|
| Som livet nu er.. (Josh) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 12 Jul 2010, 02:58 | |
| Zachary lyttede til de ting som han sagde og tænkte lidt over dem. Han viste dog ikke hvad han skulle svare lige nu, alt var så forvirrene og uforståeligt lige nu. Det kunne han slet ikke selv klare, det var for hårdt lige nu. Det var første gang i lang tid at han havde haft det sådan her faktisk, så hvorfor lige sammen med Josh. Var det fordi der var noget specielt over Josh, der bare gjorde det hele forvirringen meget værre, eller var det fordi han havde så dårlig samvittighed over de ting at det var tog hårdt på ham? Han viste det ikke og havde faktisk heller ikke lyst til at finde ud af det, bare den følelse ville komme væk igen. Men det gjorde det så heller ikke bedre, da han mærkede at Josh rørte ved ham igen, også lige på den måde som han nu gjorde. Det fik ham til at lukke øjnene kort, imens han fulgte hans hånd ned af sit hår, derefter på sin kind og så tilsidst ved hagen, som fik ham til at åbne øjnene igen og bide sig lidt i læben. Zachary tænkte lidt over det Josh sagde og kastede sig så roligt frem og lagde armene om ham i et blidt kram og gemte sit ansigt ved hans brystkasse og begyndte at græde svagt igen. "Tak Josh... Men.. selvom det lyder mærkeligt, så kan jeg godt lide dig..." græd Zachary stille og trykkede sig lidt tættere ind til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 12 Jul 2010, 03:08 | |
| Josh var ikke sikker på det han gjorde hjalp på nogen måde, da det jo ikke var helt det samme som hvis Zachary havde været en pige. han lukkede så stille sine øjne og tænkte lidt over hvad han ellers kunne gøre for at Zachary havde det bedre, men åbnede dem lige med det samme da han mærkede Zachary's arme om sin nakke og blev egentlig ret overrasket over det, men lagde så helt forsigtigt sine arme om ham og lagde den ene hån dpå hans baghovedet. det var tydeligt at mærke dæmonen græd da tårene blev opsuet af Josh t-shirt og det gjorde Josh lidt bekymret. han kunne virkelig ikke lide når han græd og det gjorde ham lidt nervøs "shh...Zachary..du kender mig ikke..du ved ikke hvordan jeg er..du er faldet for mit udseende..sandsynligvis kun fordi jeg er vampyr..så lad hver med at sige sådan noget før du kender mig ordenligt" sagde han stille, da han ikke var sikker på om det var sådan en god idé at den lille dæmon havde det sådan med ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 12 Jul 2010, 06:54 | |
| Zachary blev meget glad og lettet over at han ikke bare blev skubbet væk, men at han rent faktisk blev krammet igen og utroligt nok var det af en vampyr. Noget som han aldrig troede skulle ske, det skete åbenbart lige nu, ret utroligt. Da han mærkede hånden på sit baghoved var han i et kort øjeblik bange for at Josh ville rive fat i hans hår og derefter trække ham væk, eller et andet sted hen, selvom de jo begge to var rimelig rolige lige nu. Men da der ikke ligefrem skete noget, blev Zachary rolig igen og smilte lidt for sig selv, men kunne ikke lide det som Josh fyrede af lige nu. " Så lad mig lære dig at kende... Jeg vil nemlig gerne lære dig at kende.. pleas" bad han stille og klemte blidt omkring Josh nakke og havde ikke lige lyst til at give slip om 2 sek, han kunne meget godt lide at holde Josh så tæt ind til sig og mærke at han også selv blev holdt om. Det var nemlig lang tid siden at han var blevet holdt sådan om af nogen før og det var endelig meget rart. Så derfor kom der et lille smil op på Zacharys læber igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 12 Jul 2010, 07:05 | |
| Josh stirrede lidt ud i luften og tænkte hele situationen ignnem. han kunne ikke blive forelsker i en dreng og han kunne ikke tillade sig at lade Zachary lære ham at kende. for hvad nu hvis dæmonen blev forelsket i ham, så skulle han knuse hans hjerte. men på samme tid ville han jo godt lære den lille dæmon at kende og finde ud af hvorfor han havde vagt sådan en interesse for Josh. han nussede ham blidt i håret, helt ubevist og lukkede sine øjne "jeg ved ikke...jo okay...du for lov til at lære mig at kende..men ikke nogen julelege jeg vil ikke blive så vred på dig igen..det har mit køkken ikke godt af" sagde han lidt drillende, for at løfte stemningen lidt, da han gerne ville havde Zachary var glad. Josh satte sig roligt helt ned på røven, da han jo sad på hug, da han mærkede dæmonen trykkede sig tættere på. det blev nemlig lidt trættende for benene. han holdte stadig om ham og smilte lidt for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Ons 14 Jul 2010, 05:33 | |
| Zachary var stadig meget glad for at han måtte være så tæt på Josh lige nu, når man tænkte på hvor dårligt de var kommet ud af det med hinanden da de lige havde mødt hinanden for et par timer siden og nu sad de på gulvet, krammede og nussede hinanden. Det var nok kommet ligeså meget bag på Zachary som med Josh, men han ville ikke vise tegn på tvivl fra hans side. Han lukkede med det samme sine øjne da han mærkede nusseriet i sit hår og begyndte at nusse Josh blidt i nakken og satte sig lidt bedre til rette. Men så han stadig holdte omkring hans nakke og trak vejret helt roligt. Zachary kunne ikke lade være med at smile lidt over det han sagde og nikkede så lidt, " det lover jeg... jeg skal nok opføre mig ordentligt sammen med dig.. jeg vil ikke have at du bliver vred på mig igen.." sagde han stille og bed sig lidt i læben. Men rykkede sig så lidt tilbage, så han kunne se Josh ansigt ordentligt og kyssede ham blidt og forsigtigt på kinden og sukkede lidt imod hans kind og trak så sine læber til sig igen og vendte blikket lidt ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 19 Jul 2010, 01:58 | |
| Josh holdte blidt om Zachary og tænkte hele deres tid sammen. godt nok var den kort, men den havde været noget af en oplevelse. han nød at blive nusset i nakken og lod dæmonen sætte sig til rette. det var nok første gang han havde holdt sådan om en anden dreng før og han forstod egentlig ikke helt hvordan dette kunne lade sig gøre uden han følte at det var ubehageligt, men faktisk godt kunne lide det. Josh lyttede til det den lille dæmon sagde og smilte lidt af det "godt...for jeg har ikke lyst til at blive sur på dig igen" sagde han roligt og så lidt på ham da han rykkede sig lidt væk. Josh lukkede øjnene ved den bløde fornemmelse af drengens læber mod sin kind og kunne ikke rigtig lade være med at smile. det var sådan en rar fornemmlse også selvom han godt vidste det ikke var en kvinde. det sjove var bare at det faktisk føltes bedre og det forbavsede Josh meget. han åbnede stille øjnene og så på den lille dæmon igen, hvorefter han stille løftede hans hage og så ind i hans øjne. der gik lige nogle få øjeblikke, hvor Josh tøvede og virkelig så ud til at overveje. det blev efterfulgt af et meget forsigtigt og let kys mod Zachary's læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 19 Jul 2010, 03:28 | |
| Zachary kunne ikke lade være med at føle sig underlig tryg i Josh arme lige nu, selvom han havde en ide om at det måske ikke var nogen særlig god ide, når vampyrer faktisk var ret farlige og hvis Josh havde ramt ham med sin knytnæve lige før, så havde han været godt som død, så han var lettet over at være nået væk. Men der var som sagt noget over Josh som Zachary ikke kunne gå fra og det var derfor at han også var meget glad for at Josh ikke havde skubbet ham væk endnu eller havde prøvet at slå ham ihjel på nogen måde endnu. Han tænkte lidt over det vampyren sagde og klemte blidt omkring hans nakke og havde virkelig ikke lyst til at give slip, han var bange for at gå ud af døren og aldrig mere kunne komme ind igen eller se Josh igen. "Det vil jeg heller ikke have.. jeg har nemlig ikke lyst til at være bange for dig" sagde Zachary stille og knyttede sine hænder lidt bag Josh nakke, men så han ikke kunne mærke det heldigvis. Han viste ikke om han overhovedet havde tilladelse til at kysse Josh, efter alt det der var sket, men siden at han ikke strittede imod, så regnede Zachary ikke med at han havde noget imod det. Men da han mærkede at Josh tog fat i hans hage, var han først bange for at han ville blive slået, så derfor lukkede han hårdt øjnene i. Men da Zachary så lagde mærke til at der ikke skete noget åbnede han øjnene og så lige ind i Josh's som fik ham til at falde i staver. Men blev noget overrasket da han mærkede at hans kolde bløde læber kom imod sine, gav han efter og lukkede sine øjne igen og kyssede forsigtigt med. Og begyndte at nusse Josh i nakken igen og puttede sig helt ind til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 19 Jul 2010, 04:09 | |
| Josh lod kysset holde i et godt stykke tid og ville bare nyde det. da han virkelig ikke var sikker på om han kunne få sig selv til at kysset drengen igen. næste dag ville han jo måske havde fundet ud af hvorfor han nu pludselig havde det så godt med en dreng og derfor måtte skuffe drengen eller hvis drengen var heldig at han måske ville kunne blive rigtig forelsket. han tvivlede diog på at han ville kunne blive rigtig forelsket i drengen. han slap stille kysset og så på Zachary med et tænksomt blik "hvad...hvad er det du ser godt ved en dreng...jeg mener de har jo ingen bryster?" spurgte han så, for at kunne forstå dæmonen og måske forstå bøsser bedre. han havde nemlig ikke forstå hvordan en bøsse kunne klare at være i seng med en uden bryster? det virkede bare så dumt og kedeligt. nu var Josh også meget betaget af kvinders former og syntes det var noget af det smukkeste. mande kroppen var kedelig efter Josh mening. derfor måtte han vide hvorfor en dreng kunne syntes en anden drengs krop var tiltrækkende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 19 Jul 2010, 04:31 | |
| Zachary kunne rigtig godt lide at kysse med Josh, og ønkede faktisk lige nu at kysset aldrig nogensinde skulle holde op, selvom han godt viste at Josh ikke ville holde det så længe, selvom han selv havde startet kysset og selvom det virkede som om at han gerne ville. Men nu ville Zachary bare nyde det så længe det varede og ikke brokke sig hvis kysset lige pludselig stoppede, fordi han havde en ide om at det rent faktisk var virkelig nyt for Josh. Fordi Josh åbenbart kun var vant til kvinder, piger eller hvad man nu kaldte dem i hans verden. Men da han mærkede at kysset blev brudt, åbnede Zachary roligt øjnene og fugtede sin underlæbe igen. Imens han nøje tænkte over det spørgsmål som der blev stillet til ham, men først viste han ikke lige hvad han skulle sige og trak lidt på den ene skulder. "Hmm.. for mig behøver jeg ikke bryster.. det handler om tryghed mellem to drenge og det kan jeg godt lide.. det er også fordi jeg synes at der er mere nydelse mellem to drenge, end hvis det var en pige og en dreng" forklarede Zachary roligt og kom op med et lille smil på sine læber og kørte roligt sin ene hånd gennem noget af Josh's hår og lænede sig så derefter frem og kyssede Josh ømt på halsen og nussede ham i nakken med den anden hånd. Zachary ville virkelig ikke skilles fra ham lige nu, men hvis Josh gerne ville have at han gik ville han selvf gøre det når det blev sagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 19 Jul 2010, 05:40 | |
| Josh så på ham og tænkte lidt over det dæmonen sagde. han tænkte på sin egen seksuelle drifter og overvejede om der overhovede havde været den tryghed. hvis han skulle være helt ærligt havde der kun været tryghed med en kvinde han havde været sammen med. hende havde han så også været utrolig forelsket i. det var som om at det at hun havde bryster blot var en bonus, nu når han tænkte nærmere over det. Josh så på Zachary og smilte stille. han var ved et få respekt for den lille møgunge. det var somom at alt det han sagde gav ham et andet syn på to drenge sammen. nærmest som om det virkede bare lidt mere naturligt. han nød at mærke hans hånd igennem sit hår og det ømme kys. han lukkede sine øjne og nød at blive nusset i nakken. det ville han bestemt ikke stoppe. kvinde eller ej det føltes godt og det ville det sikkert blive ved med, håbede han hvertfald. han vidste ikke omd et måske bare var en fase han var kommet ind i efter brudet med Hayley. han trykkede forsigtigt den lille dæmon ind til sig og snuste til hans hår. han lukkede sine øjne helt i og nød øjeblikket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 19 Jul 2010, 11:42 | |
| Zachary kunne virkelig godt lide at være i nærheden af Josh, også når han fik lov til at gøre de ting som han nu gjorde lige nu. Men alligevel holdte han sig tilbage og bed sig lidt i læben, imens hans hoved sank ned på Josh skulder og sukkede lidt over det. Det var slet ikke meningen at denne her følelse skulle komme op, og slet ikke for en vampyr. Men det var den altså desværre kommet alligevel, han havde aldrig troet at han skulle blive forelsket, han havde nemlig i et stykke tid glemt hvordan det var at være forelsket, og det føltes helt underlidt nede i maven på Zachary, men han havde det skam ikke dårligt, han havde det utrolig godt. Selvom han havde sin leg med Josh på samvittigheden, men prøvede skam at glemme det. Han sukkede lidt igen og lagde sine hænder ned ved sit skød, men lod sit hoved blive ved Josh skulder, " gid.. gid du ville tage mig lige nu... fordi jeg har sådan lyst til dig" hviskede Zachary stille og viste endelig ikke hvorfor han sagde sådan nogle ting til ham, men det passede faktisk og tankerne fløj kun omkring Josh lige nu. De kunne slet ikke tænke på andet og det drev ham til vanvid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 19 Jul 2010, 11:50 | |
| Josh holdte om Zachary og stirrede u di luften. han sad i sine egne tanker da han sket ikke fattede hvordan han kunne sidde sådan med en dreng. han så dog hurtigt ned på dæmonen da han hørte hvad han hviskede og var blveet heæt rød i hovedet. han havde aldrig sagt nej til sex, men dette var jo en dreng? han anede jo nærmest ikke engang hvordan man gjorde med en dreng. Josh sank stille en klump og kløede sig let i nakken "jeg...jeg ved ikk helt...Zachary jeg aner ikke om en drenge krop kan tænde mig..." hviskede han ærligt og bed isg let i læben. han kunne egntlig godt tænke sig at prøve at være i seng med Zachary, men han var bare så bange for at lige så snart han så dæmonen's sjover(intern joke XD) ville han måske ikke kunne få sig selv til det. han slap stille drengen og tog sig lidt til hovedet, da han ikke anede hvad han skulle stille op med sig selv. han ville ikke såre den lille møgunge igen og det kunne jo være han måtte skuffe dæmonen hvis han nu ikke kunne fordi han ikke blev tændt af drengens krop. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Man 19 Jul 2010, 20:16 | |
| Zachary kunne sagtens mærke at det måske kom meget bag på ham, det han lige havde hvisket. Og han kunne endelig godt forstå hvordan Josh havde det lige nu, han kunne selv huske første gang han havde været i seng med en dreng, det var både meget nyt og også meget vanskeligt, fordi det for det meste gjorde mere ondt på dem, end hvis det var et hetroseksuelt par der havde sex. Zachary havde været ved at dø første gang, men han klarede sig heldskinet igennem det alligevel og det var han glad for. Han rykkede lidt på sig da han mærkede at Josh slap ham og trygheden forsvandt meget hurtigt fra hans side af lige pludselig og det kunne han ikke lide, så derfor kastede Zachary sig næsten mod ham og lagde armene tæt rundt om Josh nakke og gemte sit ansigt ved hans skulder og sukkede lidt. "Jeg ved det men... jeg vil ikke tvinge dig til noget, men du kunne jo altid bare stoppe, hvis du ikke bliver tændt af at være sammen med mig" sagde Zachary stille og lænede sig hen og kyssede Josh ømt på kinden og ned over hans kindben og videre ned af hans hals og lod sine hænder glide fra hans nakke og blidt ned over Josh brystkasse og nussede ham lidt samtidig. Zachary var meget forsigtig og rolig med sine bevægelser og sine berøringer på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Søn 25 Jul 2010, 12:49 | |
| Josh betragtede ham lidt og tænkte det hele lidt igennem. det virkede på mange måder helt forkert, men der var noget der fik ham til at syntes det virkede rigtig og spændende. han fik dog et kæmpe chok, da den llille dæmon pludselig kastede dig over ham. det gav ham sådan et chok at han væltede lidt bagud, så han kom til at ligge på ryggen. han stirrede overrasket på ham, da han virkelig ikke lige havde regnet med at Zachary ville overfalde ham på den måde "det er imod mine principper at takke nej til sex... jeg vil intet love...men hvis det betyder så meget for dig....så prøver jeg da" sagde han meget tøvende, da han virkelig var usikker på om det nu var en god idé, men han ville jo nok opleve det alligevel. Josh sank en klump da han mærkede de ømme kys. det var nok en af hans svage punkter. ømme kys gjorde ham altid så sagelig og et resulterede så også i han ikke stoppede personen der kyssede ham. derfor gjprde det det slet ikke bedre at møgungen nu også nussede ham ned af overkroppen. dog gjorde han intet ved det, da han allerede var gået i hans stener mode. han kunne dog få sig selv tiul at lægge armene om dæmonen, i rend refleks. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Tirs 27 Jul 2010, 11:23 | |
| Zachary lagde godt mærke til at de faldt bagover på grund af at han havde kastet sig hen imod Josh, men heldigvis var hans så hård at det jo ikke ligefrem gjorde ondt på Josh da de ramte hinanden, eller Zachary tænkte at der nok skulle meget mere til. Men han satte sig op på hans mave, lige over hans skridt og placerede sine hænder på Josh mave og bed sig tænkende i læben. Faktisk viste han ikke helt hvad han skulle gøre eller sige lige nu, for han havde virkelig lyst til Josh, men kun hvis han også selv havde lyst til Zachary, uden at det skulle se ud som tvang. Så derfor ville han tilfredsstille ham lidt først, han tog sine hænder hen til sin egen hættetrøje og trak den derefter af og smed den lidt væk fra dem. Zahary havde en T-shirt indenunder som han så også derefter trak af og smed den lidt væk. Han regnede ikke med at Josh ville blive tændt over at se overkroppen på en dreng, men håbede da på det og lænede sig så derefter ned til ham igen og begyndte at kysse/slikke Josh ømt på halsen og lod sine hænder køre ind under Josh trøje og kørte den en anelse op, så man kunne se meget af hans mave, men nussede skam imens han gjorde det. "Jeg vil bare have at du nyder mig ligeså meget som jeg nyder dig.." hviskede Zachary og man kunne høre at det lød lidt trist, men tog så sit næsten søde runde ansigt hen over Josh ansigt og lagde forsigtigt sine læber imod hans kolde, men dog bløde læber og prøvede at gøre det behageligt for dem begge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Tirs 27 Jul 2010, 12:09 | |
| Josh så på hvad den lille dæmon lavede med sine trøjer og stirrede nu på hans overkrop *han har da i det minste en flot overkrop...men der mangler bryster* tænkte han og prøvede derfor at forstille sig nogle bryster, men det kunne han ikke rigtig. han var ikke sikker på om dette ville gå, men han ville give det en chance og prøver at få noget godt ud af det. eller prøve hvertfald. han spærrede øjnene op da han mærkede kyssende og slikkende mod sin hals. han sank stille en klump, da det faktisk tændte ham som hvis det havde været en pige. det mærkelig var bare han ikke forstillede sig en pige, men faktisk var fuld bevist på det var en dreng der tilfredsstillede ham. han mærkede de blæde hænder mod sin overkrop og tog en dyb indånding, selvom det egentlig ikke var helt nødvendigt, men det føltes bare så godt på en eller anden underlig måde. han lukkede sine øjne stille i da han hørte hvad Zachary sagde "det bliver en stor opgave..." hviskede han ærligt, da han var ret sikker på det kunne være svært, selvom det nnu gik meget godt for ham indtil videre, men det kunne jo hurtigt vende 180 grader. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Tirs 27 Jul 2010, 12:18 | |
| Zachary løftede hovedet lidt og så tænkende ned i Josh øjne, ude af stand til at svare lige nu, der skyllede bare en stor flod af dårlig samvittighed over ham igen, og det fik hans hænder til at stoppe med at bevæge sig på Josh's mave, men de fjernede sig så heller ikke. Han ville så gerne prøve at være sammen med ham, prøve hvordan det føles at være sammen med en vampyr og om der var nogen specielt stor forskel, men på grund af hans seksualitet kunne han bare ikke gøre det. Og det fik Zachary til at trække sine hænder til sig, men Josh trøje var stadig hevet lidt op, men ikke helt af. Der begyndte at samle sig tårer i øjenkrogen på Zachary igen, imens han stadig så ned i øjnene på Josh, og lidt efter var der en tårer som ramte Josh på kinden og Zachary tog sig lidt til hovedet. "Jeg..." begyndte han og lagde sig så ned på gulvet på ryggen og lagde sine hænder oven på sine øjne, da der begyndte at løbe tårer ned af siden på hans ansigt. "Jeg kan ikke... Jeg vil ikke tvinge dig til noget.. Men jeg kan heller ikke lade dig være" græd Zachary stille og prøvede at tøre sine øjne, men det gik ikke så godt, for der kom bare flere og flere. "Måske.. måske skulle jeg bare gå min vej, som jeg altid plejer" hviskede Zachary grædene og tog sig lidt til hovedet med den ene hånd, imens den anden stadig dækkede lidt for øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Tirs 27 Jul 2010, 12:49 | |
| Josh åbnede stille sine øjne, da det hele pludselig stoppede og så op i de varme øjne. han så kort ned på sin mave det han mærkede de bløde heænder forsvandt, men så hurtigt op på Zachary's øjne igen, da han mærkede dråben på sin kind *arg nej ikke græd igen* tænkte han og bed hårdt sammen. han hadede virkelig når den lille dæmon græd. han satte sig stille op, da han lagde sig ned på gulvet. Josh så på drengen og sank nervøst en klump "Zachary stop nu...du må ikke græder..du tvinger mig ikke..jeg vil jo give det en chance..." sagde han og træk forsigtigt drengen op til sig "stop med at græde det hjælper ikke...og det hjælper heller ikke at gå...og jeg...tillader ikke at du går" sagde han bestemt og ville bare ønske han var bedre til at trøste folk. han kunne virkelig ikke klare dæmonen var så god af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Tirs 27 Jul 2010, 12:58 | |
| Zachary mærkede med det samme, da nået af hans bare hud ramte Josh's bare hud på maven og kunne i et kort øjeblik ikke lade være med at falde lidt i staver over det. Det var faktisk en meget dejlig følelse at mærke kulden fra vampyrer, især hvis man havde det varmt eller havde brug for at slå koldt vand i blodet, så hjalp det. Han lyttede imens han lagde sine hænder op på Josh brystkasse og nussede den lidt, selv når han græd, tænkte eller var sur, kunne han ikke lade være med at røre ved Josh, det var næsten helt irriterende, men alligevel kunne Zachary godt lide at røre ved ham og vendte sit blik op på ham. Imens Zachary tænkte lidt over det der blev sagt og bed sig blidt i læben, han blev faktisk nået overrasket over det Josh sagde til sidst og kunne ikke lade være med at blive lidt glad over det. Josh var den første som havde sagt nej til at han måtte gå og det varmede ham ret så meget. Midt i alt gråden, kom der et lille svagt smil op på Zachary's læber og han tørte sine tårer væk, "du har ret undskyld... men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal begynde, uden at gøre noget du ikke kan lide eller vil bryde dig om" sagde han stille og satte sig lidt op på knæ, så han nogenlunde var på højde med Josh og tog sine læber ret tæt på hans. Men uden at kysse dem, han strejfede dem bare et par gange og fugtede sine underlæbe lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Fre 30 Jul 2010, 06:55 | |
| Josh nød at mærke hud mod sin. det var en ting han altid godt havde kunne lide. fornemmelsen af hud mod sin, var næsten lige så godt som bryster. han betragtede den lille dæmon og blev glad for at se det lille smil på hans læber. det gjorde Josh helt rolig igen, da han virkelig hadede at se drengen græde, så det gjorde ham helt lettet at han nu smilte. dog kun et svagt smil, men stadigvæk et smil. "du skal bare gøre hvad du vil...jeg siger til hvis jeg ikke vilhavde du gør det.." sagde han stielle ogfulgte ham med blikket. han nød at mærke hans læber strejfe sine og slikkede sig stille over læben.
//sorry længten >.<// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Fre 30 Jul 2010, 12:45 | |
| Zachary lyttede til det han sagde og nikkede lidt over det, han kunne ikke lade være med at smile lidt. Men da han så at Josh slikkede sine læber, kunne han ikke lade være med at tage sine tunge hurtigt ud af munden og strejfede hurtigt Josh tunge med sin og smilte lidt, men viste ikke helt om det gjorde noget eller ej. Zachary satte sig i hans skød og lod sine hænder glide op og hev roligt Josh trøje helt af, så det ikke lignede at Josh havde været ude for voldtægt, men at sidde med sit tøj halvt af. Derefter lod Zachary sine hænder glide ned til hans bukser og begyndte roligt at lyne hans bukser ned og så Josh lige ind i øjnene imens han gjorde det og bed sig lidt i læben igen. "Du behøver ikke holde dig tilbage hvis der skulle ske noget.. jeg kan tage det ligeså hårdt som du kunne finde på" sagde Zachary stille og smilte svagt og tog så derefter sin ene hånd ned i Josh bukser og begyndte at nusse hans lem. Han satte sig næsten helt hen til ham igen, men lige så der var plads til at Josh kunne få leget med sit lem.
//Gør ikke noget ^^//
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Fre 30 Jul 2010, 13:17 | |
| Josh blev ret overrasket da han kort mærkede Zachary's tunge mod sin og stirrede nu bare overrasket på ham, men begyndte så at smile. Josh løftede sine arme, så det var nemmere at få sin trøje af. det føltes lidt underligt at en dreng sad og tog tøjet af ham, men det passede ham egentlig fint nok. han så lidt ned efter hans hånd og sank en lille klump, da han mærkede sine bukser blive lidt løsere om livet. han sp på Zachary igen og nikkede stilll til det han sagde "nu må vi se om jeg overhovede kan finde ud af det" sagde han for første gang i sit liv. han anede jo ikke hvor meget anderledes det var med en dreng. Josh rettede sig op i ryggen lige da han mærkede dæmonens hånd nede i sine bukser og gav en lille brummen fra sig. han blev faktisk lidt overrasket over hvor feminin den lille dæmon's hånd føltes og hvor meget det egentlig tænde ham. Josh så ind i drengens øjen og smilte stille.
//godt ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Fre 30 Jul 2010, 13:29 | |
| Zachary smilte lidt over det han sagde, men viste ikke rigtig hvad han skulle svare, så derfor valgte han ikke at svare på det og fortsatte bare med at nusse Josh lem, imens han lod sin anden hånd glide om bag hans nakke og begyndte også at nusse ham lidt der. Zachary lænede sig helt hen til hans ansigt og smilte svagt, inden han slikkede Josh bliver over læberne, og lagde så sine læber i et blidt kys mod hans og smilte lidt i kysset. Josh læber var så dejlig kolde og det kunne Zachary rigtig godt lide, så han ville bare gerne mærke dem lige nu. Han begyndte at gøre sin nussen på hans lem, til et handjob istedet for og bevægede sin hånd i et roligt tempo, efter at han havde hørt at Josh havde brummet, det måtte da betyder at han godt kunne lide det. Zachary lod sin hånd fra hans nakke, glide nussende ned på Josh skulder og støttede sig roligt på den med hånden, så han ikke ville falde helt ned i Josh og ødelægge det hele. *Hvor er han dejlig..* tænkte Zachary inde i sig selv og kunne ikke lade være med at smile lidt i kysset ved tanken, men slap det ikke og kyssede bare roligt videre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) Tirs 10 Aug 2010, 23:00 | |
| Josh var meget anspændt i hele kroppen og havde det som om dette var hans allerførste gang nogen overhovede rørte ved ham. han begyndte atille at brumme igen af ren nydelse, da han virkelig nød at blive nusset mellem benene. han lukkede sine øjne da han mærkede det lille slik over løbern eog derefter dæmonen's bløde læber mod sine. hankyssede stille med og lagde sin ene hånd på hans ene bryst, men da han mærkede der ikke var en bryst som sådan, som der ville være ved en kvinde, knyttede han den stille og måtte lige tænke det hele igennem. han åbnede stille sin hånd igen og kørte sin hånd ned på drengens mave, hvorefter han forsigtigt nusssede ham der. det hele føltes helt nyt og uvirkeligt, men han nød det, hvilket faktisk var ret utroligt. da dette var alt muligt han bare afskyede. to drenge sammen. Josh spærrede øjnene op, da ahn mærkede nussen blev til et handjob og et lille støn slap ud mellem kysset. han lukkede hurtigt sine æjne, da han ikke ville havde at Zachary skulle se hvor overrasket han var blevet over det. han mærkede hånden mod sin skulder og følte det egentlig meget beroligende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Som livet nu er.. (Josh) | |
| |
| | | | Som livet nu er.. (Josh) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|