| Hallowen Party!! | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 04:37 | |
| Amy smilte svagt og kyssede ham videre op af maven Han kørte sine hænder med og formede hans mavemuskler når de passerede nogen, hun smilte svagt samtidig i sine kys, men sad ellers helt stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 04:39 | |
| Han nød det meget han slappede helt af og lagde sine hænder på hendes lår og nussede hende stillet og følesomt op og ned af hendes lår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 04:57 | |
| Amy grinte svagt imod hans mave og kyssede den en sidste gang Hun løftede hovedet lidt og så på ham, " nok se men ikke rører skat" drillede hun og tog sine hænder ned på hans hænder og holdte på dem og sendte ham et drilsk smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 05:16 | |
| Han åbnede øjene og smilede til hende han tog så hænderne til sig og lagde dem som en hovedepude om bag hovedet "Okay. fint, så slå dig løs tøs" drillede han og smilede frækt til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 05:20 | |
| Amy smilte drilsk og rystede på hovedet "Det tror jeg ikke, jeg vil hellere have mit tøj på igen, jeg sidder jo kun i bluse og underbukser skal du tænkte på skat" sagde hun og smilte skævt og støttede med sine hænder på hans bryst for at rejse sig og komme ned på gulvet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 05:26 | |
| Han trak på skulderne "Det bestemmer du selv" hun smilte ikke mere og bed sig kort i læben og så tænkene op i lofted |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 05:32 | |
| Amy vendte hovedet imod ham og så hans udtryk Hun bed også sig selv kort i læben og kom op til hans ansigt, hun lod sin mund strejfe hans læber, " elsk med mig skat" hviskede hun og så ham kort i øjnene, før hun tog hovedet ned og kyssede ham ømt på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 05:37 | |
| Han smilede og lagde sine hænder på hans hofter "Hmm er du sikker på du tør" han bed sig kort i læben og nød hendes kys |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 05:41 | |
| Amy løftede hovedet og så undrende på ham "Hvorfor skulle jeg ikke turde det, vi kan da også bare lade være hvis du ikke gider og istedet kan i bare ligge og stene ud i luften" foreslog hun med et skuldertræk og satte sig lidt op og så tænkende ned på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 05:51 | |
| Han så smilene på hende "Var det ikke dig der ville have tøj på" han holdte en pause "Jeg har lyst men..så skal det var ude i badet" han kiggede udforderne på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 06:42 | |
| Amy lavede store øjne og var ved at falde ned af ham Hun fik dog fat i ham og hev sig lidt op igen, " i badet?? hvordan det?" spurgte hun nysgerrigt og satte sig til rette igen og lagde hovedet på skrå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 06:58 | |
| Han grinede og løftede hende op imens han rejste sig "Skat det er nemt nok kom"han bære hende med ud på badeværelset og hev trøjen af hende og ham selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:04 | |
| Amy rystede bare på hovedet og himlede med øjnene "Sikkert, du har sikkert selv prøvet det, men det har jeg altså ikke skat" mumlede hun og lagde armene om sig selv for at dække sin overkrop og så rundt på hans badeværelse, hun så det som en meget svær opgave |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:10 | |
| Han rystede på hovede og tog sine bukser af, han gik hen til hende og bukkede sig ned og kyssede hende på halsen han kørte hånden om til hendes åbning til bhen og åbnede den langsomt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:14 | |
| Amy lukkede øjnene kort da han kyssede hende på halsen Hun bed sig kort i læben og nød hans kys, hun slappede af og løsnede sine arme om sig selv og holdte dem op Deans bryst og smilte svagt imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:17 | |
| Han hev bhen af og kyssede hende op til hagen og på kinden og til sidst på munden han lød hænderne glide ned til hendes trusser og hev dem langsomt ned imens han kyssed hende vider |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:22 | |
| Amy nød ham og kyssede ham igen Hun tog selv sine hænder ned til hans boxershorts og begyndte at hive dem langsomt ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:26 | |
| Han fik skubbet dem ned og kyssede hende vider han bakkede langsomt hen til bade kæret
//Han har tændt vandet siger vi bare xD // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:30 | |
| Amy kyssede ham videre og fik også hans boxershorts ned Hun lagde armene om hans nakke og bakkede roligt hen mod badekæret med ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:31 | |
| Han trådte op i det og kyssede hende vider han bære hende med op og satte sig ned imens han hev hende med han kyssede hende vider |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:37 | |
| Amy kunne godt mærke at hun blev lidt nervøs, selvom de havde elsket mange gange Men det her var nyt for hende og hun var bange for at gøre det forkert, hun kyssede ham videre og lod ham hive hende med ned imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 07:41 | |
| Han lød godt mærke til hun var nervøs og stoppede kysset "Er du sikker på du vil" spugert hamn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 08:13 | |
| Amy bed sig tænkende i læben og nikkede derefter svagt "Jo skat, jeg vil rigtig gerne, jeg er bare bange for at jeg gør det forkert" mumlede hun og bed sig i læben igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 08:19 | |
| Han nikkede og nussede hende lidt på ryggen inden han hev hende tæt på sig så han kunne trake sig op i hende "Er du sikker..det er ligesom inden i sengen.du skal bare køre frem og tilbage" han bed sig kort i læben inden han kyssede hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 08:22 | |
| Amy nikkede og lagde armene om hans nakke " Jep jeg er helt sikker" sagde hun inden han kyssede hende, og hun kyssede ham igen og lod nervøsiteten ligge og valgte at nyde Dean istedet |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hallowen Party!! | |
| |
|
| |
| Hallowen Party!! | |
|