | |
| Sira lo indvendt med tanken om den smule modstand der hidtil var blevet givet ham uder denne fangst. "Gør det nu bre nemmere for os begge. Du ved jo alligevel hvem der vinder". Han gik roligt videre med hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marketspladsen | |
| |
| | | | Marketspladsen | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|