Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fest og sjov//Alane//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:10

Hun smilede stille og lå bare lidt. Hun kunne mærke hun var ret træt og ville egentlig gerne snart hjem men hun ville heller ikke gå ligenu. "Hmmm... Jeg bord alene i en lejlighed i Werclare sammen med min lille hundevalp Kaiden, jeg studere til forfatter. Jeg er 17 år og ja mere spændne er der ikke rigtigt. Hun ville ikke fortælle ham om sin fortid. Det var alt for tidligt, hun stolede stadig ikke rigtigt på ham da hun ikke kendte ham rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:14

"okay du skal være glad for du har et hjem med tag"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "men jeg ved ikke hvad du vil vide om mig hvis der er noget du vil vide om mig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "men jeg kan sige så meget jeg er 20 år"sagde han med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:19

"Det er jeg også, men jeg bliver nok snart smidt ud og sendt til et plejehjem" Hun smilede stille men brød sig ikke om tanken... Men hun var jo ikke gammel nok til at bo alene og hun kunne heller ikke betale huslejen. Så det var snrt slut hvis hun ikke fandt et arbejde. "Bare fortæl mig noget så er jeg glad" Hun smilede stille og strøg noget hår ud af sine øjne og nikkede så med et lille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:22

Han kiggede på hende "det var da ikke så godt hvis det sker"sagde han og kiggede på hende.
Han tænkte lidt "hmm jeg er 20 har intet job og lever i skoven som en anden vild mand"sagde han og kiggede på hende "og jeg kan godt forstå hvis du ikke tror på mig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:27

Hun smilede stille og tak på skulderne "Jeg tager tingene som de kommer" Hun satte sig stille op og lagde sig så så hun lå med sit hovede på hans brystkasse. Hun håbede ikke han havde noget imod det. "Hehe, sikke en vildmand du er så" Hun smilede skævt og grinte en smul, det var svært at se men hun troede på ham "Selvfølgelig tror jeg på dig, hvorfor skulle du dog lyve?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:34

"du må da sige det lyder skørt at leve ude i det fri som 20 år og ha penge på sig ikke"sagde han og kiggede på hende "det må du give mig ret i"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "men nej jeg lyver ikke om det så jeg er glad for at du tror på mig"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:38

Hun trak bare på skuldrene "Ikke når man er varulv så syntes jeg ikke det er mærkeligt" Hun smilede stille og lukkede sine øjne i og rystede på hovedet. Hun havde selv levet de første 11 år af sit liv i naturen. Hun smilede stille og kunne mærke sig selv blive mere og mere træt. Hun gabte stille og blev liggende hvor hun var.


//Smutter nu, sov godt.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:42

Han kiggede på hende med et smil "når ja"sagde han og tænkte lidt over det og kiggede på hende "er du ved at falde i søvn"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ville gerne vide det for så ville han ikke forstyrre hende for meget.



//okay god nat//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 04:45

Alane lå stille og smilede et dejligt lille smil. Hun lå forsat med hovedet mod hans brystkasse. Hun satte sig dog op og tog netstrømpebukserne af før hun puttede sig ned under dynen hvor hun fjernede kjolen og smed den på gulvet. Det var sådan hun normalt sov, kun i sit undertøj. "Ja, jeg er dødsens træt." Hun smilede stille og lå godt gemt under dynen så han ikke kunne se noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 04:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde sig på den anden side af sengen og lod hende beholde dynen "okay så må du jo sove godt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende *hun ser sød ud men jeg tager det stille og roligt*tænkte han stille for sig selv og lagde sig på ryggen og kiggede op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 04:53

Alanes øjne lukkede sig stille i og hun vendte sig så hun lå med ryggen til ham, ikke for at være uhøflig men sådan lå hun når hun sov. Hendes bare ryg kunne ses da dynen ikke dækkede den. "I lige måde når du altså vil sove" Hun smilede stille og kunne mærke træheden skylle ind over sin krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 04:58

Han kiggede på hendes ryg "tak"sagde han og lå bare og kiggede på hendes ryg med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 05:02

Hendes hud var silkeblød og hun havde en mælkehvid porcelæns hud. Hun kunne mærke søvnen skylle ind over hende og hun faldt hurtigt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 05:40

Han lå stille vågen det meste af natte og kiggede bare på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 05:42

Hun vågnede stille længere hen ad natten og vente sig så om så hun lå med fronten mod ham. Hun hev dynen omkring sig så han ikke kunne se noget "Hey". Hun smilede stille til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 05:56

"hey"sagde han og kiggede på hende "sovet godt"sagde han med et stille sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:01

Hun smilede stille og nikkede så "Ja det har jeg, hvad med dig?" Hun strøg noget hår ud af sine øjne og fugtede så sine tøre læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:02

"har ikke kunne sove"sagde han g kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:07

Hun så på ham og lagde hovedet på skrå "Hvorfor ikke?" Hun gengældte det lille smil med et af sine egne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:09

"kun jeg bare ikke"sagde han og kiggede på hende "har du bløde læber"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:22

Hun lagde hovedet let på skrå og nikkede så "Okay" Hun smilede stille men det blev hurtigt til et forvirret udtryk "Hvorfor da?" Hun lod forsigtigt sine fingre glide over hendes silkebløde læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:26

"ved ikke"sagde han og lænte sig hen til hende og kyssede hendes bløde læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:28

Alane så forvirret på ham og stivnede fuldstændigt da hun mærkede ham kysse hendes læber, en rødmen spredte sig på hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:34

Han lagde en bag hendes hovede og holdte stille kysset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 06:39

Hun rødmede stadig men gengældte så forsigtigt kysset, Alanes fingre greb forsigtigt fast i Jasters trøje.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fest og sjov//Alane// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fest og sjov//Alane//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og sjov//Isabella//
» fest sjov og alkohol( Kiara-privat )
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Til Alane ;)
» Alane

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: