Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Dumdi dumdi dum x'D - Nick

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Dumdi dumdi dum x'D - Nick Empty
IndlægEmne: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 04:01

Tid: 13:00
Vejr: lunt og overskyet og en lille brise
Sted: Deepshell Gå Gade
Omgivelser: En masse mennesker
Påklædning: https://2img.net/h/i175.photobucket.com/albums/w139/ambrea_bird/Criss_Angel.jpg
Vejret var nogenlunde i Deepshell, selv om det var overskyet så var det stadig lunt og en kølig brise som fik en til at kunne holde det hele ud. og det havde fået mange mennesker til at tage til gå gaden, istedet for at ligge og flyde på stranden. det var næsten ikke til at komme frem eller tilbage for mennesker, og butikkerne for fuld af mennesker. det havde fået Morgan til at søge ind i en gyde, der hvor der ikke var nogen mennesker. han stod bare op af åbningen til udgangen af gyden, han havde en smøg i sin mundvig og sine hænder begravet ned i sine lommer. hans øjebind var omkring halsen på ham, da han ikke havde lyst til at havde det over sine øjne. han så bare på de lækre mennesker som gik på gaderne, som han bare havde lyst til at sætte sine tænder i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 04:17

*Underholdende..* Nick så ned på de mange mennesker som skubbede og snoede sig fremad på gågaden. Nick selv befandt sig over dem. På taget faktisk. Hans afslappede og elegante gang førte ham fra tag til tag, og han sørgede selvfølgelig for at der ikke var nogen som opdagede ham idet det ville være en dum idé at blive pågrebet oppe på andres bygninger osv, selvom han sagtens ville kunne nå væk hvis det var tilfældet. Hans tanker var opløftede af minderne om sin brors hjemkomst og han havde lyst til at gøre noget vildt. han vidste ikke hvorfor, men følelsen var der bare. Han havde ikke bemærket den velkendte vampyr et stykke længere væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 04:30

Morgan blev bare ved med at se ud på alle mennesker, inden han fik færten af en dæmon og så med det samme op på taget overfor sig. han tog sine hænder op af lommerne, og hoppede hurtigt op taget. han fik øje på fyren længere fremme og lag sit hoved på skrå, han tog et sug af sin smøg inden han tog den ud af sin mund og lavede nogle røg ringe. han så bare ondt over på ham med et koldt blik, mens han charmerende smil kom frem på de bløde læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 05:22

Nick løftede med det samme blikket idet en velkendt vampyr sprang op på taget længere fremme. Et smil dekorerede hans læber da det gik op for ham hvem det var, og han var egentlig ret glad for at se ham igen selvom han nødig ville indrømme det. Det onde smil undrede ham dog lidt, men på den anden side...det lå jo til Morgan. "Tak for sidst" sagde han med et lille grin da han var nået ind for høre vidde og smilet på hans læber blev siddende hvor det var
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 05:49

Morgan så bare på den unge dæmon mens han kom over til ham, han tog sin smøg ud og smed den væk og pustede røgen ud af sin mund "tak for sidst?" spurgte han koldt om og hævede det ene øjebryn "kender jeg måske dig?" spurgte han så og lag sine hænder dybt ned i lommerne, og gav et suk fra sig og rullede med øjnene "du er ikke også en af de der sindesyge folk fra dette område som siger at de kender mig vel?" sagde han og hævede sit ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 20:32

Nick så overrasket på ham og fattede ikke helt hvad der skete. Var det bare skuespil eller vidste morgan virkelig ikke hvem han var? "Morgan?" han så vantro på ham og gik lidt tættere på "det der er ikke sjovt, bare så du ved det" sagde han og lagde hovedet lidt på skrå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 02:29

Morgan så bare på ham og rullede med øjnene, inden han så på ham igen og lag sine hænder dybere ned i lommerne "så du er en af de der som siger de kender mig" sagde han og gav et suk "nej det er ikke sjovt at folk kommer hen og siger de kender mig.. også ved jeg ikke hvem det er" sagde han og så væk fra ham ned på mennesker på gaderne, inden han langsomt vende sit blik på ham igen "hvor kender du endelig mit navn fra?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:42

Nick var begyndt at blive en smule irreteret på Morgan og lagde lidt utålmodigt armene over kors."Ah, jamen lad mig se" begyndte han med en skeptisk undertone "vi har knaldet to gange indtil videre, har begge været vores kærester utro og desuden begyndte vi vist at kunne lide hinanden tilsidst" opremsede han og stod stadig som før med et løftet øjenbryn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:48

Morgan så underligt på ham og rystede på hovedet "har vi haft sex sammen ?" spurgte han om og kunne virkelig ikke huske ham, og det begynde at irritere ham at folk kende ham uden at han kende nogen af dem "jeg har ikke nogen kæreste og har aldrig haft en.. udover en eller andet luder sagde at jeg var far til hendes søn" sagde han og tog sine hænder op af lommerne og slog dem ud til siderne, han gik over til ham og så undrende ned på ham "har du nogen beviser på at jeg kender dig?" spurgte han stille om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:57

Dæmonen nikkede og så bare op på ham mens han langsomt begyndte at tænke over hvad der kunne være sket med Morgan siden sidst. "Elisa" sagde han blot og kendte jo godt til hans kæreste og barn fordi ham og vampyren havde snakket lidt efter turen på taget selvom det havde været helt mørkt omkring dem og kl var 2 om natten. Nick måtte faktisk indrømme at han havde en smule ondt af Elisa for det måtte da være hårdt at blive afvist af sin kæreste som man i øvrigt havde et barn med. Ved Morgans spørgsmål kom Nick hurtigt i tanke om noget og gik helt hen til ham, hvorefter han lod sine fingerspidser stryge over X'et han selv havde givet ham i nakken. Han havde det næsten som om han havde brandmærket ham eller noget. "det der har du fået af mig" sagde han stille og fjernede sin hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:04

Morgan så underligt på ham og nikkede imens "ja hende og hun har åbenbart en søn ved navn Aragorn.." sagde han og rullede med øjnene af det, selv om han havde set billeder over at han havde været i seng med hende og andre billeder så troet han stadig ikke på det. og havde et eller andet sted heller ikke lyst til det, da i hans øjne var hun ikke andet end en irriterende stof bruger. og det var slet ikke det han søgte efter, hvis han overhovedet skulle havde en i sit liv. han stod bare helt stille og mærkede hans fingere i sin nakke, det havde også undret ham hvor han havde fået dem fra "må jeg prøve at bide dig?" spurgte han om og fik billederne fra at drikke folks blod, da han inders inde jo kunne huske folks blod
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:15

Nick så på ham og synes egentlig bare Morgan opfærte sig som et følelseskoldt fjols ligenu. Hans blik blev forvirret og en smule trodsigt da han spurgte om han måtte bide ham "og...hvad skulle det hjælpe?" Han forstod det ikke helt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:22

Morgan lag sin ene hånd på hans ene side af halsen og den anden omkring livet på ham "jeg får billeder når jeg drikker af de som siger de kender mig blod.. og skal se hvilken billeder jeg får" sagde han og var klar til at bide han's hals og ventede bare på at han sagde at han måtte, selv om han nok havde tænkt sig at sætte tænderne i ham alligevel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:31

Nick skævede til Morgan da han lod armen glide om ham og holdte sin hånd på den ene side af Nicks hals. Han var dog en smule mistroisk hvad det Morgan sagde angik, men hvis det nu var sandt var det vel forsøget værd? og desuden ville Nick heller ikke miste vampyren til et eller andet hukkommelsestab selvom han ikke vidste om det passede endnu men han troede da på at det var noget i den stil "ehm...okay" sagde han langsomt og forberedte sig mentalt på at modtage et bid fra Morgan. Stille lod han hænderne hvile på hans brystkasse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:40

Morgan så på hans hals og gik hurtigt tætter på ham, så tæt på ham som han overhovedet kunne komme. han så ned på halsen med besatte øjne, og uden at vise nogle tegn på det så var hans tænder sunket ned i halsen på dæmonen. hans øjne lukkede langsomt i og han begynde at drikke hans blod, inden hans øjne hurtigt sprang op og han så bare ud i luften. hans tunge sørgede for at der ikke var nået der gik til spilde, mens han bare kunne se en masse billeder igennem den tid han havde været sammen med Nick. han tog hurtigt sine tænder ud af hans hals og gav en lyd fra sig, da han pustede alt luft ud af sig og sank det blod han havde i munden. han tog sine hænder til sig og slikkede sig om munden "vi mødte hinanden på the reggie club ? og gik hjem til dig og havde sex, jeg var for hård for dig også lovede dig at du måtte bestemme fart næste gang" sagde han og kunne ikke forstå at han havde set sådan nogle billeder, han var sikker på at han var den hårde vampyr. han sank bare ned på taget og lag sine fingere på x'et i sin nakke, mens han stadig havde nået blod omkring sin mund
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:46

Et halvhøjt gisp af smerte kom fra Nick da Morgans tænder sank ned i huden og han begyndte at drikke blodet. Det overraskede ham dog hvor kort tid han egentlig stod der. "...Ja" sagde han en smule medtaget og trak vejret dybt "Kan du huske den anden gang vi mødtes?" spurgte ham og tog sig til halsen med den ene hånd og blidt masserede stedet hvor han var blevet bidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:51

Morgan så bare ud i luften i et chokket blik, han kunne virkelig ikke forstå hvad der skete og ville et eller andet sted heller ikke vide det "vil bollede på et tag" mumlede han og vende langsomt sit blik op mod ham, for at være sikker på at det var det som havde sket. han fugtede sine læber og vende sit blik væk fra ham igen "i lyver sikkert alle sammen" mumlede han så og så bare vred ud i det, selv om han jo godt viste at ikke så mange kunne lyve om det samme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:59

Nick nikkede langsomt og kunne ikke holde et lille smil tilbage da han tænkte tilbage på det. Smilet forsvandt dog så hurtigt som det var kommet ved Morgans ord, og han rystede på hovedet "forklar mig hvordan jeg ville kunne lyve når du selv ser billederne" sagde han og vidste jo ikke med de andre men de talte vel også sandt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:02

Morgan lyttede på hvad han sagde og vende langsomt sit blik op mod ham, han træk lidt på skulderne af det han sagde og viste det jo endelig ikke. det var bare en tanke der røg ind i hans hoved, og det kunne han også se at var nået helt galt i "så jeg har bollet med dig.. og jeg kan ikke huske dig? og kan heller ikke huske at han havde været i dette område før
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 03:31

Nick så op på ham og kørte en hånd gennem sit sort/røde hår mens han tænkte over det. "Men...ved du noget som helst om hvad der skete med dig siden du har mistet minderne fra før?" spurgte han med en pludselig bekymret og lidt nervøs undertone
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 03:30

Morgan rystede langsomt på hovedet af det han sagde, han så bare ligefrem udover bygninger "nej det eneste jeg ved er at jeg aldrig har været her" sagde han og vende langsomt sit blik mod ham, han rejste sig op og gik hen til ham. han så ned på den lille dæmon og tænkte lidt over hvad han skulle gøre
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Dumdi dumdi dum x'D - Nick   Dumdi dumdi dum x'D - Nick Icon_minitime

Dumdi dumdi dum x'D - Nick
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nick...
» Leg med mig Nick.
» til Nick
» Ups! Bad timing - Nick
» Træning - Nick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum