Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sol.. bvadr!

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 04:54

Dato : 2. juli
Årstid : sommer
Dag : lørdag
Vejr : varmt og solrigt.
Sted : Ved Himmelskibet - en forlystelse.
Tid : 14.00
Omgivelser : mennesker, børn, forlystelser osv.

Evelyn kiggede på Himmelskibet, hun havde snart stået der i lang tid, og kiggede på alle de forskellige mennesker(m.m) der prøvede den. Hun kunne ikke rigtig se hvad den havde men Himmelen at gøre, men betragtede den i laaaang tid. Hun kunne ellers ikke lide solen, men nu når den var der, kunne man vel prøve at udnytte den..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:00

Varyl kom roligt og elegant gående gennem forlystelsesparken, hun var heltny på disse kanter og havde en vane med at kunne være ret nysgerrig, når noget var nyt for hende, hun havde en lysegrøn kort kjole på og en lille sort jakke udeover og de passede hendemeget godt med farverne til hendes mørkebrune hår. Hun smilte svagt når børnene løb fordi hende og grinte, hun elskede naturen, freden og alt den glæde som så ud til at være her, dog ignorerede hun de undrende blikke som stirrede på hendes spidse øre og hun gik elegant videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 00:56

Evelyn gloede stadig på forlystelsen. Hun var faldet i staver. Men hun kunne pludselig lugte et andet væsen, men ikke hvilket et det var. Hun vendte sig elegant rundt, og scannede området, idet hendes øjne faldt på en smuk pige, med alfeører. Hun smilte, og begyndte stille at gå imod elveren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:11

Varyl havde godt mærket at hun ikke var alene, men at det ikke var en fra hendes race som var her. Hun så sig roligt omkring, og prøvede at finde denne persons aura, det enest Varyl kunne mærke var at det var en engel som var her, men hvor englen var. Varyl stoppede roligt op, da hun så at en pige var på vej over til hende, hun ville blive lidt irreteret hvis det var af hensyn til hendes øre, men hun stod roligt og ventede på pigen og sukkede lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:13

"Hej", hun smilte venligt, da hun kom over til elveren. Hun studerede pigens ansigt, og lagde mærke til at hun ikke så fantastisk glad ud, "Er der noget galt?", spurgte hun bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:20

Varyl lagde hovedet let på skrå og betragtede kort pigen før hun svarede
"Hej, jeg hader at folk kigger så underligt på mig" Varyls stemme var utrolig rolig og kom ud af hendes mund i en venlig og fredelig tone, hendes blik hvilede roligt og varmt på pigen og Varyl smilte svagt men venligt til pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:22

"På grund af dine ører?", hun smilte blidt, "De elvere jeg har mødt har alle sammen haft hue på..", hun snakkede lavt, så det kun var Varyl der kunne høre hende, men hun snakkede i hendes normale blide tone. Hun havde ikke tænkt over at Varyl ikke vidste at Evelyn var engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:27

Varyl så roligt men dog samtidig tænkende på pigen og smilte derefter svagt
"Det har jeg set andre steder før, men jeg vil ikke skjule den jeg er, for jeg skammer mig skam ikke over mine ører" sagde hun igen i sin rolige blide tone, og man kunne godt høre at Varyl var fra en ældre tid og hun lagde tænkende hovedet på skrå, " du er engel ikke sandt?" spurgte Varyl roligt og smilte blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 05:27

Hun nikkede forlegent. Det var ikke fordi hun var forlegen, hun rødmede bare.. sådan generelt.
Efter en lille rødme-pause sagde hun, "Jeg synes det er godt du ikke er flov over den og hvad du er..", hun smilte venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:08

Varyl smilte blidt og trak lidt på den ene skulder og tænkte kort
"Jeg ser ikke nogen grund til skam eller flovhed, jeg er glad som jeg er og bekymre mig ikk over hvad andre synes, det er sådan jeg er" sagde hun roligt og smilte blidt til pigen igen inden Varyl satte sig på en bænk nærd ved dem og så kort op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:17

Evelyn smilte, der var noget anderledes ved denne her elver.. Hun satte sig på bænken ved siden af, og studerede hendes ansigt da hun kiggede op på Himmelen.. Efter lidt tid spurgte hun så, "Kan du godt lide Himmelen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:22

Varyl tænkte kort og hvilede derefter sit rolige blik på pigen igen og nikkede smilende
" Ja jeg ser den som en del af os, jeg elsker stjernerne om natten, jeg har det som om de kalder på mig, jeg ved godt at det lyder mærkeligt, men sådan har jeg det" sagde hun roligt og smilte blidt igen og så derefter op på himlen igen, " føler du aldrig at du nogen gange bliver kaldt hjem?" spurgte Varyl roligt og blidt og så kort på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:30

Hun studerede elverens ansigt. Hun lød meget viis, så hun måtte være gammel.
"Nej.. men jeg savner mine forældre forfærdelig meget...", sagde hun stille i en trist tone.
En kølig sommerbrise, kom imod hendes ansigt, og hun lukkede øjnene, indtil den forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:36

Varyl så tænkende på pigen og fugtede kort sin læbe
" Undskyld, det var ikke meningen at jeg ville gøre dig trist" sagde hun stille, men stadig i en blid og rolig tone og hun fugtede sin læbe igen og tænkte kort, Varyl så mod brisen da den kom og hun lukkede kort øjnene og lod den tage fat og svinge let i hendes lange brune hår og hun smilte svagt da brisen holdt op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 05:48

Hun kiggede på pigen igen, "Det skal du ikke tænkte på..", sagde hun roligt og venligt.
Hun kiggede ud på mængden af mennesker og betragtede dem roligt.
Lidt efter kiggede hun over på pigen igen, "Hvad hedder du egentlig?", hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 05:52

Varyl så på hende og smilte blidt, hun plejede dog ikke at sige sit navn så hurtigt, men fandt tidspunktet rigtigt
""Jeg har mange navne, igennem den tid jeg har levet har de folk jeg har mødt givet mig navne, hvad for et vil du høre, mit rigtige navn eller det navn folket gav mig?" spurgte hun roligt og smilte blidt igen, hun så kort ud på de andre mennesker og tog så blikket op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 05:55

Hun kiggede undrende, men smilende på hende, "Dét navn du reagere på..", hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 06:00

Varyl nikkede og smilte blidt igen, hendes blik hvilede roligt på englen
"Ja det ville nok være bedst... Mit navn er Varyl" sagde hun roligt og smilte blidt igen imens hun kort tænkte, " må man så også spørge om dit?" spurgte Varyl i en blid tone og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 06:34

"Varyl..", mumlede hun lavt for sig selv, hun kiggede smilende op på Varyl, "Evelyn", svarede hun blidt, og tog noget hår væk fra øjnene, der var blæst ind i ansigtet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 06:43

Varyl smilte blidt og nikkede anderkendende
"Mig en fornøjelse Evelyn" sagde hun roligt og smilte blidt igen, hun så kort rundt og lod mærke til at en familie sad og stirrede på Varyl, hun sukkede, det var sikkert på grund af hendes øre og hun så væk fra dem og op på himlen igen og sukkede tænkende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 09:07

Hun smilte og nikkede til Varyl, som en hentydning til 'i lige måde'. Hun kiggede på Himmelskibet igen.. Hun sukkede lavt, men studerede så alle menneskene der 'rutschede' i den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 18:36

Varyl så kort hen hvor Evelyns blik var og hun smilte svagt
Hun så derefter på hende, " skal du ikke op og prøve, jeg har lagt mærke til at du tit ser på den" sagde Varyl og smilte blidt og så op på himmelskibet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 04:37

"Mig?", spurgte hun overrasket, "Arh, jeg ved ikke..", hun skævede lidt over til Himmelskibet, og tanken om at hun skulle prøve den, var skræmmende, og fik hende til at gyse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:00

Varyl smilte skævt og grinte kort
"Du er vel ikke bange for højder, du er jo engel" sagde hun lidt overrasket og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 02:54

"Nej, jeg er ikke bange for højder, men den ser da.. eh.. lidt vild ud?", hun smilte nervøst til Varyl.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sol.. bvadr! Empty
IndlægEmne: Sv: Sol.. bvadr!   Sol.. bvadr! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sol.. bvadr!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Bvadr!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: