|
| Sikke mange ting (Borris) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Tirs 27 Jul 2010, 08:14 | |
| Borris lo kloldt "ikke alle vampyre er rare nej langt fra jeg kender nogle farlige typer som du ikke har lyst til at møde"sag han roligt "endnu et godt råd hold altid øjene åbne når der er en vampyr i nærheden da vi er hurtige og lydløse"sag han og satte sig ned imens han lændet sig op af muren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Tirs 27 Jul 2010, 08:16 | |
| Han så lidt på ham "Aha" svarede han, da han ikke ellers vidste hvad han skulle svare. Han så lidt op på himlen, som var blevet en vane for ham. Han sukkede blidt. "I er da heller ikke nemme!" sagde han så, men med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Tirs 27 Jul 2010, 08:23 | |
| Borris lo svagt "næhh det er Vi vel ikke"sag han og lage tryk på Vi , han smilde svagt og så op mod månen fon altid beundrede ham da den var så smuk og ikke varm som den skod sol som holdt ham indedøre hele dagen intil mørket kom fram så han ku komme ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Tirs 27 Jul 2010, 08:24 | |
| han så lidt på ham, men så selv op på himlen igen enden han lukkede øjnene igen. Hans hjerte hamrede stadig raskt af sted, bare det ville falde lidt til ro. "Hvordan er det at suge blod fra andre?" spurgte han "Altså,nogen hader det, andre kan ikke få nok osv." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Tirs 27 Jul 2010, 08:33 | |
| Borris så blot stift op på månen "jeg elsker det "sag han roligt "især når man for det uden kamp men en god kamp er nu også fint nok"sag han roligt "hvordan det at være engel?"spurgte han roligt imens han forsat så på månen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Tirs 27 Jul 2010, 19:02 | |
| Uden kamp? Han lød som en der var svag, men nå det galt kamp var det nok rigtig nok. "Det kan være forskelligt" smilte han lidt "Men for det meste er det dejligt, man har...Eller jeg har en tendens til at tænke positivt og vende alt til det bedre på en eller anden måde...Men der er jo forskellige slags engler" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Ons 28 Jul 2010, 02:28 | |
| Borris så lidt over på ham "okay hvad er du så for en slags engel??"spurgte han og bertagtede den unge engel lidt imens han satte sig til ratte, nej borris var ikke svag han kæmpede altid til det sidste og frygte intet i denne verden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Ons 28 Jul 2010, 02:39 | |
| "Skytsengel" han trak på skuldrene, det harmonerede ikke helt med at han var dårlig til kamp, så ville han jo være dårlig til at beskytte andre. "Men har aldrig taget det alt for seriøst" han så på borris |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Ons 28 Jul 2010, 03:34 | |
| Borris lo svagt "skytsengel?"sag han spørgne "du kan da ikke beskytte folk"sag han lidt undrene og betragte englen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Ons 28 Jul 2010, 18:49 | |
| Han så lidt på ham "Så er det jo et held jeg ikke er skytsengel for nogen, jo" smilte han til svar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Ons 28 Jul 2010, 20:44 | |
| Borris nikked kort "ja det er det vel"sag han roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) Ons 28 Jul 2010, 21:37 | |
| han så lidt op på himlen igen, han var ikke helt så svimmel mere, men stadig træt...træt, han var faktisk træt. Normalt kunne han gå rundt i et døgn eller to uden rigtig at blive træt, men nu var han træt. Han smilte lidt af det. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sikke mange ting (Borris) | |
| |
| | | | Sikke mange ting (Borris) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|