|
| Cafeteriets kvaler for de nye | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 04:54 | |
| "hmm hvis skolen er slut, ved jeg hvor jeg ka finde hende" sagde Matt med et smil. han havde egentlig ikke rigtigt lyst til at gå, men det virkede som om at de heller ikk bare kunne stå der i skabet. " Lad mig følge dig hjem?" sagde han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 04:58 | |
| "Hjem? Jeg bor i skyggerne, eller så opholder jeg mig på diskotek eller en kro.." Hun vil åbne døren da den ikke vil give slip, "Den... Vil ikke åbne.." Hun trækker lidt i den, men ik så meget den vil gå i stykker, ".. Det nytter ikke.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:05 | |
| "Sikker?" spurgte Matt. Han gik hen og hev også forsigtigt i døren. Der skete intet. "Hvad skal vi gøre?" spurgte Matt. Han vidste godt at de begge sikkert kunne smadre døren på to sekunder. men han ville se hvad hun vile gøre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:11 | |
| Elondira overvejer situasionen, *Vi er to helt alene i et rum.. Hvis vi smadrer døren kan de finde aftryk og smide mig ud af skolen.. Hvad gør jeg...?* Hun tænker meget og venter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:15 | |
| "hmm så skal vi bare blive her?" sagde Matt drillende, og satte sig over i den ene ende af skabet mens han så Elondira an. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:20 | |
| "Det er vi nød til.. Hvis jeg ødelægger døren kan de finde frem til m... Os" Hun får sat sig og ser undrende på Mattthew, "Hvad? Er der noget på mig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:25 | |
| Matt lo, "Nej nej, " han så på døren. der var noget ved den her pige det kunne han ikke benægte. og det var vel ikke det væreste at side her. eller for at være ærlig så ville han ikke rigtigt ud. han nød Elondira's selvskab, og han ville gerne lære mere om hende. "hvor gammel er du så?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:28 | |
| Elondira så på Matthew, "Jeg er 16, men kropsligt er jeg 17.. Men det kan man ikke se alligevel" Hun lo, og så på sine fingre, "Mon jeg kan dirke låsen op med mine negle?" Hendes negle vokser og bliver utroligt skarpe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:32 | |
| Matt rejste sig og stilte sig over til Elondira. "Stoler du på mig?" spurgte Matt og rakte sin hånd bydende mod Elondira. Hun skulle bare tage den og så ville de være ude af skabet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:33 | |
| Elondira tænkte, "Kun fordi du ikke er en engel.." Hun tog hans hånd og ventede bare på at komme ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye Fre 23 Jul 2010, 05:41 | |
| De følte begge den smertende trækkende fornæmmelse som Matts teleportering tog med sig. De stod nu ude i en skov. //http://deploratus.heavenforum.org/den-fredfyldte-skov-f20/ved-skoven-elondira-t2236.htm#85159// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafeteriets kvaler for de nye | |
| |
| | | | Cafeteriets kvaler for de nye | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|