Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Empty
IndlægEmne: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:07

Sted: Festlokalerne i La Sunisha
Omgivelser: Lille hus/overnatningssted/feststed, masser af fulde mennesker og væsener, træer bag ved huset sådan.. skovagtigt
Vejr: smålunt i vejret, stjerneklart.
Tid: 02:13
Udseende: Grå skjorte, sorte løse jeans, lilla sneakers.

Embry stønnede af smerte da endnu et slag ramte ham i mellemgulvet. "Fuck dig!" skreg han hidsigt, og stirrede op på fyren der ham fast op af et træ. Embry forsvarede sig aldrig med næverne da han aldrig ville have haft en chance, han forsvarede sig ved at råbe spydigheder ind i hovedet på folk. Han fik en på siden af hovedet så hans læbe flækkede.
Fyren grinede lidt og slap ham så, med et par korte ord der lød som 'det kan måske lære dig at snakke pænt til dem der er større end dig'. Embry støttede lidt med hænderne mod jorden, og hostede lidt. "For helvede hvor kommer det her til at gøre nas imorgen.." hviskede han hæst, og var et eller andet sted glad for at han var fuld. Han rejste sig langsomt op og støttede lidt til træet ved sin side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:21

Adrian kom ud fra huset og var en af de få ikke berusede der inde. Han smilede til dem og gik langsom ud. Adrian hørte langsomt en råben bag huset og gik langsomt der hen. Han var iført sit normale grå-sorte t-shirt, blå jeans og hvidt bælte. Han var i godt humør og gik med lange skridt hen for at se hvad der var sket. Han mødte en stor mand på vejen, men gik bare forbi og hen til personen der stod alene under træet. Han stod med lidt afstand og spurgte med en venlig stemme. "Er du okey? Ham der han så ikke ud til at joke" Jokkede han og smilede glad til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:34

Embry tørte blodet væk med bagsiden af hånden og slikkede det af. Han hørte skridt, og blottede kort sine hugtænder, og så lidt op. Han fik øje på en vampyr lidt fra ham "jeg har det fint.. og nej han jokede ikke" sagde han, og rettede sig op. Han pustede en rød hårtot væk fra sine øjne, og trådte lidt væk fra træet og ud i månelyset. Han nikkede hen mod huset "er du også en af gæsterne eller er du en af dem der crasher?" spurgte han, og gned sig lidt i øjnene. Vampyrer skræmte livet af ham.. nogen gange. Mest på grund af at de var kolde, og havde så mange syrede evner. Han så kort på det hvide bælte der lyste op i månelyset, han var pænt klædt så mon ikke han var en af gæsterne? Han lod sin tunge glide hen over flængen i sin læbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 20:33

Adrian silede bare til drengen. Han kunne lugte hans blod og hvem han var. Men det var ikke hvad Adrian var interesseret i. Han ledte efter en og være sammen med, men han vidste jo ik om dæmonen som stod foran ham også var bøsse, men han tog chancen og ville se om han var. Adrian smilede drilsk og lidt frækt og sagde så. "Ja jeg er en af gæsterne." Hvorefter han grinte lidt. "Er du okey ellers?" Adrian kunne godt lide at drille lidt, men ikke alt for meget. Adrian smilede bare og gik langsomt hen i mod drengen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 00:26

Embry så lidt på vampyren, han virkede ikke fjendtligt indstillet, men det beroligede ikke rigtigt Embry. Han betragtede smilet på vampyrens ansigt, og han gengældte det lidt anstrengt for han skulle lige sunde sig på den omgang tæv han havde fået "ja jeg er okay" sagde han og lagde mærke til at vampyren gik hen imod ham. Han overvejede lidt hvad han skulle gøre, og rakte så hånden frem "Jeg hedder Embry.. hvad med dig?" spurgte han lidt venligere, og lagde hovedet på skrå og bbetragtede vampyrens flydene bevægelser. Han var køn, præcis som alle andre vampyrer havde han den der mystiske skønhed. Embry kunne se ham bedre nu at han var kommet tættere på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 02:04

Adrian så langsomt på dæmonen. Han var glad for at han ikke startede som mange andre. Du er en vampyr, du er farlig og den slags. For i sandheden var Adrian ikke så farlig. Han var den gode type hvis man kunne sige det. Adrian hørte nøje efter hvad dæmonen sagde og rakte hånden frem og gav et klem til dæmonens. "Mit navn er Adrian... Hyggelig at møde." Sagde han med en venlig stemme og smilte på en sød måde. Han var ikke vandt til at snakke med dæmoner, men nogen siger jo at dæmoner og vampyrer har det godt sammen så lad os se.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 02:11

