Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hel almindelig dag. - Tortilla

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:38

Dato: irl
Tid: 20:30
Vejr: småregn og grå himmel men dog en lun temperatur
Omgivelser: få mennesker, butikker osv osv...
Påklædning: https://2img.net/h/oi27.tinypic.com/51pwg0.jpg

Justin gik ned af de få trin og stod igen på fortovet ved et af Deepshell's mange stoppesteder. Han hankede lidt op i sin sorte skuldertaske og fortsatte ned af gaden på vej hjem, mens lyden af bussens motor som endnu engang kom på arbejde, nåede ham idet den kørte væk imod Sheria. Han glædede sig til at komme hjem til sin dejlige lejlighed efter en lang dag på job som havde været fuld af fiaskoer, men det lagde han bag sig og gad ikke at tænke mere på det da han bare ville videre. Få mennesker og væsner passerede ham mens han gik, og stille lod han hænderne glide ned i lommerne


Sidst rettet af Justin Ons 04 Aug 2010, 00:53, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:44

Påklædning: https://2img.net/h/i244.photobucket.com/albums/gg36/solemnly_swear1/Other/Picspams/Adam%20Lambert/adam-04feet.jpg

Andy havde som mange andre gange taget til gågaden, han havde fundet en p-plads ikke så langt det fra og gik bare og kiggede ind af vinduerne. dog var der aldrig nået tøj at finde som han gad havde, og det begynde at irritere ham ret så meget. og han havde faktisk overvejet at åbne en tøjbutik flere gange, dog ville han heller blive gift end at åbne sin egen butik *det må blive en anden gang* tænkte han og gik videre ned af gaden, mens han så sig til omkring og med et smil på læben. han stoppede op da han fik færten af en duft han kende til, han vende sig hurtigt om og fik øje på Justin et stykke væk fra ham og kom gående lige mod ham. han kunne ikke lade være med at smile, dog blev han bare stående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:54

Justin gav sin opmærksomhed frit spil mens han gik ned af gaden men var dog lige ved at stoppe da han opfangede duften af en velkendt dæmon ikke så langt væk. Faktisk længere foran ham. Han troede næsten ikke sine egne øjne da han fik øje på Andy og vidste ikke om han skulle grine eller græde. De havde ikke set hinanden i lidt omkring et år, og Justin havde ikke sagt noget somhelst da han flyttede, så hvordan mon Andy ville reagere hvis han så ham? Ups, for sent, han havde allerede set ham, så hvad nyttede det dog at tage en sidegade? Stille fortsatte han ned af gaden i retning af ham, og tvang et lille smil frem men var ikke helt istand til at få det oprigtigt op pga nervøsiteten "Hej Andy" sagde han da der kun var ca en meter mellem dem og Justin vidste ikke hvad han ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:17

Andy havde virkelig savnet ham og kunne ikke forstå at det kunne gå så langtid, han gik hurtigt det sidste stykke hen til ham og lag sine arme omkring nakken på ham da det ville være for ondt for ham at bøje sig ned for at komme ned omkring livet på ham "hej Justin.. hvor har du dog været"?" spurgte han om og kyssede ham let i håret, inden han træk sit hoved tilbage og så på ham med et stort smil på læben. han havde jo altid elsket at være sammen med ham og at se ham igen kunne ikke andet end at blive godt, og savnet til en af sine bedstevenner blev altid stort for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:27

Justin så på ham og blev et øjeblik stående uden at gøre noget da Andy omfavnede ham, men lagde så armene om hans liv. Han havde virkelig håbet på at det spørgsmål ikke ville komme op og vende, men de skulle det jo og det blev det vel også et eller andet sted nød til men han vidste bare ikke hvad han skulle svare..."Jeg flyttede" sagde han stille og lukkede kort øjnene da han mærkede kysset i håret. For et år siden ville han have grint og trukket sig lidt væk fra ham, men tingende havde ændret sig, og nu blev han bare stående og tog imod det uden at tænke så meget over det og hvordan det føltes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:36

Andy så bare ned på ham og kunne ikke andet end at smile, og lag sit hoved let over korts "hvorfor sagde du ikke nået?" spurgte han om og kunne ikke forstå at han bare havde rejst og det undrede ham også ret så meget, men ikke mere end at Justin ikke træk sig væk fra ham. han kunne tydeligt huske hvordan Andy havde være som lim på ham, mens Justin træk ham væk fra sig "du har forandret dig ?" sagde han underligt og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:47

Justin bed sig i læben og vidste ikke hvordan han skulle sige det. Det gjorde ondt bare at tænke tilbage på det, og han ønskede ikke at Andy skulle se ham fra andet end den vinkel han var vant til "jeg har ikke så meget lyst til at forklare det" sagde han og så ned på gågadens fliser mens han bare håbede og bedte til at han ikke ville have flere detaljer. Justin rettede dog blikket op på ham ved hans ord og forstod ikke hvad han hentydede til da han ikke selv havde lagt mærke til noget men det var jo også klart "Hvad mener du?" spurgte han lidt undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 05:48

Andy så bare ned på ham og nikkede til det han sagde, han havde ikke lyst til at spørge ind til det hvis han ikke havde lyst til at forklare. han smilte bare sødt til ham og var glad for at havde Justin hos sig igen, det var jo ikke andre han kunne havde sjovt med på den måde længere "du plejer altid at skubbe mig væk" sagde han og synes at det var ret så underligt, at han ikke blev skubbet væk af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 05:56

Justin nussede ham kærligt på ryggen som tak for at han ikke spurgte mere ind til det, og smilte svagt men denne gang oprigtigt til ham. Et 'nååh ja, ups' utryk lagde sig over hans ansigt idet han fik af vide hvad der var med ham og han nikkede kort "efter jeg flyttede er der sket..." han bed sig i læben "...ting" sagde han og var egentlig ikke meget for at indrømme det til en som Andy da han jo før i tiden havde forsøgt at overbevise Justin om at han ikke var hetro. "Lad os bare sige jeg ikke har noget imod fyre på den måde længere".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:37

Andy så bare ned på ham med et underligt blik, han træk sit hoved lidt væk fra ham og var helt overrasket over det han sagde "hvad? har du indset det?" spurgte han om og kunne ikke se hvad det ellers kunne være end at Justin var indset hvad han var, han havde dog ikke nået imod det udover det var jo ham selv han ville havde at det skulle være der fik ham over bevist. dog kunne han ikke gøre nået imod det og tog det bare som det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:42

Justin kunne ikke holde et lille smil tilbage af Andys reaktion men kunne dog stadig ikke lade være med at rødme en anelse af flovheden da Andy ligeså godt kunne have sagt noget a la 'hvad sagde jeg'. "Sådan kan man også sige det" han lagde hovedet lidt på skrå mens han betragtede ham og undrede sig over hvad han mon tænkte på nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 23:53

Andy så lidt overrasket ned på ham og nikkede langsomt, dog havde han ikke i sinde at sige nået med `ha hvad sagde jeg´. da han jo ligefrem over overrasket over det og havde et eller andet sted ikke regnet med det, han så sig lidt forvirret rundt og så ned på ham igen "det havde jeg endelig ikke regnet med udover når jeg havde tvunget dig til at hygge dig med mig" sagde han og gav et lille grin fra sig da han havde kommet nogenlunde til sig selv igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:03

Justin smilte lidt og trak på skuldrene "tja...men jeg er dog ikke fuldblods bøsse da jeg stadig tænder på kvinder" sagde han og grinte lidt at det han selv havde sagt da det lød underligt i hans ører. Han kunne godt lide at hører Andys grin igen og var egentlig ret glad for at møde ham igen efter så lang tid selvom han jo hele tiden havde undgået at komme de steder han vidste hans venner besøgte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:08

Andy så bare ned på ham og træk lidt på skulderne "det skal du jo sige, det havde jeg også sagt hvis jeg stadig ikke ville indrømme hvad jeg var overfor en som viste bedre" sagde han og håbede at det gav mening et eller andet sted, da han ikke rigtigt tænkte over hvad han selv sagde. selv om det var lidt svært at forstå i hans hoved, han slog det hurtigt ud af sit hoved og var bare glad for at Justin var tilbage "hvad skal du så nu ?" spurgte han om og synes selv at det var underligt at bare stå og kramme på åben gade
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:12

"Jeg ved nok bedst hvad jeg selv er" sagde han med et lille smil og tænkte lidt over det næste spørgsmål. "Hjem..." han så op på sin høje ven og blev hurtigt mindet om hvor lav han selv var i forhold til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:21

Andy så ned på ham og rystede bestemt på hovedet "nej det gør du altså ikke" sagde han i en drillende tone og havde ikke tænkt sig at lade ham bestemme over sig selv, dog var det kun for sjov at han havde tænkt sig at bestemme over Justin. han nikkede til det han sagde "vi kunne gå over og få os en øl?" sagde han og tænkte endelig ikke så meget over at Justin var lav i det, Andy var bare højere end de fleste så han tænkte ikke over det længere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:33

Justi løftede let et øjenbryn og så på ham "så siger vi det Mor" sagde han med et drillende tonefald og rakte kort tunge af ham. Han overvejede tilbudet lidt og nikkede så. Han ville jo gerne tilbringe mere tid med sin ven "yep" han smilte lidt "nogle forslag til hvor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:46

Andy hævede sit ene øjebryn af ham og så underligt på ham "jeg er en mand så jeg kan ikke være din mor" sagde han og gav et grin fra sig da det ville være for underligt for ham at blive kaldt mor, selv om han jo virkelig ønskede sig at få børn så var det ikke lige mor han ville ønsket at blive kaldt. han så sig lidt omkring inden han så ned på ham "det eneste sted som jeg kender og som jeg gider er the reggie club" sagde han og håbede at det var et okay sted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:50

//skal vi lige ændre kl til 20:30? ellers tror jeg ikke et sted som reggie har åbent midt på dagen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:50

//jov det kan du godt d://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:58

//er gjort ^^ og du ved godt justin bare brugte en slags talemåde da han kaldte Andy for mor?//

Justin lagde hovedet lidt på skrå "Er du nu sikker?" spurgte han og grinte sagte af situationen. Han smilte skævt og nikkede "så lad os tage derhen" han gav stille slip på Andy, hankede let op i sin skuldertaske og begyndte langsomt at gå for at få ham med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 01:02

//ja det ved jeg altså godt x'D hehe//

Andy nikkede hurtigt i det og grinte lidt af ham "ja jeg er hel sikker" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne på sine bukser da han mærkede at Justin træk sig væk fra ham, han smilte lidt af ham og gik let efter ham. det eneste han tænkte på var at han godt kunne klare en øl, og at han var sikker på at han havde fået styr på sig selv og at drikke til at han kunne holde igen. selv om det jo slet ikke passede at han ikke holde sig tilbage når han først havde fået en øl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 01:11

//okay det lød ellers som om du ikke forstod det :3//

Justin smilte lidt og fortsatte i retning af Reggie. Selv, var det ikke ret tit han drak men det var også oftest med venner og bekendte da han ikke fandt det specielt sjovt at tage alene ud selvom man jo på den måde kunne møde nye personer. Han var istand til at styre sig selv i forhold til at drikke, men hvis han først slog sig løs var det noget andet. "Så...er der sket noget siden vi sidst sås?" spurgte han Andy og så lidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 01:21

//når når x'D //

Andy så bare på ham mens de gik mod club'en, han nikkede som svar til det han spurgte om og prøvede at finde ud af hvordan han skulle forklare det på den bedste måde "jeg har gået fra Dean" startede han og så kort ned mod gulvet inden han så op på ham igen "også har jeg fået en ny kæreste og blevet forlovet med ham" sagde han og rødmede svagt af det, da han ikke kunne lade være med at rødme når han tænkte på Adam
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 01:25

Justin så lidt overrasket på ham og lod så sine læber brydes i et smil "tillykke" sagde han og håbede det var det rigtige at sige for det kunne jo være han stadig havde en svaghed for Dean. "Hvordan er ham den nye så?" spurgte han lidt nysgerrigt men også venligt og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hel almindelig dag. - Tortilla  Empty
IndlægEmne: Sv: En hel almindelig dag. - Tortilla    En hel almindelig dag. - Tortilla  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hel almindelig dag. - Tortilla
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En Almindelig Overnaturlig Dag
» En almindelig dag, der sker ikke så meget vel Andy?
» En almindelig aften <> Charlie
» En (ikkeså) almindelig aften?
» Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: