| Exploring the nightlife//Andy. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 23:41 | |
| Andy så på ham og nikkede og satte sig ned ved siden af ham, så at han ikke ville få bræk på sig hvis han nu ikke kunne holde det tilbage. han tog gaffelen med pizza stykket på og rakte den hen til hans mund, og prøvede igen at lyde som en bil selv om det var umuligt for ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 23:44 | |
| Adrien så på ham og bed sig i læben og sank endnu en klump. Han så på Andy og kunne godt forstå han flyttede sig, det ville han også selv have gjort. Han så på gafflen med pizzaen og åbnede stille sin mund igen. Han kunne ikke lade være med at grine lidt igen af Andy's forsøg på at lyde som en bil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 23:46 | |
| Andy smilte når han hørte englen grin og så bare på ham "jeg lyder virkelig som en perfekt bil" sagde han og tog gaffelen ind i munden på ham, inden han træk den tilbage og begynde at pille med dem mellem sine fingere. han bed sig i læben og så på ham imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Søn 20 Jun 2010, 23:54 | |
| Adrien så Andy i øjnene og smilte stille hvorefter han rystede på hovedet. "Andy jeg er ked af at skuffe dig men nej det gør du ikke" Han smilte skævt og tyggede lansomt pizzaen hvorefter han sank det. Han lagde hovedet på skrå og betragtede dæmonen. "Er der noget galt?" Han havde stadig sine hænder på sin mave men glemt alt om kvalmen, han ville ikke have der skulle være noget galt med Andy. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 00:03 | |
| ANdy sad bare og så ned på gaffelen og så op på ham og rystede på hovedet med et smil "jeg sad bare lige og tænkte lidt over nået" sagde han stille og med et smil på læben inden han bøjede sig mod bordet og skar et nyt stykke pizza, han fangede det på gaffelen og rakte den hen til ham "jov.. det gør jeg altså, en bedre bil kunne du ikke få" sagde han og prøvede at lyde som en bil igen, selv om det blev lige så dårlig som den første gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 00:08 | |
| Adrien så på ham og bed sig i læben. Hans øjenbryn var skubbet ned af og han så på ANdy med et bekymret blik. Han lagde hovedet på skrå og nikkede stille. "Hvad tænkte du på?" Han så dæmonen i øjnene og var ellers stille. Han så på det nye pizza stykke og sukkede så hvorefter han åbnede sin mund og tog det ind i munden og hev det blidt af gafflen med sine læber. Han tyggede det langsomt og sank det så. Han rystede stille på hovedet med et smil og så på Andy "Nej, desværre" Han vendte sig så mod dæmonen og kravlede op i hans skød. Han lænte sig op og hvis blidt Andy i øret "Ikke mere..." Han snakkede tydeligvis om manden. Den lille engels krop var presset tæt ind til dæmonens. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 00:15 | |
| Andy så stille på ham og bed sig i læben, han viste ikke helt hvad han skulle sige og sad bare helt stille. han blik forblev på ham og han smilte lidt imens "bare på en ting" sagde han stille og rystede det hurtigt på hovedet, han gav et grin fra sig og rystede på hovedet af det han sagde. selv synes han at han virkelig var god til at lyde som en bil, og var stolt over at han gjorde det. han skulle lige til at sige nået når han mærkede ham i sit skød "jov jeg gør" hviskede han og lyttede på hans stemme, han sukkede af ham "du har ikke spis særlig meget" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 00:22 | |
| Adrien så på ham og lagde hovedet på skrå. Han slikkede dig om munden og fugtede derved også sine læber. Han så ham i øjnene og smilte svagt "Hvad er det?" Han lagde igen hovedet på skrå og så på Andy med nysgerrig øjne. Han rystede lidt på hovedet af ham og syntes ikke at Andy skulle lave billyde men snarer synge da det var meget bedre og fik ham til at slappe af hvor billydende fik ham til at føle sig som et lille barn og fik ham til at føle at Andy troede han var et lille barn på 5 eller sådan noget. Han rystede på hovedet og hviskede ham i øret igen "Andy jeg føler mig som et lille barn når du gør det, det er sjovt men jeg bryder mig ikke om at føle mig som et lille barn" Han sukkede lidt og trak sig en smule væk fra dæmonen men sad stadig i hans skød. "I forhold til jeg ikke har spist noget jeg ved ikke hvor længe så jo" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 00:39 | |
| Andy så på ham og tænkte lidt over om han skulle fortælle det, han træk bare lidt på skulderne af det han sagde "intet" sagde han bare stille og bed sig i læben, og tænkte lidt over hvad han mon skulle gøre eller sige, han blev bare siddende og lag sine arme omkring ham "jamen jeg kan godt lide det" sagde han og prøvede at lyde som en bil igen og grinte lidt af det imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 00:42 | |
| Adrien så på ham og bed sig lidt i læben. Et lille smil befandt sig på hans læber. Han så så ned igen og smilet forsvandt. "Oh okay" Han lagde sit hovede mod Andy's skulder og sagde ikke noget. Han kravlede så ned af hans skød før han kunne lægge armene om ham. Han tog sin bog og begyndte at læse igen. Han svarede ikke og så bare med hovedet i bogen og læste videre. Han var stille og bed sig i læben, han gentog som sædvanlig alle ordene inde i hans hovede som han læste. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 03:35 | |
| Andy så efter ham og sukkede bare, han rejste sig opgivende op og tog tallerkenen og gik ud i køkkenet med det. han satte bare tallerkenen ned og hoppede op på køkkenbordet, da det virkelig forvirrede ham at englen var som han var |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 03:38 | |
| Adrien sad bare og læste i sin bog. Han så op og så efter Andy hvorefter han sukkede stille og så ned igen. Han lagde sin bog ned og rejste sig så op. Han gik ud på badeværelset og tog sin skjorte af hvorefter han lod sin vinger sprede sig. De smukke elegante vinger var kridhvide bortset fra det englesølv som var i spidserne af vingerne. Han vidste godt hans vinger var meget værd. Han lod kort sine finger stryge over dem. Denne gang havde han lukket døren ud til badeværelset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 03:46 | |
| Andy så kort efter ham og hævede det ene øjebryn, han sukkede bare igen og blev helt siddende. hans blik var mod gulvet og hans fødder vippede op og ned, mens han bare blev siddende og tænkte det hele igennem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 03:48 | |
| Adrien foldede sine vinger sammen men trak dem ikke ind. Han gik ud af badeværelset, hans skjote lå gulvet derude. Han gik ud i køkkenet og hen til andy. Han lagde et blidt kys på hans læber. "Jeg smutter en tur. J-Jeg har brug for at tænke" Han gik så over til vinduet og åbnede det fuldt op og lod så sig selv smutte ud af det hvor efter han spredte sine vinger igen og fløj. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 04:32 | |
| Andy mærkede bare hans læber uden at kysse tilbage, han så op og nikkede lidt. inden han hoppede ned og gik ind i stuen og lag sig i sofa'en, han sukkede for sig selv og prøvede at finde ud af hvad der mon skete med det hele |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 04:40 | |
| Adrien sukkede. Han landede på taget af Benjamin centeret. Han bed sig i læben og kunne mærke tårene løbe ned af sine kinder. Han vidste ikke hvad der var sket nu. Men han havde tydeligvis gjort noget galt igen. Hans vinger hang halvt omkring ham og snøftede stille. Tårene som trillede ned af kinderne på ham var sorte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 04:49 | |
| Andy lå bare i sin sofa og så op i loftet, hans hænder lå blidt på sin mave mens han tænkte. han bed sig hårdt i læben imens, han tænkte lidt over det hele og det forvirrede ham alt sammen. han kunne ikke finde ud af nået der havde sket, og det irriterede ham faktisk lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Man 21 Jun 2010, 04:52 | |
| Adrien bed sig i læben og græd stadig. Han var ligeglad med om folk så ham og det gjorde de. Han sad forhimmelens skyldogså oppe på taget af et center og græd. Han åbnede sine øjne og så ned på folkene. Han blev siddende uden at gøre noget. Han havde ikke tænkt sig at begå selvmord som de sikekrt troede. Han trak hurtigt sine vinger ind inden de kunne se dem. Han bed sig i læben og vidste de ville ringe efter både brandvæsnet og politiet sikkert men han var ligeglad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Tirs 22 Jun 2010, 03:53 | |
| Andy lå bare og prøvede at finde ud af hvad der mon havde sket, han kunne ikke finde nået svar og viste ikke om han skulle tage ud og lede efter ham. han besluttede sig dog bare for at blive liggende, og håbede at han snart ville komme tilbage. og hvis han overhovedet havde tænkt sig at komme tilbage |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Tirs 22 Jun 2010, 03:58 | |
| Adrien sukkede bare og kunne hører sirenerne i baggrunden men gjorde intet ved det. Tårene løb ned af hans kinder og han snøftede stille. Han så kort tilbage mod Andy's lejlighed, han kunne se den herfra. Han så så ned og bed sig i læben og så på politi bilerne og brandvæsnet som kom i det fjerne. Han strøg noget hår ud af sine øjne og sukkede igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Ons 23 Jun 2010, 01:34 | |
| Andy lå bare helt stille på sofa'en til han hørte lyden af politibilerne og brændbilerne, det fik ham hurtigt til at rejse sig op og gik ud og tog sine sko på. han åbnede hoveddøren og gik hurtigt ud uden at tænke over det, og låste sin dør efter sig inden han begynde at små løbe ned af trapperne. han gik hurtigt mod lyden og fik øje på en masse mennesker, og fulgte deres blikke op mod taget. hans øjne blev store når han fik øje på englen og rystede på hovedet af ham, han forsvandt ind i en gyde hvor han tog sin trøje af. og lag med et støn træk han sine sorte store flotte vinger ud, han slog en enkel gang ud med dem og han lettede fra jorden. han fløj i en bue hen mod ham, for at menneskerne ikke skulle få øje på ham. han landede et stykke væk fra ham og hævede det ene øjebryn og lag sine hænder ned i lommerne på sine bukser "hvad laver du ?" spurgte han bare om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Ons 23 Jun 2010, 04:29 | |
| Adrien tørrede sine øjne og sukkede. Han så forsat ned på alle menneskerne og politibilerne samt brandbilerne. Han sukkede stille. Hvordan kunne det være de gad lave så meget postyr over en lille dreng. Han rystede hovedet og kunne virkelig ikke forstå det. Han vedte sig om da han kunne hører vingesus og så Andy lande på taget. Han rejste sig stille op og stod stadig med ryggen til. "Jeg sidder faktisk bare og tænker" Han smilte svagt til dæmonen foran ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Ons 23 Jun 2010, 05:34 | |
| Andy hævede det ene øjebryn af ham, og så sig lidt omkring "det er nok ikke det bedste sted at gøre det" sagde han og tog sin ene hånd op af lommen, og rakte den stille hen mod ham mens han hørte politi og brandmændene var igang med at snakke med hinanden om hvad de skulle gøre. selv havde Andy mest lyst til at stå der nede og se på alle de lækre brandmænd, han rystede hurtigt tanken lidt væk og så over på englen "kom" sagde han stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Ons 23 Jun 2010, 05:38 | |
| Adrien så ned og bed sig i læben. Han så op på Andy og nikkede stille. "Det havde jeg regnet ud men tænkte ikke folk ville gå og studere tagene men jeg tog åbenbart fejl" Han trak på skuldrene af sig selv og så så på dæmonens hånd. Han tog den stille og gik hen til ham. Han stod foran ham og vidste ikke hvad han skulle gøre. Han så ned igen og sukkede stille. Hans hår faldt ned i hans øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. Ons 23 Jun 2010, 23:12 | |
| Andy så bare stille over på ham og træk på skulderne "mennesker er mærkelige væsner" sagde han og lod ham bare komme tæt på, inden han bøjede sig ned og tog fat i hans lår og løftede ham op til sig "lad os finde et bedre sted som du kan tænke" sagde han og kyssede ham kort i håret, inden han gav et bask med sine vingere og lettede fra taget med lethed. han så sig lidt omkring for at finde et bedre sted |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Exploring the nightlife//Andy. | |
| |
|
| |
| Exploring the nightlife//Andy. | |
|