Han trak på skulderne, og kiggede op i himlen. "Jeg har selv gjort så forfærndelige ting mod andre væsner så det ikke ville overraske mig mere" sagde han og kíggede ned på hende med sine Metalgrå øjne.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 07:47
Valencia rystede svagt på hovedet og så ned "Det er ikke mig der har gjort noget, De har gjort mig noget" Sagde hun så forsigtigt og tog armende om sig selv og lukkede øjnene for at få billderne ud af hovedet og åndede beroligende ud, ligsom hun havde lært når hun kom til at tænke på det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 07:52
Han sukkede og satte sig op, "Hvis du lukker øjnene er det nemmere at se billederne" sagde han og lænede sig så op af bænke ryggen igen.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 07:55
Valencia åbnede hurtigt øjnene og ville ønske hun kunne fortælle ham det, men det var så svært at sige, hun så op på himlen og sukkede stille ud og så så op på ham "Jeg ville .. Ønske jeg kunne fortælle dig det .. " Hviskede hun stille og så på hans øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 07:58
"Men hvorfor så ikke gøre det" sagde han sprøgernde.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:01
Valencia begravede ansigtet i hænderne "Je-Jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle det ... " Sagde hun usikkert og fik alle mulige dårlige minder frem i hovedet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:03
Han lagde en hånd på hendes skulder, "så sig det med dine ord" sagde han roligt.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:13
Valencia sank kort og så op på ham "Jamen .. " hun sukkede så stille og satte sig helt op og så væk "De .. " Hun så stadig væk og knugede hænderne " .. Voldtog mig" sagde hun så i en lav hvisken og tårende løb ned af hendes kinder i det hun sagde ordet voldtog, hun kiggede stadig væk så han ikke kunne se hendes ansigt, hun sagde ikke en lyd, men græd lydløst og havde knugede hænder der lå i hendes skød.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:18
Han sukkede og rykkede hen til hende, "det er slut nu Valencia, de kan intet gøre nu" sagde han trist, men dog så roligt.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:22
Valencia lukkede kort øjnene og vendte hovedt mod ham så hun så på ham "Jeg ved det .. Men jeg var kun 14 da det skete .. jeg var jo slet ikke parat? .. De ødelagde mit liv" sagde hun ulykkeligt og rystede svagt i kroppen, det var længe siden hun havde tænkt på det og minderne væltede bare frem i hovedet på hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:30
Han nikkede og kiggede op i luften, "min mor var 11 da det skete med hende og 12 da hun fødte mig" sagde han tavst.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:37
Valencia så på ham med tårefyldte øjne og lagde så armende om ham, hun havde brug for at holde om nogen, brug for et kram, hun vidste fuldstændigt hvordan hans mor havde det, hun kneb øjnene sammen og sukkede stille ud, hun rystede stadig ubevidst svagt i kroppen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:41
Han blev forbavset over at hun krammede ham, han lidt efter krammede han hende tiilbage, en tåre ville havde løbet fra øjet hvis ikke han var så kold og ligegyldig.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:44
Valencia var selv en smule overasket over at hun sad og krammede en vampyr, men hun slippede dog ikke, han var den eneste hun havde turde fortælle det til, selv ikke hendes forældre´vidste det, og de ville aldrig få det afvide, de var jo døde for længst, hun følte en underlig tryghed som hun sad her sammen med ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:46
Han slap roligt krammet og rejste sig derefter op og kiggede på hende.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:50
Valencia blev lidt skuffed da hun ikke ville stoppe med at kramme endnu, Hun så kort lidt fortabt på ham, men kom så til fornuft *Det nok bedst .. * Tænkte hun lidt trist og rejste sig og så på ham, hun var helt tavs og så lidt ned.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:54
//skal logge//
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Lør 19 Sep 2009, 08:55
//Okay, Skrives //
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Søn 20 Sep 2009, 08:08
"Vil du prøve noget fantastisk" sagde han med et smil.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Søn 20 Sep 2009, 09:59
VAlencia så lidt spørgerende på ham og nikkede lidt "Ja?" sagde hun forsigtigt og smilte svagt, hun prøvede at gætte hvad det var, men havde ingen idé om hvad det var.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Søn 20 Sep 2009, 22:36
Han rakte ´rakte hånden ud til hende, med et smil.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Søn 20 Sep 2009, 22:56
Valencia så lidt på hans hånd og lagde forsigtigt sin hånd i hans og smilte stille.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Søn 20 Sep 2009, 23:13
"Prøv at lukke øjnene" sagde han og kiggede ned på deres hænder imens han sagde det til hende.
Valencia Admin
Emne: Sv: In the club Søn 20 Sep 2009, 23:18
Valencia nikkede kort og lukkede øjnene og stod helt stille.
Gæst Gæst
Emne: Sv: In the club Søn 20 Sep 2009, 23:20
Han stod lidt og kiggede på hende, men omfavnede hende så tilsidst da han havde stået noget tid.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …