| stranden om aften//Amber// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 09:57 | |
| S_Stranden T_20.00 O_ikke et øje P_bar overkrop og bukser V_blæst og ingen sol D_2/8
Jaster sad nede på stranden og kiggede ud på vandet *jeg tror jeg smider tøjet og nøgenbader*tænkte han og smed de bukser han havde på og trøje han kunne ikke se nogen så han havde bare lyst til at nøgen bade det var altid sjov mange gange alene. Han løb ud i vandet og svømmede rundt og dykkede nogen gange og stod så stille lidt med vandet op til sin navle så man kunne ikke se hans dims *arrh det dejligt*tænkte han med et smil på sine læber og kiggede rundt for at se om der var kommet nogen ned på stranden men det var der ikke endnu *mon der ikke er nogen der vil på stranden på denne tid*tænkte han og kiggede rundt og svømmede så rundt igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 10:06 | |
| Amber havde taget den lange vej fra Werclare ned til stranden som lå i La Sunsisha hun var iført en grå stroptøje og nogle stramme jeans i et mat lyserblå farve hvilket på måde var forkert for hun faldte ikke så godt ind mørket hun smilede svagt og lod sit blik fare omkring da hun fik færten af et andet væsen hun vendte hurtigt blikket imod de marmor farvede tær efter hun var blevet vampyr brugte hun aldrig sko hun forsatte stykke før hun vendte sit blik imod drengen hun havde slukket sin tørst på vej ned til stranden havde hun tømt tre mennsker for blod og få blod steng var ande på hendes jeans hun fik straks øje på hans manglende tøj smilede svagt før satte sig på sandet med hult bump imens hun stadig betragtede ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 10:21 | |
| Han svømmede rundt i et stykke tid før han fik færten af et andet væsen der var til stede på stranden og kiggede rundt og fik øje på hende *øhh hvad gør jeg nu*tænkte han og kiggede ind på hende med et smil "hey"råbte han ind til hende med et smil på sine læber og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 10:36 | |
| Amber løftede hånden til hilsen hun smilede svagt og betragtede ham hun smilede endnu breder før hun hendes marmorfarvede ansigt blev en kende ulæsligt hun rejste sig begryndte gå hen imod vandkanten men stoppede da hun var nogle meter fra vandet hun betragtede ham igen hvilket væsen kunne han være hun snusede ind af luften opdagede noget hundeagtigt ved hans lugt * en varulv* tænkte hun trak sig en smule tilbage før hun igen lod sine øjene glide op på ham hun var ikke bange for ham mærkelig nok hun syntes faktisk hans krop var flot men hun viste det ikke hun smilede svagt af hans forlegenhed " altså jeg kan godt lukke øjene hvis der er noget jeg ikke må se" sagde hun og kom til grine før hun overvejede muligheden før hun tog sin stroptøje af og gik igang med bukserne så stod i en rød Bh og matchene Tusser skyndte sig ud vandet men ikke i vampyr løb hun lod sig dykke under men det kolde vand føltes varmt på hendes marmor hvide hud hun havde ingen gang travlt med komme op da hun ikke behøvede den luft som var så krævende for mennsker hun smilede svagt da hun dukkede op af vandet og hendes hår hang vådt ned af hendes skulder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 10:43 | |
| Han kiggede på hende med et smil og kiggede bare på hende og kunne ikke få øjne væk fra hende "øhm ja jeg ved ikke hvordan du har det med nøgne mænd"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "så det jo op til dig om du vil lukke dine øjne"sagde han med et stille grin hans overkrop var til syne mens resten var under vandet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 11:05 | |
| " jeg tror jeg tager chancen" sagde hun og vendte sit blik helt imod ham hun betragtede ham og var helt sikker på han ikke ville gøre hende noget før hun rejste og gik tættere på ham hendes blik var fæstnet på hans ansigt hun stoppede et par meter væk hun vendte blikket imod vandet hun lavede nogle få bevægelser ned vandet " navnet er Amber" sagde hun venligt og plaskede med noget vand |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 11:10 | |
| Han kiggede på hende "okay"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "amber hyggeligt at møde dig og navnet er jaster"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "er du sådan en der er med på den værste eller"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 11:25 | |
| " måske" svarede hun og hævede svagt det ene øjenbryn hun smilede hun betragtede kort med et mystisk smil på læben hun var faktisk med på den værste men det måtte han selv finde ud af hun begyndte at gå op imod stranden og sandet " prøv mig" sagde hun udfordende hun vendte sig om vandet gik hende til knæene så han kunne faktisk se en hel del hun kiggede så sig over på skulderen hendes blik var rettet imod ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 11:32 | |
| Han kiggede på hende og begyndte at gå mod hende og da han var oppe ved hende lagde han armene om hende og tog den ene hånd op på hendes ene bryst og den anden ned i mellem hendes ben uden på trusserne og nussede hende begge steder både bryst og mellem bene og kyssede hendes skulder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 11:53 | |
| Hun nød hans berøringer og lod sin ene køre op imod hans nakke og den anden kørte hun ned af hans overkrop og ned imod hans dims hun betragtede ham kort før et støn gled over hendes læber hun kyssede grådigt på hans hals hun overvejede om hun skulle sætte tænder i den pulserende åre hun mærkede hvordan hans blod dunkede men lod være kyssede hans hals istedet hendes hånd kørte længere ned af hans krop hvor var den dejlig røre ved og hun blev næsten helt beruset |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 12:00 | |
| Han begyndte at få hendes bh af hende og nussede hendes bryst og lod den anden hånd køre ned i hendes trusser og nussede hende mellem bene "du er jo med på den værste dejligt"sagde han frækt og nussede vider og mærkede hendes hænder på sin krop og det var dejligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 12:18 | |
| Hun stønnede imens hendes hånd gled ned til hans dims hun kælede for den hun var så beruset af hans berøringer at hun ikke mærkede at BH´en røg af hun smilede svagt men hendes smil blev afbrudt af et støn hun smilede igen " selvfølgelig" sagde hun kyssede ham på halsen igen hun lod sine hjørnetand rids en lille flænge i hans hals og slikkede grådigt hans blod i sig hun kælede stadig for hans dims |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 12:31 | |
| Han nussede hende begge steder og lod så sine hænder trække hendes trusser af hende "hvor længe er det siden du har fået noget sexy"sagde han frækt og nussede vider hendes undertøj var sunket til bunden af vandet da det var vådt og han stod bare og nussede hendes bryst og mellem hendes ben "du ved at være klar vil du i vandet eller op på stranden"sagde han frækt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 12:40 | |
| hun kiggede på ham hun kunne ikke huske hvor sidst havde fået noget da alt for hendes mennsketid var en smule sløret men hun var godt klar over at det var alt for længe siden hun kiggede på ham " alt for længe siden" sagde hun betragtede ham hun vendte blikket imod sandet og smilede " på stranden" sagde hun før stønnede igen hans berøringer gjorde hende mere løst og det blod hun lige havde indtaget gav hende mere lyst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 12:50 | |
| Han kiggede på hende med et smil og vendte hende om mod sig og løftede hende op og gik ind mod stranden "så er det vist på tide at du får noget"sagde han og gik vider med hende oppe ved sig og gik ind på stranden og fik dem ned og ligge i sandet ikke så langt fra hans tøj han tog sine bukser og lage det under hendes numse og kiggede på hende og nussede så hendes underliv med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 12:59 | |
| Hun lod sig blive båret smilede svagt da han lagde dem ned sandet hun stønnede svagt imens hun kyssede ham på munden hun lgade sine hænder omkring hun ville ikke vente længere hun ville have sex nu men hans berøringer gjorde hende beruset og hun følte at hun næsten kunne flyvew væk af fra hun kyssede ham på halsen der hvor hun havde lavet flængen hun borede sine hjørnetænderne i hans hals sugede noget af den varme væske men trak ret hurtigt tænderne ud igen og kyssede ham på halsen hvor de to huller sad hun stønnede og lod den ene hånd nussede hans overkrop de steder hun kunne komme til |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 13:08 | |
| Han kiggede på hende og kyssede hende igen og lod sit lem lege lidt med hendes underliv før den kørte op i hende i hendes lidt snæver underliv eftersom det var lang tid som hun sagde siden hun havde fået noget "kan du lide en med tykt lem"sagde han og kiggede hende ind i øjne for han lem var tykt i det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 13:13 | |
| Hun stønnede svagt i det Jaster trængte en i hende hun betragtede hun havde intet imod hans lem det dejligt den måde hans lem var hun stønnede svagt " om jeg kan" stønnede hun og kyssede ham på skulderen hun tændt hun kunne mærke en dejlig fornemelse ved at havde hans lem inde i sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 13:20 | |
| Han smilte "godt"sagde han og kørte frem og tilbage ind i hende og blev ved og kyssede hende på halsen med et smil på sine læber "hvad så nu sexy"sagde han og knaldede hende lidt hurtigt hun var jo ikke jomfru eller noget bare trænge til at få noget af en dreng/mand som ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 13:27 | |
| Hun stønnede hun kunne mærke at det varede ikke ret længfe før hun ville kommme hun lod sine læber finde hans og sin tunge glide imellem hans læber hun stønnede svagt ind i hans læber hun lukkede avgt øjene da en bølge af glæde ramte hende og hun kom imens hun kom stønnede hun højt hun kyssede ham igen og lod sin tunge glide ind imellem hans læber igen for skille dem af
// må logge nu svare så hurtigt jeg kan imorgen// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Tirs 03 Aug 2010, 13:32 | |
| Han knaldede hende stadig og så og mærkede det på en måde at hun kom "det tager jeg som et ja"sagde han og hans lem kørte hurtiger frem og tilbage og giver hende mere nydelse og alt det gøre hende til en slags slave der bare ville ha mere af ham og hans lem. Han blev ved og bankede sig nogen gange op i hende med et smil på sine læber som var frækt
//okay ses// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Ons 04 Aug 2010, 11:13 | |
| hun gengældte hans frække smil hun stønne svagt hun kunne godt lide hans varme krop imod sin kolde hun søgte igen efter hans læber hun måtte indrømme over for sig selv at hun ikke kunne få nok hun stønnede endnu gang da han kørte hurtigere ind ud af hende hun syntes det var så perfekt selvom hun lige først havde mødt ham kunne hun ikke få nok af ham selv om han var varulv og hun var fristet af hans blod det smagte ret godt hun bed sig kort i læben inden hun søgte imod hans læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Ons 04 Aug 2010, 11:16 | |
| Han blev ved med at knalde hende "vil du ha noget mod at være slave af en som mig"spurgte han og gav hende den vildt hårdt frem og tilbage og bankede sig ind i hende mens han kyssede hende på munden med et smil der var frækt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Ons 04 Aug 2010, 11:19 | |
| Hun betragtede hun kort om hun ville være hans slave hun tænkte kort før endnu et støn afbrød hendes tanker " jeg med på den værste" stønnede hun hvis det betød hun skulle være hans slave var hun frisk lysten til ham gjorde hendes dømme kræft en smule af på den |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// Ons 04 Aug 2010, 11:22 | |
| Han bankede op i hende og tog hende på brysterne "du kunne blive min slave men så skal du gøre hvad jeg beder dig om at gøre okay"sagde han og bankede sig stadig op i hende og suttede så på et af hendes bryster og nussede det andet med et frækt smil |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: stranden om aften//Amber// | |
| |
|
| |
| stranden om aften//Amber// | |
|