Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fredfyldt sommernat // Embry.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 03:52

Tid: 21:43.
Vejr: Skyfrit med en dejlig varm brise.
Sted: Den lykkelige eng.
Dato: 5 Juni 2010.
Omgivelser: Blomster, højt græs, eng, natur og lidt træer o.s.v
Tøj: http://dollsunlimitedomaha.files.wordpress.com/2009/09/punk-dress-1.jpg



Alane sad i det høje græs og så op på himmelen, hendes grønne øjne lyste nærmest op i måneskærret. Hun nød følsen af det kolde græs under sin bare fødder. Hendes øjne studerede stjernerne som næsten var usynlige på himmelen eftersom det ikke var helt mørkt endnu. Ude i horizonten kunne man stadig skimme en tynd stribe af det gyldne skør fra solen. Hun nød den varme brise som fik hendes hår til at flagre lidt. Hun smilte stille og lukkede så sine øjne. Hendes sanser stadig skarpe og forberredt på hvis der skulle ske noget. Hun åndede dybt ud og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 04:10

Embry tog et sug mere af sin smøg, og så op på den mørke himmel. Han kunne godt lide overgangen fra solnedgang til helt nat. Det var ikke engang særlig sent, men han skulle også snart tilbage til Werclare og finde en han kunne crashe hos. Han fik øje på noget i græsset, mørkt hår? Han standsede op lidt bag vedkomne, og pustede røgen fra cigaretten ud i luften. Han stod stille lidt tid "hvad laver du?" spurgte an så og så interesseret på pigen i græsset der var meget optaget af stjernehimlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 04:15

Alane tog flasken ved siden af hende og åbnede den. Hun drak noget af den. Flasken var helt sort og uden markat så det var umugligt at se hvad hun drak. Hun lagde sig så ned på ryggen og lukkede sine øjne. Hun kunne godt sove her, hun havde ikke noget imod at sove i det fri men det kom måske også naturligt til hende. Hun kunne mærke øjne på sig. Hendes øjne åbnede langsomt og søgte rundt efter vedkommende. Hun satte sig op og så op hvor hun så fik øje på personen. Hun rejste sig op, hun var meget lav. "Er bare ude, hvad skulle jeg ellers lave her?" Hun smilte skævt og strejkte sig så. Hun strøg noget håt ud af sine øjne og så op på ham. "Hvad med dig selv, hvad laver du?" Hendes stemme silkeblød og rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 05:01

Embry stod stille, og så på pigen der mostlede lidt rundt, og så endelig kom på benene. Han målte hende med øjnene og antog at hun nok var omkring hans alder, måske lidt yngre. Han smilede sit venlige smil, og tog endnu et sug af sin smøg inden han skodede resten under sin ene sko "det kunne være du var astrolog eller et eller andet" mumlede han og trak kort på skuldrene. Han lyttede til den bløde stemme, og fandt den tiltalende, det var altid rart hvis folk var behagelige at lytte til. "Jeg gik bare en tur... en lidt lang tur" sagde han og grinede lidt, inden han fandt sin cigaretpakke frem igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 05:07

Alane så roligt på ham, han udgjorde ingen trussel indtil videre så der var ingen grund til at være ligeså meget på mærkkerne som før. Hun Tog endnu en tår af indholdet i den kulsorte flaske. Hun skruede så proppen på og rettede på sin kjole. Hun mente st det vel egentlig også var på tide at hun kom hjemad. Hun grinede lidt af det han sagde, hendes latter musikalsk og dejlig at høre på. "Nej ikke rigtigt, jeg finder bare natten beroligende" Hun smilte stille og lod kort sine jne glide op på stjernerne igen "Også syntes jeg det er smukt og aftenen" Hendes øjne fandt hans igen og så ham i øjnene "Det skal der jo også være plads til her i livet" Sagde hun med et stille smil. Hendes smil beroligende men også meget charmerende. Hun studerede ham kort og så så op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 05:20

Embry smilede af pigen, nu da hun stod op kunne han se hendes tøj der virkede goth-ish, men dem var der også mange af, specielt i Werclare. Han så lidt på flasken med det dunkle indhold, og pegede på den med sin cigaret "hvad er det?" spurgte han, og smilede skævt. Han tog sin lighter og tændte cigaretten, og flammen gav kort hans hår et skær af at være i flammer. Der var mange der mente rødhårede havde varmt temperament, men han ville da mene han tog tingene meget stille og roligt. Han lod kort sit blik glide rundt for at få det hun sagde bekræftet "Mmm.. hyggeligt, en smule tomt men jeg giver dig ret" sagde han, og tog et sug af sin smøg. Han greb hendes håndled og begyndte at gå. Han var ved at få kuller af at stå stille så længe, der skulle helst ske noget! Han smilede lidt om til hende, og pustede røgen ud af næseborene "hvor bor du så?" spurgte han, og betragtede hendes rolige men charmerene smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 05:31

Alane smilede stille og strøg hænderne over sin kjole. Hun havde normalt ikke kjole på men idag havde hun haft lyst til det. Hun så på ham med et lille smil. "Det kunne du lide at vide var?" Hun grinede lidt og åbnede så flasken igen og drak noget mere af indholdte. Hun smilte tilfreds. Hun skruede så proppen på igen og så på ham. Hendes øjne så så på ilden, hun smile stille og holdt øjnene på flammen så længe den var der. Efter den forsvandt gled hende øjne igen op og hun så ham i øjnene. "Hmmm, jeg er vant til at der er tomt men det er så en anden ting. Hun kløede sig lidt i nakken. Hun fik et lille chok da han greb hende om håndledet men det blev hurtigt til rolighed igen. Hun fulgte efter ham og så rundt. Hun nød virkelig at være ude om natten. Hun så på ham og smilede stille igen. "Weclare, hvad med dig?" Hun var rolig og smilte stadig. Hun så så frem og ventede på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 05:36

Han så lidt om på hende og derefter på flasken. "Jeg spurgte ikke hvis jeg ikke interesserede mig for den" sagde han og smilede djævelsk og snappede flasken ud af hånden på hende, og slap hendes håndled. Han var højere end hende, så han holdt den op over hovedet "sig nu hvad det er?" sagde han og så lidt op i den flydene væske. Han så lidt på hende igen og grinede "Ogs' i Werclare" svarede han og gik baglæns. Han tog smøgen ud med sin frie hånd, og pustede røgen i retning af hende. "Jeg fik ikke spurgt om dit navn?" sagde han drillende, og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 05:41

Hun så på ham og smilede skævt. Hun grinede stille. "Det har du vel ret i" Hun kløede sig igen i nakken og så ham i øjnene. Hun så på ham da han nu havde flasken i hånden. Hendes blik fulgte den da han løften den op i luften. Hun lagde armene over kors og så 'fornærmet' væk. "Det er min hemmelighed" Hun grinede lidt. Hun sprang op og prøvede at få fat i den. Hun så på ham med et dejligt smil. Hun grinede lidt. Hun undgik røgen eftersom hun ikke ville have det i hovedet. "Okay" Hun så på ham og lagde armene over kors med et drillende smil. "Ser du det er en fortrolig oplysning og jeg fortæller den ikke uden kamp" Hun grinede lidt og gik hen mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 05:46

Embry smilede skævt og holdt flasken op i luften og holdt hende tilbage med den anden hånd så hun ikke kunne få fat i flasken "du må hoppe lidt højere snuske" sagde han med en lille latter. "Men jeg vil gerne høre hemmeligheden? Jeg skal nok lade være med at fortælle den videre" sagde han drillende, og fulgte kort røgen der sivede fra cigaretten med øjnene. Han så på hende igen "endnu en fortrolig oplysning.." sukkede han dramatisk. "Jeg er villig til at slås for den, men jeg har skarpe objekter på mig som jeg ikke kan fjerne" sagde han med et lille grin, og hentydede til sine små horn. Godt nok var de små, men de gjorde ondt at få jaget i maven eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 05:50

Alane så op på ham og knurrerede drillende. Hun kunne ikke lade være med at smile. Hun prøvede at komme forbi hans anden hånd som holdte hende tilbage. "Snuske simpelthen?" Hun grinede lidt. "Niks det er min hemmelighed og jeg deler den ikke med nogen" Hun grinede lidt og prøvede igen at hoppe efter flasken. Hun tog muligheden hvor han var distraheret og kastede sig over ham så de begge faldt ned på jorden i det bløde græs. Hun prøvede igen at nå flasken og det var lidt næmmere efetrsom hun nu var tættere på ham. "Hmmm, så må du jo lade være med at kæmpe og lade mig vinde" Sagde hun med et skævt og charmerende smil. Hun satte sig op så hun nu sad på ham. Hun rækte igen ud efter flasken men hun knurrerede drillende. "Min!" Sagde hun barnligt. Hun grinede stille igen og så ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 07:19

Embry så på hende og grinede lidt, han fandt hendes knurren morsom. "Ja hvad er der galt med snuske?" spurgte han drillende, og holdt stadig flasken væk fra hende. Han fik et chok da hun kastede sig over ham, og grinede lidt "Hey det er snyd!" sagde han, og forsøgte stadig at holde flasken væk fra hende "ellers drikker jeg det" sagde han truende og hentydede til indholdet i flasken og grinede fortsat. "Aldrig!" sagde han og grinede lidt og holdt flasken væk fra hende i strakt arm. Han tog et kort sug af sin smøg og pustede røgen op i luften og så på hende og grinede stadig "nej desværre, nu er den min" sagde han roligt og skævede op til flasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 07:29

Alane smilede og så på ham, hun lagde armene over kors. "Det er meningen du skal blive bange for mig" Hun rystede kort på hovedet. "Ikke noet vil jeg tro" Hun så på ham med bedende hundeøjne "Be om" Hun smilede uskyldigt og så stadig på ham. Hun grinede og så på ham. "Nu er du ikke så stor mere min lille ven" Sagde hun drillende. Hun strejkte sig ud efter flasken igen og hun var lige ved at få den. "Nej! Min!" Hun sad stille på ham nu og så bare på flasken. Så så hun ned på ham. "Jeg vinder uanset hvad eftersom jeg har kontrolen" Sagde hun med et lille grin. Hun prøvede så at få fat i flasken men kunne stadig ikke nå den. Hun pev som en lille hvalp og så bedende ned på ham. "Kan vi så ikke indgå en handel?" Hun så ned på ham også på flasken med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 07:51

Embry så på hende og grinede så hans hjørnetænder blev blottet "Mig? Bange for dig?" han fnes stille, og rystede på hovedet "Duuu får den aaaaldrig.." sang han, og holdt den stadig væk fra hende i strakt arm bagud. Aldrig i livet om han ville give hende den før hun svarede! Han skulede lidt til hende, da hun bad om en handel "men jeg har mange spørgsmål, og du har kun en flaske.." sagde han mistroisk og var stadig ikke vild med idéen, han ville have sin vilje. Han ville ikke lade hende få den uden kamp, og det måtte hun vel snart have indset. Han så lidt på hendes bedene øjne, og derefter op på flasken, og fløjtede så lidt, og skodede cigaretten i græsset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 07:59

Alane så på ham og smilede. Hun lod sig ikke skræmme af et par hugtænder. Hun nikkede og smilede så. "Ja, hvorfor da ikke. Jeg er jo skræmmende." Hun grinede stille. Hun lænede sig ned mod ham og så ham i øjnene. Hun lænede sig ned og hviskede ham blidt i øret "Be om" Hendes stemme forførende mens hendes varme læber blidt skimmede hans øre. Hun så ham så i øjnene og smilede uskyldigt. "Be om, jeg svarer på alle dine spørgsmål" Hun så på ham stadig med sine bedende hundeøjne. Hun så på ahm og smilte stille da han skodede cigaretten, hun lænte sig ned mod ham og begyndte stille og blidt at kysse hans hals. Hun fik fat i flasken og sprang op. Hun løb hurtigt og grinede. Hun så sig over skulderen og holdt øje med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 08:07

Embry så på hende, og så overhovedet ikke overbevist ud "noooot..." sagde han så, og smilede skævt. Han så lidt advarende på hende da hun lænede sig ned imod ham, og lyttede til den bløde stemme der mindede ham lidt om en kvælende pude over hovedet "okay det kan jeg godt gå med til" sagde han så, og smilede skævt. Han vidste ikke hvorfor hans tanker altid blev så makabre, han skulle jo nok have nydt den bløde stemme, ovenikøbet blive tændt af den! Men nej, intet af det, kun tanken om en pude der kvælte ham.
Han mærkede kyssene på sin hals og sank en klump "jeg er jo gået med til det!" sagde han, og vidste ikke hvad det skulle gøre godt for. Det fandt han så ud af da hun fik fat i flasken og stak af. Han satte sig op på knæ, og grinede lidt "du er selv ude om det" sagde han roligt, og gjorde sin stemme blød og hypnotiserende mens han stirrede på hendes ryg for at have en slags kontakt med hende "stop Alane.." sagde han i det bløde tonefald der skulle få hende til at standse op, og blive svimmel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 08:12

Alane smilede og så på ham. Hun lagde armene over kors og så væk. "Hmpf" Hun kunne ikke lade være med at grine af sig selv. Hun smilede stille. Hun nød at drille ham sådan fordi hun kunne mærke at han ikke vidste hvad han skulle gøre. Hun var meget hurtigt for sådan en lille en. Hun løb hurtigt videre men havde intet andet valg end at stoppe da han begyndte at snakke. Hun stoppede langsomt og lukkede sine øjne. Hun prøvede at lukke stemmen ud af sit hovede og overvinde den svimmelhed som hun kunne mærke brede sig i hendes krop. Hun bed sig i læben. "H-Hvad er det du gør ved mig?" hendes stemme lille og blød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 08:39

Han rejste sig helt roligt, og vadede over foran hende "giv mig flasken" sagde han så ømt at han kunne have fået en engel til at tude hvis han havde haft en der, og hvis det havde været sådan en han hypnotiserede. Han smilede lidt, kunne godt lide at få magten over folk på den måde, men lod det aldrig tage overhånd. "Hvad er det der er i flasken?" spurgte han om i samme monotone tonefald, der hele tiden vekslede mellem blødt/forførende/ømt/befalende det forvirrede folk hvis de skulle tænke nærmere over det. Han så hende i øjnene, for det var den bedste måde at holde hypnosen. Han morede sig over den lille varulv, hun kunne intet gøre, kun det han bad hende, eller spurgte hende om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 08:44

Alane havde intet andet valg end at blive stående. Hun knurrerde stille og så på ham da han kom hen foran hende. Hun så ned på sin flaske og rakte ham den så modvilligt. Hun så væk. Hun var en stædig en og det var tydeligt. Men fint nok, man kunne være flere om denne leg. "Noget flyende" Hun så på ham. Hun smilte uskyldigt og så ham i øjnene. Hun så så væk og nægtede at se på ham. Hun prøvede konstant at bryde hypnosen.

//Sorry det er så kort '-' //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 09:12

Embry tog imod flasken, og smilede af det hun sagde "Se på mig.." bad han i det bløde hypnotiserende tonefald der fik hende til at fokusere på det han sagde. Han så lidt på flasken "er det alkohol?" spurgte han langsomt, og så sig kort omkring, og derefter på hende igen. Han rakte kort ud og strejfede hendes pande med sin pegefinger og smilede så "jeg skal nok holde op nu" sagde han i et højt tonefald der rev hende ud af hypnosen, og smilede stort.

//det er ok ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 09:20

Alane nægtede at se på ham og holdte sit blik mod jorden også gled det op på himmelen hvor hun studerede stjernerne. Hendes øjne glintede i månelyset. Hun så på ham men hun så ikke glad ud eller noget derhen imod. Hun knurrede stille og prøvede stadig at få det til at holde op. "Ja det er alkohol, er du så tilfreds?" Hun så væk efetr hun havde sagt det. Hun brød sig ikke om at folk havde så meget magt over hende når det var på den måde. Hun så ikke på ham. Hun så stadig ned da hun følte fingeren mod sin pande. Hun trak sig en smule væk fra ham da hun kunne. Hun så op på ham og strøg noget hår ud af øjnene. Hun så så ned igen og var stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 09:41

Embry så på hende, og det morede ham ikke mindre at hun blev vred over det. "Prøver du at blive fuld? Herude?" spurgte han undrende og skruede låget af flasken og snuste til indholdet. Han skruede låget på igen, og rakte hende flasken selvom hun stod lidt længere fra ham "tilfreds" sagde han så og stod stille. Han rørte ikke en muskel i kroppen, stod bare med flasken mod hende. Så revnede hans ansigt i et stort smil "kram?" spurgte han roligt og blev stående. Embry havde svært ved at fornemme folks grænser og dansede ofte let hen over dem, og var fuldstændig ligeglad med hvor vred han gjorde folk, han gjorde oftest hvad der passede ham, når det passede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 09:46

Alane var dog ikke blevet vred bare irriteret, hun brød sig ikke om at føle sig så magtesløs. Hun så op på ham. "Nej, hvis jeg ville være fuld ville jeg ikke være herude men på en eller anden natklub" Sagde hun med et smil. Hun var heldigvis ikke en som bar nag af hvad folk gjorde mod hende. Indholde duftede meget stærkt men var dog krystal klart nede i den sorte flaske. Hun tog imod flasken. "Mange tak" hun smilte stille. Hun betragtede ham mens han stod stille. Hun kunne lade være med at grine af ham. "Kram" Hun smilte stille og krammede ham. Hun var typen som elskede kram. Hun slap igen efter krammet. Hun så ham i øjnene og smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 10:19

Embry så på hende og stod stille mens hun så ud til at tænke sig om "hvorfor har du dog så alkohol med??" spurgte han undrende, og forstod det ikke. Han lagde hovedet på skrå, og følte sig fatsvag, men gad ikke til at spørge om alt muligt. Han smilede lidt da hun gik med til at kramme ham, det var da altid noget. Han indåndede kort hendes duft ved krammet, og gav hende et lille klem, inden hun slap igen "skal vi følges hjemad?" spurgte han så og hentydede til Werclare når han snakkede om hjem, han boede jo ikke nogen særlige steder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitimeSøn 06 Jun 2010, 10:25

Alane så på ham med et lille smil. Hun grinede kort. "Så du drikker altid for at blive fuld? Aldrig fordi det smager godt? Man kan da sagtens drikke uden at blive fuld" Hun smilte stille og lukkede kort sine øjne. Hun åbnede flasken og drak noget mere af indholdet hvor efter hun skruede proppen på igen. Hun åbnede sine øjne og så på ham. Hun smilte og nød krammet. Hun duftede dejligt, Hun så op på ham og smilede stadig. "Ja klart" Hun smilte stille og rakte ham flasken "Vil du have noget" Hun smilte stille. Eftersom han nu var sød nod hende igen ville hun gerne dele med ham medmindre han var typen som ikke ville drikke af samme genstand som andre. Hun så ham i øjnene og smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fredfyldt sommernat // Embry. Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt sommernat // Embry.   Fredfyldt sommernat // Embry. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fredfyldt sommernat // Embry.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: