Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Exploring the nightlife//Andy.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:06

Adrien smilede stille og så på ham men et lille smil. Han lænede sig tæt ind til Andy og smilede lidt størrer. Han kunne godt lide at Andy nød det han gjorde. Han smilede stille og lænede sig ned og lagde et par lettet kys mere dog denne gang op af hans hals. Efter det lagde han hans hovede på han brystkasse. Han lagde forsigtigt sin ene hånd på Andy's mave og så ham i øjnene. Han slikkede sine læber for at fugte dem. "Jeg ved det det ikke, det skete bare at jeg stolede på dig" Han trak lidt på skulderne og begyndte at tænke men kunne ikke finde ud af det. Han smilede stille og så igen ind i Andy's øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:21

Andy kunne ikke rigtigt følge med og prøvede bare at se på imens, selv om det var svært når han jo ikke kunne se ned på sin hals. han smilte lidt af ham og strøg nogle fingere igennem hans hår "når okay.. men det kan jeg jo ikke være andet end glad for" sagde han da han jo elskede at få nye venner og kunne ikke se nået bedre end det, han lod sin tungespids glide hen over sine læber og lukkede langsomt sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:25

Adrien strøg noget hår ud af sine øjne og så på ham med et lille smil. Han lagde så sit hovede på hans brystkasse og lukkede så sine øjne. Han nød at blive nusset i håret og sukkede dybt i tilfredstilleses. "Jeg ved ivertfald jeg er glad for det" Han smilede stille og åbnede sine øjne og så op på ham hvorefter han lukkede sine øjne igen med et smil på sine læber. Han kunne godt lide at ligge så tæt på Andy og han nød de små kærtegn som skete engang imellem. Han kunne mærke hvor afslappet han blev nu. Han lå roligt med lukkede øjne og slappede helt af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:31

Andy lå bare helt stille og nussede ham videre "det er jeg også" sagde han og var lidt irriteret over at han var træt og udmattet, selv om han virkelig hyggeligt at bare ligge sammen med ham "hvor længe vil du blive her ?" spurgte han stille om og åbnede sine øjne og træk sit hoved lidt ned og kyssede hans pande, og så lang ned han kunne selv om det ikke engang var halvt ned på hans næse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:37

Adrien lå stille med lukkede øjne og kunne føle hvordan alt hans energi forlod hans krop, han nød at blive nusset og var glad for at han havde mødt Andy. "Jeg er glad for jeg har mødt dig Andy" Han smilede stille. Hans øjne åbnede og han så ham i øjnene med et lille smil på læberne "Så længe du vil have mig her" Han strøg hans kind blidt igen. Han lukkede så øjnene og slappede helt af igen. Hans kinder blev en lille smule røde men han nød tilgegæld kysset meget selvom det bare var et kys i panden betød det meget for Adrien, nok fordi det var første gang han var så tæt på en anden person.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:41

Andy så bare ned på ham og lå helt stille, hans fingere gled igennem englen's hår med fingerspidserne. han var jo også virkelig glad for at havde mødt englen, men han ville ikke havde det til at lyde som om at han sagde bare for at gøre ham glad. han var jo virkelig glad for at havde mødt ham, så han tænkte lidt over hvad han skulle sige "jeg er glad for at jeg tog kontakt til mig" sagde han og lod sin tungespids glide hen over sine læber, inden han lag sin arm omkring ham igen og nussede ham blidt på ryggen "jamen så skal du jo ligefrem flytte ind" sagde han og smilte charmerende af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:51

Adrien smilede mens han lå med lukkede øjne. Han gabte stille, ikke fordi han kede sig men fordi han var træt. Han nød virkelig at blive nusset i håret. Han følte sig lidt en en lille kat eller hund som Andy lå og nussede men han havde engetlig ikke noget imod det. Han åbnede stille sine øjne og så op på ham med et søvnigt men glad blik. Han smilte stille til ham. Han strøg igen hans kind stille men blev ved med at gøre det i stedet for at flytte hånden igen. "Det er jeg også glad for at du gjorde, ellers tror jeg virkelig jeg havde fået en kedelig aften også havde jeg jo heller ikke fået en ny ven" Hans øjne fulgte hans tunge og kunne ikke lade være med at kører sin tungepiercing mod sin gane. Han smilede og kunne mærke han fik kuldegysninger over hele kroppen da han blev nusset på ryggen. "Så tror jeg du bliver nød til at kidnappe mig eftersom jeg ikke tror mine forældre vil give afkald på mig" Han smilede skævt og så ham stadig i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:58

Andy lå bare helt stille og sukkede kort, trætheden havde overtaget hans krop og han glædet sig bare at komme ind og sove. efter et langt bad for at få lugten af øl væk fra sig, underligt nok havde han ikke lyst til en øl og det undrede ham meget da han plejede at havde lyst til det. han nussede ham bare videre på ryggen og ville gerne havde været nede i bukserne på engel, men han viste når han blev kald en ven så ville han komme igen også ville han bare havde chancen i at komme ned i bukserne på ham der. han tænkte lidt over det med forældre og kunne ikke huske nået fra den gang han var menneske, men han slog det hurtigt ud af hovedet og nikkede "ved de at du er her ?" sagde han og ville ikke havde at hans forældre blev utrolig for ham, bare fordi Andy holde ham hjemme hos sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 10:07

Adrien gabte igen og puttede sig ind til Ady, hans øjne forblev lukket mens han stadig smilte stille.. Han så op på ham og åbnede så stille sine øjne og så på ham. Han lænte sig op og gav Andy et kort, blidt og dejligt kys på hans bløde læber. Efter det lagde han igen hovedet på Andy's brystkasse. Han begyndte stille at nusse ham på brystkassen omkring der hvor hans eget hovede lå. Hans øjne gled så stille i igen og han nød at Andy gad blive ved med at nusse ham. Hans fingerspids tegnede usynlige mønstre på Andy's overkrop. Han sukkede igen i tilfredstilleses- Han rystede stille på hovedet. "Nej, men de er slet ikke hjemme. De er på forretningsrejse og kommer først hjem om en måneds tid eller 2. De ved ikke helt hvornår". Han åbnede stille sine øjne og så op på ham med et lille smil på sine læber. "Så vil du gerne have jeg sover her eller skal jeg tage mig sammen og skride hjem?" Han lagde hovedet på skrå og så Andy i øjnene med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 10:17

Andy så ned på ham og smilte lidt imens, han var glad for at hans forældre ikke var hjemme. så var han sikker på at de ikke ville blive utrolige og han ville være skyld i det, og han ville jo slet ikke havde nået imod at havde nogen at sove med "du må godt sove her hvis du vil" sagde han og satte sig langsom op og kravlede over ham og skubbede ham bedre ind på sofa'en, han så kort ned af sig og smilte lidt "jeg vil tage et bad lugter jo af øl" sagde han og gik hen til en dør og åbnede, det var døren til havs soveværelse et rigtigt flot soveværelse. han gik over til et kæmpe skab og åbnede det så og prøvede at finde nået tøj at tage på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 10:25

Adrien smilede stille og lukkede sine øjne igen, han lå roligt op af Andy og følte sig virkelig tilpas ved ham. Han følte sig hverken nervøs eller genert ligenu. Han var glad for at han havde fundet en som kunne få ham til at føle sådan. Han åbnede så sine øjne og så ham i øjnene. "Okay, så crasher jeg her i nat" Han smilede stille og lod ha saætte sig op. Han så på ham og lod sig så let som igenting blive skubbet ind på sofa'en så han lå ordenligt inde. "Hmmm, var det muligt jeg kunne tage et efter dig?" Han lagde hovedet lidt på skrå og satte sig så op. Han tog sin sodavand fra bordet og drak noget af den. Han strøg så noget hår ud af sine øjne og smilede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 10:33

Andy fandt hurtigt nået tøj frem og lukkede skabet efter sig, han gik ud til ham og så smilende på ham og nikkede "ja det er du velkommen til.. ville også gerne låne dig nået af mit tøj, men mine bukser er nok for store. men mine trøjer kan du nok godt havde på hvis du vil, så kan du bare finde en frem inde i mit skab. hans han og pegede kort ind mod sit værelse, inden han selv gik ud på badeværelet og lag sit tøj ved vasken. han tænkte sig lidt om og tænde bare vandet for bruseren i stedet for at tage et bad i sit badekar, han tøj sit tøj af og fjernede den store makeup rundt om sine øjne. selv om han hadet ikke at at havde makeup på, da det fik ham til at føle at han var nøgen. så ville han helst ikke ligne en panda næste dag, han smed sit tøj over i en kurv inden han gik over til et skab og tog 5 flasker med shampoo ud. han brugte meget til at få sit hår til at blive så blødt og flot som det var, han gik der efter under bruseren og begynde at vaske sin krop
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 10:39

Adrien smilede stille og stilte sodavanden fra sig igen og strejkte sig, en tynd stribe af hans mave blev synlig. Han hev sin trøje ned igen. han strøg så noget hår ud ag sine øjne og gabte stille. "Mange tak. "Ellers tak og jeg håber ikke du har noget imod at jeg kun sover i mine boxershorts?" Han lagde hovedet lidt på skrå og rødmede en smule. Han følte sig ikke godt tilpas med at sove i mere tøj end sine underbukser. Han så efter Andy og drak resten af sine sodavand hvorefter han rejste sig og tog sodavanden. han gik ud i køkkenet og smed den i skraldespanden. Han gik ind i stuen igen og lagde sig i sofa'en. Han lukkede sine øjne og lod sine finger strejfe over hans trøje hvor hans navlepiercing var. I denne trøje når han lå ned var den synlig men kun hvis han lå på ryggen. Han vendte sig om på maven og lå bare og slappede af med lukkede øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 10:44

Andy rødmede lidt af hans sidste ord og havde jo slet ikke nået imod, at havde nogen næsten nøgen sovende ved siden af sig. han gik lidt efter ud af bruseren og slukkede vandet, han fandt et håndklæde frem og tørrede sit hår og sin krop og tog tøjet på. efter han havde smidt håndklædet over i kurven, han fandt et nyt håndklæde frem og lag det ved vasken. inden han børste sit hår og kørte en hånd igennem det, han så lidt på det og kunne mærke at han havde lyst til at tage makeup på. dog gjorde han det ikke og gik bare ind i stuen "du kan bare gå der ind nu" sagde han og gik hen og låste hoveddøren, inden han gik ud i køkkenet og tog en smøg i munden og satte sig op på køkkenbordet og åbnede vinduet. han tænde sin smøg og så ned på gaden og tog en sug af den, mens røgen røg ud af næsen på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 10:54

Adrien smilede stille og var næsten faldet i søvn da Andy kom ud. Han fik et chok og faldt næsten ned af sofa'en men nåede at stoppe sig selv. Han åbnede sine øjne og så rundt. hans kinder røde. Han satte sig så op og strøg noget hår ud af sine øjne "Tak" Han rejste sig op og gik ud på badeværelset. Han skubbede døren på klem efter sig eftersom han ikke var så vild med at det blev så varmt når han var i bad. Han følte nemlig at han begyndte at svede af det og følte sig derved ikke mere ren af det. Han tændet for vandet i bruseren og så kort rundt og beundrede badeværelset. Han smed så hurtigt sit tøj og gik ind under bruseren. Han nød vandet mod sin krop men fik så hurtigt vasket sit hår og derefter sin krop. Han skyllede sig ren igen og slukkede så for vandet. Han steg ud af badet og tog håndklædet der var lagt frem. Han tørrede sin krop og derefter hans hår hvorefter han hev i sit tøj igen. han ville ikke rende rundt halvnøgen i Andy's hus ligenu og besluttede sig for at han ville smide det unødvendige tøj i soveværelset eller hvor han nu skulle sove henne. Han smed håndklødet i vasketøjskurven og gik så ud i køkkenet til Andy. Hans hår stadig en smule vådt og rodet men det fik ham egentlig bare til at se ret sexet ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 11:01

Andy sad bare helt stille i vinduet og så ned på de få mennesker der gik forbi, hans tanker var et helt andet sted. og derfor fik han et lille chok da lyden af nogen gik kom tætter på end han havde forstillet sig, han så sig over skulderen og fik øje på engel og smilte "var det dejligt ?" spurgte han om da han ikke viste hvad han ellers skulle spørge om, hans smøg var røget helt væk så det var tilbage smed han ud af vinduet. og pustede røgen ud af sin mund inden han lukkede vinduet og gik ned på gulvet, han så over på ham og smilte og gik stille over til ham. han lag stille sine hænder på hans kinder og bøjede sig ned og kyssede hans læber en enkel gang "du ser godt ud" hviskede han og kyssede hans læber igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 11:09

Adrien smilede lidt og så på ham. Han gik hen og hoppede op og satte sig på køkkenbordet. han lænte hovedet op af et af skabene mens han betragtede Andy. han smilede stil og lagde sine hænder på sine lår. Han bed sig blidt i læben og nikkede stille da han spurgte om det var dejligt "Jeps. Nu var du ikke ude og smugkigge vel?" Hans stemme drillende og hans læber holdte et drillende smil på dem. Han blev siddende og rystede lidt hår ud af sine øjne og så så på Andy igen. Han fulgte Andy med øjne da han kom tættere og tættere på. Han smilede stille og lod sin tundespids fugte hans læber. Han så op på ham og så ham i øjnne og lukkede sine øjne da Andy's læber mødte hans egne. Han kyssed ham igen i det korte kys og lod sine øjne forblive lukket. Han rødmede lidt og smilte stille. "Det gør du også" Han hviskede det stille og smilede stille da Andys læber mødte hans igen. han kyssede ham tilbage og tog blidt fat i fronten på Andy's trøje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 11:16

Andy tænkte på det med at smugkigge og fortrød at han ikke havde gjort det, dog viste han at der bare skulle tages lidt tøj af også kunne han se hans krop. han mærkede at han tog fat i hans trøje og kunne ikke gøre andet end at smile af det, han blev selv ved med at kysse ham. han træk sit hoved lidt tilbage "nu når jeg ikke var ude og smugkigge, så må jeg jo se hvad du gemmer under tøjet på en anden måde" sagde han og tog blidt fat i kanten på hans trøje og træk den op, han kunne dog ikke trække den helt af ham når han havde fat i Andy's trøje
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 11:25

Adrien smilede stille og havde stadig lukket øjne. Han smilede stille og var rolig. Han holdt gost fast i Andy's trøje og hev ham en smule tættere på og skubbede blidt sig selv tættere på ham. Han trak sig også tilbage da Andy gjorde. Han tog en dyb indåning og trak vejret en smule hurtigt. Han åbnede sine øjne og så ham i øjnene. Han smilede stille og rødmede så. "Så du glemte at skugkigge? Så nu har du tænkt dig at tage alt mit tøj af? Pas på du ikke kommer til at savle" Han grinede lidt og så på ham med et drilsk glimt i øjet. Han slap Andy's trøje så han kunne hive trøjen helt af. Hans overkrop var bleg, huden var silkeblød og ikke et eneste ar, sår eller noget. En sort navlepiercing stod ud bland den blege hud. Det var tydeligt at han var en engel, så smuk og uskdyldig.... For det meste da. Han så Andy i øjnene og rødmede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 11:33

Andy nikkede stille og rullede med øjne, han kunne ikke lade være med at smile af det og fangede hans underlæbe mellem sine og træk sit hoved lidt tilbage. uden at slippe hans læbe til hans egne læber ikke kunne holde fast i den længere "måske skulle jeg huske det næste gang.. men så havde jeg jo nok bare taget et bad til" sagde han og træk hans trøje af ham med det samme han gav slip i Andy's trøje, han så ned af hans overkrop og kunne ikke lade være med at smile "jeg er ikke typen der begynder at savle udover inde i, eller et stykke længere nede" sagde han og lag trøjen ned, inden han lod sine fingerespidse glide ned af hans overkrop. han fik øje på hans piercing og hævede det ene øjebryn "mmh lækkert" sagde han og lod sin tommelfinger stryge hen over den "hvor længe har du haft den?" spurgte han om og vende sit blik op mod hans ansigt, inden han bøjede sig ind mod ham og begynde at kysse hans hals i små kys. han kunne mærke på sig selv at han ville se mere af denne engel, og se hvad hele hans krop gemte på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 11:44

Adrien smilede stille og så på ham. Han smilede stille og lagde hovedet på skrå. Han fik et lille chok, men vendte sig hurtigt til følesen af at han havde hans læbe i munden, han kunne egentlig godt lide følesen af det. Hans øjne gled stille i og lænede stille sit hovede tilbage da Andy slap taget på hans læbe. Han åbnede sine øjne og så på ham. "Døren stod enda åben og det hele. Jeg tager aldrig bad med lukket dør ser du. Og hvad mener du med det?" Han lagde hovedet på skrå og så ham i øjnene. Han kunne ikke lade være med at rødme da han følte hans trøje forlade hans krop fuldstændig. Han bed sig lidt i læben og så Andy i øjnene. Han kunne ikke lade være med at grine lidt af det han sagde. "Frækt" han smilte skævt og lod kort sine øjne falde ned på det sted han mente men hans øjne fandt dog hurtigt Andy's igen. Han bed sig i læben da han mærkede hans fingre mod hans overkrop. Han åbnede stille sin mund men lukkede den så igen. Han så på Andy og smilte lidt af hans ansigtsudtryk hvorefter hans kinder blev en smule røde. Han kunne mærke hvordan han fik kuldegysninger da Andy's finger kørte ned over den. "I omkring 1 år, hvorfor da?" Han fugtede igen sine læber og smilede stille. Han nød kyssene på halsen og lukkede så sine øjne. Han lænede hovedet længere tilbage for at give ham mere plads. Hans verjtrækning blev en smule hurtigere og han bed sig selv i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 00:15

Andy fjernede sit hoved fra hans hals og lod sin kæbe forblive åbnet "jamen så fortryder jeg da virkelig at jeg ikke bare gik der ud" sagde han og rullede øjne af sig selv, over at han bare havde siddet i køkkenet imens en nøgen dreng var inde på hans badeværelse. han løftede sin kæbe på plads igen og smilte bare til ham "spørger bare.. den er flot" sagde han og viste endelig ikke hvorfor han spurgte, han tog fat i buksekanten på ham og smilte lidt frækt til ham "kom" sagde han stille og træk ham stille med sig imod soveværelset
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 00:23

Adrien så på Andy med halvåbne øjne. Han bed sig blidt i læben og smilte stille. "Hmmm, det må du jo så bare huske næste gang" Han grinede en smule og lagde hovedet på skrå. Han fugtede sin læber og lod sin tungespids lege lidt med hans ene læbepiercing. Han kom i tanke om at han egentlig stadig sad oppe på køkkenbordet. Han betragtede Andy som var i sine egne tanker. "Glad for at du kan lide den, men der er en til skjult piercing på mmin krop som du ikke har fundet endnu" Han smilte skævt og hoppede så ned af køkkenbordet da han blev trukket imod soveværelset af Andy. Han smilte et charmerende smil og lagde sine arme omkring halsen på dæmonen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 00:37

Andy stoppede op når de var nået der ind, han lag sine arme omkring livet på ham og så stille på ham for at gætte hvor den er. hans blik røg langsomt ned mod hans bukser "har du en der nede ?" spurgte han om og hans øjne blev store af det, han viste ikke hvad han skulle sige hvis hans havde og eller ikke hvad han skulle gøre. han vende bare langsomt sit blik op mod hans ansigt igen, og stod bare helt stille og så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 00:41

Adrien stoppede da Andy stoppede for ikke at gå ind i ham. Han smilede stille da han lagde armene om livet på ham. Han så op på Andy og så ham i øjnene. Han kunne ikke gøre for at han fik store øjne og begyndte at grine lidt af det. "Nej" Han smilede stille og lod så sin tunge glide ud af hans mund langsomt og en piercing kom til syne på hans tunge. Han smilte skævt og så ham i øjnene. Han nussede Andy lidt i håret omkring nakken.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 3 Icon_minitime

Exploring the nightlife//Andy.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Gå gaden ( Andy )
» Springer (Andy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum