|
| Marketspladsen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 04:00 | |
| Evelyn var fuldstændig forvirret, *Hvad i.. Hvad sker der?* Hun prøvede forgæves at presse hendes vinger ud, men det lykkedes ikke, da han holdte hende. *Oh God..*, Hun overvejede meget hvad hun skulle gøre.. Hun tog en dyb indånding og fik en stor vind ind i gennemgaden. Hun begyndte at lade hænderne køre i cirkler, og lavede en tornado ud af vinden, og førte den op over den fremmede, skræmmende mand-ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 04:06 | |
| Sira stoppede op da han idet samme kunne se hende lave tricks med hænderne, og at vinden efterfølgende kom direkte imod dem. "Hvad i alverden..!?" Sagde han fortvivlet da han pludselig kunne mærke vinden pludse op. Han skyndte sig at dreje om på hælen og halvløbe afsted med hende i armene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 04:10 | |
| Evelyn lagde mærke til at han løb væk med hende, men lukkede øjnene for at koncentrere sig. Hun sørgede for at få vinden med, *...........KONCENTRATION..........* men vinden var stadig langsom i optrækket.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 04:15 | |
| I samme øjeblik fik hn et kraftigt skub af vinden mod sig og faldt hende. Han tabte grebet om hende, men nåede netop og lande ind over hende, så han kunne fange hende igen og samtidig lande blødt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 04:28 | |
| Evelyn udgav et lavt hvin af smerte, da hun landte på asfalten og han landte oven på hende. Hendes plan virkede ikke så godt, som hun havde håbet.. Hun vred sig, og prøvede at komme fri, men det gjorde ufattelig ondt i hendes venstre arm. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:04 | |
| Sira stillede sig på knæ ved hende og så ned på hende. "Så du kan altså noget?" Fnøs han i et lille bittert grin "Ja, okay.. Så må jeg vidst hellere slå dig ihjel her og nu" Han så rundt efter den kniv han havde tabt i faldet og samlede den hurtigt op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:06 | |
| Evelyn spærrede øjnene op, "Nej!", sagde hun skingert. Hun prøvede at råbe det, mn prøvede forgæves. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:17 | |
| "Ved du hvad jeg hader allermest ved jeres race?" Lo han lidt mens greb fat i begge hendes håndled med en enkelt hånd. Han holdt hendes underkrop nede med knæet og havde nu den ene hånd fri til at kunne gøre hvad han ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:19 | |
| EVelyn kiggede skræmt på ham, men sagde ikke noget. Hun vred sig for at komme fri, men prøvede forgæves. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:28 | |
| Sira så ned på hende og prøvede at holde hovedet koldt. "Det værste ved jer, at i skal se så pokkers uskyldige ud udenpå, men i er alle mostre indvendigt!" Han holdt kniven truende over hendes mave og ventede nærmest på, at hun skulle give fra sig eller sige noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:31 | |
| *ARGH, hvorfor er det at alle hader mig ved første blik?!* "Hvad mener du? Du kender mig jo ikke?!", sagde hun stift, men skræmt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:38 | |
| "Jeg har været efter jer i fire år, jeg ved hvad jeg snakker om" Svarede han og undlod at spidde hende med kniven endnu. Han lagde kviven på langs mod hendes mave, da han ville vente lidt med at gøre hende noget. Først ville han have hende til at ærkende det selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:44 | |
| "Hvad mener du?, Jeg har aldrig i mit liv gjort dig noget?!", sagde hun stift. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:51 | |
| "Jo, du er én engel for meget" Svarede han bittert og iagttog hende. *En synd og skam.. Hun er både harmløs, ung og smuk..*. Han følte sig lidt ondsindet, men vidste efter sin opdragelse, at det ikke gjorde en til en morder, at slå engle eller andre væsner ihjel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:55 | |
| "Hvad er du?, du lugter ikke som et væsen, så hvordan kender du til mig, og hvad jeg er?", Evelyn var godt forvirret, og det kunne man tydeligt høre i hendes stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 08:59 | |
| "Jeg er normal" Svarede han bare han så hånligt ned på hende. Han tænkte ikke så meget over, at det nok var den længste samtale han nogensinde havde haft med et offer før. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:01 | |
| "Hvorfor vil du gerne dræbe mig?", spurgte hun stille og kiggede ham direkte i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:05 | |
| "Fordi der er gode penge i dit og dine små venners hoveder". Mere behøvede hun ikke at vide. Han så hende koldt i øjnene, mens han tænkte for sig selv i hovedet. Han tillod sig at trække tiden lidt mere ud. Hun gjorde jo alligevel ikke modstand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:06 | |
| Evelyn overvejede det inde i hendes hoved. *Hvem vil dog have et afhugget hoved?* "Hvem skal bruge mit hoved?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:10 | |
| "Tænk på mig som en skadedyrsbekemper" Svarede han "Du, de andre engle, vampyre, varulve og hvad de nu er, skal alle udryddes. I fylder vores jord med ondskab. I slår uskyldige mennesker ihjel" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:12 | |
| "Jeg har ALDRIG slået nogen ihjel!", sagde hun surt og bestemt. Evelyn fandt sig i at blive kaldt mange ting, men at blive kaldt morder, var det værste man kunne kalde hende! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:19 | |
| "Nej, men det gør din børn måske. Det gør deres måske" Svarede han "Problemet er, at i besider evner som mennesker ikke kan hamle op med, og hvis i ikke forsvinder, dør vi selv... Sådan er livet" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:21 | |
| "Du virker ellers som om at du sagtens kan hamle op med mine kræfter?", sagde hun stædigt, "And beside; Hvem siger at jeg får børn?".. Evelyn var rigtig godt sur nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:25 | |
| "Det er ligemeget, i er en trudsel for os.. Jeg burde heller ikke sidde her og sludre med dig. Jeg har jo planer om at slå dig ihjel" han greb kniven igen´og skulle til at stikke den ned i maven på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marketspladsen Man 26 Okt 2009, 09:25 | |
| "Vent!", halv-råbte hun, "Hvad hedder du?" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marketspladsen | |
| |
| | | | Marketspladsen | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|