Embry så på Adrian og smilede så lidt. Han vidste godt at dæmoner og vampyrer som regelt kom meget god ud af den med hinanden, men han troede kun at det var de onde af slagsen, og Embry var ikke ond, han var sær, men han var ikke ond. "I lige måde.." sagde han og klemte blidt Adrians hånd tilbage før han slap den. Han smilede venligt til ham, selv om han var vampyr virkede han ikke til at have onde hensigter. Han nikkede mod huset der sikkert var lejet af nogle små unger på 15 eller sådan noget "vil du med ind igen?" spurgte han, da han havde fået frisk luft nok for den aften.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 20:48

Adrian stenede lidt på Embry før det gik op for ham hvad han sagde og skulle lige tænke over hvad han sagde. Han smilede drilsk måske lift frækt, men stadig på en charmerende måde. "Ja det kan vi vel godt." Sagde Adrian og vendte sig langsomt mod huset og kiggede på murerne af huset. Adrian så på Embry var klar til at gå. "Hvad synes du om "festen"? (sagt på en ironisk måde) Hvis man kan kalde det en. Sagde Adrian hvorefter han begyndte lidt at grine. "De små unger ved ikke hvordan man laver en rigtig fest." Sagde Adrian og smilede til Embry. "Ja se hvis det var min fest så ville der ske ting." Adrian var en sjælden gang mere selvsikker end normalt. Han var normalt et pjok til at snakke med andre drenge. Men denne gang var det noget andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 22:00

Embry nikkede kort, og skulle til at gå tilbage mod huset da han hørte Adrians sarkastiske tonefald. Han så om på ham og trak på skuldrende med et smil "det ved jeg ikke rigtig.. for mange 'hårde typer' men idet mindste sørgede de da for alkohol" sagde han med et lille grin. Han brød sig ikke om de fyre i deres små tunede biler, og deres pitbull hunde, de måtte gerne tage at fise af. Han rørte kort ved flækken på sin læbe med tungen, og så på Adrian "nej den er lidt lam.." mumlede han for sig selv, han var nok blevet antastet af femten små unger alle sammen meget yngre end ham selv. Han gøs ved tanken, der stod han altså af små børn og sex hørte ikke sammen. "Ting?" spurgte han, og vendte hovedet, og så nysgerrigt på Adrian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 06:40

Adrian skulle lige til at gå, men hørte drengen spørge nysgerrigt. Han kigge lidt ned i jorden og var egentligt ikke klart over hvad han egentlig mente med det. Han smile til ham. "Det ved jeg såmæn ikke skulle bare komme på noget at sige... heh" Sagde han med et lille grin efterfølgende. Han begyndte langsomt at gå mod døren, mens han smilede for sig selv. "Skal vi have en drink sammen?.. Altså når vi kommer ind?" Sagde han og ventede lidt på svar før han begyndte at gå videre. Han var egentlig ret glad for at få nogen at snakke med. Så han håbede meget at han havde lyst til en drink.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 06:59

Embry begravede sine hænder i sine lommer og så på Adrian med et let smil "det går nok, nogen gange er man nødt til den slags" sagde han, og gik med hen mod døren. Han kunne nærmest mærke bassen pumpe mod sit mellemgulv, og smilede let "klart, jeg kom for at blive hammered, og det bliver jeg også" grinede han, og så mod huset. Han så lidt på Adrian og overvejede hvor gammel vampyren mon var. Umiddelbart virkede han som en ung nyforvandlet, men han kunne styre sin blodtrang så måske var han ældre end som så. Han tog let fat i hans trøje og hev ham med indenfor til festen og smilede til ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 07:37

Adrian smilte og var glad for at Embry kunne forstå ham. Han smillede let da Embry sagde at han kom for at bliver hammered og så blev han hevet med ind. Han smilede og blev lidt forskreket og på en eller anden måde kom han tæt på Embry mens han blev hevet ind, men blev derefter hevet igen. Han smilede og så sig omkring i rumet og ledte efter to ledige pladser. Han så to pladser i et hjørne og nu hev Adrian pludselig Embry efter sig. Han vidste godt det var en demon, men han var sikker på det ville blive en sjov nat. Han smilede, mens han så på Embry blive trukke bag sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 07:48

Embry pustede en tot rødt hår væk fra sine øjne. Han tog sig ikke så meget af at han hev afsted med Adrian for det var ganske normalt for ham at hundse rundt med folk, eller bare hive rundt med folk. Han mærkede kort Adrians ånde i nakken, og smilede let, og så sig derefter omkring. Han lod sig trække med af Adrian, og så hvor Adrian ville hen. Han var udemærket klar over at han nok skulle blive stiv af syre hvis han skulle drikke om kap med Adrian. Adrian var jo vampyr, og han blev ikke lige så let fuld som Embry ville blive. Han smilede let og lod sig dumpe ned og sidde på en af stolene, og så kort på Adrian "hvad drikker du?" spurgte han, mens han så sig lidt omkring igen. Det var de sædvanlige partyhits der rystede dansegulvet, men det gjorde ikke noget, Embry var mere interesseret i vampyren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 07:59

Adrian satte sig ned og så på Embry og smillede et charmerende smil, mens har prøvede at hører nøje efter siden der var så meget larm rundt i lokalet. Han hørte det meste af hvad Embry sagde. "Ja det ved jeg ikke helt det samme som dig." Sagde han højt så Embry kunne hører det i alt larmen. Han kiggede lidt på danse gulvet om der var nogle lækre drenge, men vente sig hurtigt om mod Embry siden han var den mest lækre af dem og smilede endnu en gang til ham og ventede egentlig til at hører hvad havde at sige siden han så meget nysgerrigt på Adrian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:10

Embry kørte en hånd gennem sit hår "jeg drikker vodka.. rent" sagde han så, ikke fordi det gjorde nogen forskel for vampyren som kunne drikke syre hvis det var det. Måske var det bare knap så behageligt.. Han så sig lidt om "må man ryge herinde?.." spurgte han, nok egentlig mest for sig selv, men han hev alligevel sine smøger op og tændte en. Det ville da være belejeligt hvis han kunne få ild magi en eller anden dag, så han ikke behøvede rende rundt med lighter. Han vendte sig mod Adrian, men først bestilte han en flaske vodka og nogen glas. Det var nemmere, for så behøvede de ikke skulle bestille noget nyt hele tiden. Han vendte blikket mod den sorthårede vampyr, og smilede skævt. Han lod en hvid sky af røg bølge op over sin blege overlæbe "nå.. jeg ved du hedder Adrian, men så ved jeg heller ikke andet?" sagde han højt, for han ville høre mere om vampyren. Det var ikke så tit han snakkede med dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:20

Så på Embry da han tog en smøger op og smillede han var egentilig lige glad om folk de røg eller de ikke gjorde. Han så lidt Embry mens han snakkede og fik store øjne da han sagde rent vodka. Men han var egentlig lidt lige glad så han nikkede bare. Derefter spurgte Embry ham. "Ja, jeg somænd ikke hvad jeg skal fortælle dig. Spørg og du for svar." Sagde han og smilede charmerende til Embry. Han tog flasken og heldte op til dem begge og tog sit glas op og tog en lille slurk, men satte glasset hurtigt ned for han var ikke helt vandt til at drikke vodka. Han var mere vandt til at drikke sodavands alcohol.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:27

Embry smilede let, og så på ham. Han legede lidt med glasset mellem to fingre og balancerede smøgen mellem sine læber imens han tænkte over et passende spørgsmål "alder.. ryger du, og kan du nogle gode drikkeviser?" spurgte han med et stort smil, som ikke skjulte de drabelige hugtænder. Hans var skabt til at flå, mens Adrians var skabt til at gå direkte ind i huden og punktere de årer de kunne. Han betragtede det charmerende smil, og gengældte det roligt. Han var van til den slags, og det var jo ikke fordi han havde forpligtelser, selvom han havde tænkt en del på David.. en fyr han havde mødt for noget tid siden. Ham ville han gerne møde igen. Han vendte igen sin opmærksomhed mod den smukke vampyr, og tog en god tår af den klare væske. Han gjorde kort en grimasse og grinede så lidt "føj hvor smager det nasty, men det virker!" sagde han muntert og hævede glasset til en skål.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:42

Adrian smilede da Embry koncentrerede for at finde på nogle sjove spørgesmål. Han tænkte sig lidt om. "Ja det ved jeg nu ikke jeg tror det er omkring en 130 år eller noget hvad med dig? Og nej jeg ryger ikke ivertfald ikke meget... Og det ved jeg ikke helt kan ikke finde på nogen lige nu." Sagde han tilfreds og smilede glad tilbage. Han tog endnu en slurk og så Embry og han reaktion da han drak... Da Adrian så det begyndte han at grine, men stoppe dog efter lidt. Han syntes Embry var sjov, men også charmerende på samme tid. Han kiggede nøje på Embrys tænder han synes de var sexy på sin vis.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:48

Embry så lidt på sit glas mens Adrian svarede ham, og rettede sine orange øjenbryn lidt sammen i en skeptsisk grimasse "aj det er sgu for dårligt, så må du til at tænke på druksange" sagde han drillende, og kløede sig let i nakken, før han så på ham igen "130 år er lang tid.." kommenterede han stille, og lagde en pegefinger på sin hage som om han tænkte "20 år heromkring december" sagde han og smilede charmerende, og tømte resten af sit vodka, og hældte lidt mere af den klare væske op hvis nu Adrian kunne huske en drikkesang. I mellemtiden tog han endnu et sug af sin smøg og pustede langsomt ud. Det var nok umuligt at lege drikkelege da han så var nødt til at have terninger eller kort eller den slags.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 09:12

Adrian smilede til Embry han var sjov. Han tog en slurk. "Altså jeg er altså ikke den største drikke svend det må jeg nok indrøme, men du kan da lære mig alt hvad du ved." Sagde han og smillede endnu engang på sin charmerende måde. Who knows måske bliver noget ud af dette. Han kiggede på Embry smillede da han hørte at han var 20. "Ja det skal sku nok passe. Men jeg kan godt forstå at du spørger hvor gammel jeg er... Men jeg ligner da ikke en på 100 over heh." Sagde and og grinede lidt. Han kiggede på Embrys smøger og spurgte. "Må jeg få et sug?" Sagde han og smillede spørgende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 09:22

Embry smilede djævelsk, det skulle Adrian nok ikke have tilbudt "altså... nu kender jeg til lidt af hvert" sagde han og tænkte sig om. Han var sikkert ikke fuld nok til det de lidt tættere lege, men det kunne være at det kom senere. Han trak på skuldrene "Nej det gør du da heldigvis ikke" grinede han, selvom det kunne være sjovt at drikke med en hundredeårig gammel mand. Dog holdt gamle mennesker ikke så godt til en masse alkohol uden at falde i søvn. Han tog et sug af sin smøg og askede kort, før han rakte den til Adrian "be my guest" sagde han med et let smil, og pustede langsomt røgen ud af munden før han lænede sig lidt tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 09:33

Arian smillede tilbage på hans djævelske charmerende smil og tog en slurk. "Ja det kunne det måske, men ser han måske så godt ud som mig?" Sagde han og så selvtilfreds ud og kiggede lidt ud over lokalet, men vente sig straks om til Embry da han rekede smøgeren. Han tog den let og elegant og to en langsomt sug, mens han smilede drilsk. Hvorefter han prøvede at puste en røg ring uden det lykkedes og række smøgeren tilbage. "Jeg har været bedre... hah." Sagde han ironisk og grinede lidt. Han rekte den lige så stile tilbage og tog en slurk af sin vodka. Han smilede og kunne smage at det var lang tid siden han har røget og druken rent vodka, det var lang tid siden må man sige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 09:48

Embry grinede af den selvtilfredse vampyr, og rettede sig op igen. "Nej jeg tvivler.." sagde han, og drak resten af sit vodka. "Jeg kan faktisk en druksang.." sagde han så da alkoholen efterhånden havde gjort sin virkning, og havde gjort ham letsindig og han tænkte ikke specielt meget over sine handlinger. Han tog imod smøgen, og så lidt ud over menneskemængderne, godt det ikke var ham der stod midt i den dansende gruppe. Han kunne for den sags skyld heller ikke danse. Det Adrian sagde mindede ham om Ophelia dengang hun prøvede at ryge, og hvor hun kiksede lidt i at ryge på den 'professionelle' måde. Han smilede af tanken, han savnede hende egentlig.. Han pustede ud og så lidt på Adrian, og vædede kort sin underlæbe med tungen og smilede muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 07:00

Adrian hørte og kiggede nøje efter Emvrys reaktioner og smillede til ham, mens han grinede lidt. Han var ikke vandt til at synge for ingen ville egentlig have ham til at synge. Han smillede skævt til Embry og han kunne begynde at mærke effekten af vodkaen, men dog ikke så meget som Embry. "Jeg ved nu ikke jeg er ikke den mest syngende person. Har du ikke noget andet vi kan lege. En drike leg eller noget. Sagde han og rynkede lidt på næsen, mens han smillede drilsk. "Ja, men du ser da heller ikke dårlig ud." Sagde han og smillede sit charmerende smil. Han drak sin vodka færdig, mens han prøvede at hører hvad Embry sagde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:12

Embry skar en lille grimasse "jeg kan ikke så mange drikkelege uden at det indvoldverer enten kort, eller terninger.." sagde han og grinede "men vi kan selvfølgelig også bare drikke" sagde han og trak på skuldrene. Selv sang han heller ikke for godt, han havde en ret skinger stemme, men hans sange var gode, det fik han at vide og der var da nogle celebs der gerne ville have ham til at skrive dem. Selvfølgelig tjente han mere på hvis de fik lov at sige at de selv havde skrevet dem, men det var imod hans politik. "Jamen tak tak" sagde han, og smilede skævt. Hans udseende var nok ikke noget vildt, han var bare høj og ranglet, men der lå en vis mystik over ham så det var sikkert det. Eller det havde han i hvertfald fået at vide. Han tog et sug af sin smøg, og pustede derefter langsomt ud.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)   En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian) Icon_minitime

En fest uden kontrol? Definately.. (Adrian)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» En dag uden våben-Ray.
» Der må være en vej uden om?
» I byen uden vennerne
» sidst på aftenen uden selvskab.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: