Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tur i byen //Fie//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tur i byen //Fie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 06:01

"okay men der er noget jeg tænker i udødelige men kan i blive gravide"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede lige ind i hendes smukke øjne "men ja du er tiltrækkene"sagde han med et sødt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 06:14

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Ja vi kan, men jeg ved altså ikke om det stemmer, jeg har kun været vampyr i to år"sagde hun stille, og så på ham. Hun så på ham, og bed sig i læben. Fie så lidt ned, imens hendes hud begyndte at blive fyldt med ar, og mærker. Hendes hals havde to ar efter tandmærker. "Min evne gør at jeg kan skjule min krops historie, og den kan få mig til at ligne et menneske helt"sagde hun stille, så ham i øjenen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 06:17

"Okay"sagde han og kiggede på hende og blev lidt bange for hende da hun fik ar og gik lidt væk fra hende "hvad sker der"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på læberne og viste ikke lige hvad han skulle gøre lige nu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 06:24

Fie så på ham. "Der sker ikke noget, jeg stoppede bare med at bruge min evne"sagde hun stille, og bed sig i læben. "Hvis jeg ikke brugt den ville jeg se sådan her ud"sagde hun stille, og så ned. Arene forsvandte igen langsom imens hun så på ham. "Kan du se jeg er slet ikke så tiltrækkende som du tror"sagde hun, og smilte sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 06:32

"det fint nok du smuk nok men det arne der skræmte mig"sagde han og kiggede på hende og gik ind til hende og kyssede hende på munden stille og roligt uden rigtig at tænke over at han gjorde det men det var lysten han havde til hende lige nu der gjorde det "du skal bare være glad for at være den du er"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 06:45

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Tak, men smuk er ikke ordet"sagde hun stille, og så ned. Hun blev overrasket over kysset, og gjorde intet, hun stod bare stille, og var ikke sikker på hvad der skete. Hun så på ham, og bed sig i læben. "Det ved jeg"sagde hun stille, og så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:00

Han kiggede på hende med et smil "jeg håber ikke jeg gjorde noget forkert lige der"sagde han og gik lidt væk og kiggede ikke lige på hende ikke fordi hun ikke var pæn men han var lidt flov over det han lige havde gjordt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:18

Fie bed sig i læben, og så ned. "Nej det gør ikke noget, jeg blev bare forskrækket over det"sagde hun stille. Hun så ned, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller gørere. Hun så på ham, og kunne godt se hans flovhed, hun var ik helt sikker på hvad hun skulle sige. Hun så op på ham igen, og gik så hen, og lagde armene om ham, og gemte sit ansig ved hans brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:29

Han kiggede ned på hende da hun gemte sig ind i hans brystkasse "hej med dig"sagde han og kiggede på hende med sin lilla øjne "men det går nok"sagde han og lagde armene om hende uden at vide hvorfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:34

Fie blev bare stående lænt ind mod ham, og lyttede til ham. Hun bed sig i læben, og lukkede øjnene. "Jeg er bare forvirret"mumlede hun stille, og bed sig i læben. Hun havde intet imod han holdt om hende, det fik hende kun til at føle sig tryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:39

"hvad er det der gør dit smukke hovede forvirret søde"sagde han og holdte om hende de så ud som om de var kærester på den måde de stod men det var de jo ikke men det var han ligeglad med han var bare glad for at hun følte sig tryk ved ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:45

Fie bed sig i læben, og var ikke helt sikker på om det nu var en god idé at fortælle ham det hele. "Nej, det er lige meget, jeg vil ikke kaste alt det i hovedet på dig"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun slap ham roligt, og så op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:52

Han kiggede på hende og kyssede hende stille på munden og holdte det i et godt stykke tid før han slap det "det i orden hvis du ikke vil sige det men jeg vil gerne hjælpe dig hvis det er problemer du har"sagde han med et stille sødt smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:05

Fie så på ham, og mærkede igen hans læber. Hun stivnede, og lukkede øjenene hårdt i. Men skubbede ham så blidt væk fra sig. "Undskyld, men jeg har meget svært ved ikke at bide dig"sagde hun og så ned. Hun gik lidt væk fra ham, og stildte sig med ryggen til ham. "Tak fordi du vil hjælpe, men det behøver du ikke"sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:08

"ov ja okay"sagde han og kiggede på hende uden rigtig at gøre noget "men hvad skal vi så lave"sagde han og kiggede på hende "jeg kan næsten gæt at du gerne vil bide en hvis du er i seng med en ligger det ikke til en vampyrs natur at gøre eller er det bare noget jeg har hørt"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:14

Fie så på ham, og lyttede bare uden at svare på noget andet end det sidste. "Vi kan sagtens styre os, men der for er det stadig en udfordring. Jeg har aldrig smagt Varulve blod før så både min tørst og min nysgerrighed presser mig"sagde hun stille, og så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:23

"hvad men jeg kan prøve at sige det til dig at du ikke skal bide mig hvis vi ender i seng sammen men så skal du jo også lytte til mig"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber og kiggede bare på hende med sine lilla øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:32

Fie så på ham og grinede lidt af hvad han sagde. "Vi ender heller ikke i seng sammen"sagde hun roligt, og vendte sig mod ham. "Jeg er ikke til one night stand"sagde hun, og smilte til ham. "Desuden opnår jeg sikkert bare at få dig dræbt hvis du kommer for tæt på"sagde hun stille, og trak på skulderne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:37

"okay men det kunne jo godt ske"sagde han og gik ud fra gyden som de var gået ind i af en eller anden grund han ikke kunne huske nu og kiggede sig lidt rundt med sin lilla øjne han tænkte lidt over tingene og kiggede så på hende om hun kom eller hvad hun gjorde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:41

Fie smilte bare, og gik med ham. Hun havde ingen problemer med at styrere sig selv. Hun smilte til ham, og prikekde blidt til hans arm. "Nå hvad ville du laver så?"spurgte hun, og smilte til ham. Hun så ned, og bed sig i læben imens hun selv kort tænkte over muligheder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:49

"det ved jeg ikke hvad kunne du tænke dig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede rundt i byen også på hende "du bestemmer hvor vi går hen"sagde han og kiggede på hende med et lille smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:58

Fie så lidt rundt, og bed sig i læben. "Okay.."hun tlnkte lidt over det, men greb så fat i hans hånd igen, og gik så ned af gaden. "Jeg ved det lyder sært, men jeg kender en god Café hvor vi kan sidde og snakke"sagde hun, og smilte til ham. Hun vidste godt det var underligt at hun kendte sådan et sted, nå hun jo levede af blod og ikke andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:05

"øh okay"sagde han og gik med hende "hvad er der underligt ved det"sagde han og gik bare med hende og smilte stille til hende "du er nu sød nok"sagde han med et sødt smil på sine læber "men hvad skal vi snakke om"sagde han og kigede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 09:08

//...//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 22:36

Fie så på ham, og grinede lidt over hans spørgsmål. "Jeg drikker jo ikke kaffe eller te, jeg drikker blod... Det er derfor det er underligt"sagde hun, og grinede lidt. Hun så på ham og smilte glad. "Snakke om... Tja det bliver jo så din opgave at fine på et emne"sagde hun, og grinede lidt. Hun hev ham med indenfor på den lille Café. Hun fandt et frit bord, og gik så der hen stadig med ham i hånden.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// - Page 2 Icon_minitime

Tur i byen //Fie//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» ny i byen..
» I byen...