Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Er du ny?//Lucca//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 11:48

S-Sheria High School-klassen
O-nogen elver
T-13.00
P-sorte bukser og bar overkrop
V-Sol
D-21/8

Jaster var inde i klasse hvor han skulle være og kede sig som bare pokker han ville hellere være ude i skoven og ha det sjovt i stedet for at sidde på sin røv og kiggede på en lære der stod oppe og snakkede og stillede dem spørgsmål *jeg keder mig*tænkte han og kiggede lidt rundt på de andre elever der var nogen piger der blinkede til ham og sådan men dem gad han ikke og kiggede så ud af det vindue han sad ved og smilte stille vente sig da der var en der prikkede til ham....

//det så dig Lucca//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 12:06

Pålædning: Sort tætsiddende højtaljet nederdel til midt på låret, cirka. Hvid og blåstribet top, sorte sandaler og et tørklæde

Lucca sad midt i timen og rodede i sit penalhus efter en blyant der ikke var i stykker, og den møg blyantsspidser var blevet væk fra en uge siden. Hun mumlede nogle små bandeord over at hun ikke havde fundet en ny blyantsspidser. Hun sukkede så dybt og rettede blikket op mod lærern. Hun lænede sig en smule frem og prikkede så drengen foran sig på skulderen og ventede til han kiggede. "Du har ikke tidfældigvis en blyant eller en blyants spidse?" Hviskede hun spørgende og smilede roligt til ham imens
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 12:11

Han vente sig om og kiggede på en flot pige som spurgte han om noget "øh jo jeg har da en blyant du kan låne"sagde han og kiggede i sit penalhus og fandt den frem til hende med et smil på sine læber og vendte sig om for at give hende den "værsgo"sagde han med et smil og gav hende den
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 12:20

Lucca smilede idt bredere over hans svar og nikkede taknemmeligt. "Mange tak" Svarede hun så da hun modtog blyanten efter at have fulgt hans bevægelser. Hun tog blyanten i hånden, og vendte blikket mod sit papir, der var flydt med noter og mønstre, som hun havde lavet inden hendes sidste blyant knækkede. Hun fortsatte dog også sit arbejde med at tage få notater og lave små mønstre indtil hun hørte klokken der ringede fri. "Endelig" Mumlede hun stille og rejste sig fra sin stol. Hun samlede papir sammen og smed det i den mørkegrønne fjäldräven taske og hev den over skulderen. Hun gik de få skridt frem så hun stod udfor bordet til drengen som hun lånte blyanten af, og lagde så blyanten på bordet. "Mange tak for at jeg måtte låne den" sagde hun så og smilede et kækt smil
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 12:24

Han kiggede på hende med et smil "så lidt"sagde han og var også i gang med at skrive notater selvom han sad lidt lige før men da det ringede fri smilte han og kiggede rundt og kiggede på hende "jamen det var da så lidt"sagde han med et smil på sine læber og tog blyanten og pakkede sine ting sammen og rejste sig "hey øh jeg tænkte på noget"sagde han og kiggede på hende med et smil "jeg kunne godt bruge lidt hjælp til nogen af de lektier vi har fået for og tænkte på om du kunne hjælpe mig"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 22:17

Lucca var næsten lige vendt sig om og nåede at gå et par skridt ingen hun hørte drengens spørgsmål. Hun vendte hovedet en smule og så tilbage på ham. "Jo, jeg kan da prøve, men jeg ved ikke hvor meget jeg kan hjælpe." Sagde hun så og lod sit smil forblive på sine læber. Hun ventede på at han bliev helt færdig før hun satte i gang ud af klassen. Hun samlede sine hænder foran sig og lod så armene slappe af imens hun gik i et roligt tempo som om hun intet skulle nå.
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 01:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "lyder godt kan vi tage hjem til dig"spurgte han med et stille smil og gik sammen med hende for at følge med hende "navnet er i det hele taget Jaster"sagde han med et smil på sine læber "men du kan bare kalde mig for Jas eller Jazz"sagde han med et smil på sine læber og gik stille vider
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 08:51

Lucca gik med rolige skridt ned af gangen mod døren udtil, og Nikkede så til det han sagde. "Okay, tror godt vi kan være hos mig, men vi skal med bus, for vi skal til Deepshell" sagde hun så og vente blikket tilbage mod ham med et smil. Hun nikkede så til hvad han sagde og smilede bare videre. "Okay, Jamen hej Jaster" sagde hun så og kom med et lille fnis. "Jeg hedder Lucca, men desværre ikke noget kælenavn. Det må du selv finde på, hvis du synes der er et godt et" sagde hun så og vendte blikket frem igen. Hun missede kort mod solen da hun som ud i den friske luft og trak vejret dybt ind.
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 08:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt "okay så må vi jo tage bussen"sagde han med et smil på sine læber og gik med hende "Lucca hmm tror jeg kalder dig Luc er det i orden"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og det smil han sendte hende var sødt
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 01:19

Lucca nikkede så til det han sagde, og konstaterede det med et "Jepp". Hun så sig lidt omkring, og var som en lykkelig lille hundehvalp da hun var kommet udenfor. At mærke solens stråler mod sin hun var virkelig noget hun godt kunne lide. Hun så om på ham og nikkede stille til hans spørgsmål, og det var okay at han kalde hende det. "Ja selvfølgelig er det det" Sagde hun så, og smilede roligt igen, selvom hun godt havde set det søde i smilet. Indtil videre var dette jo bare noget lektiehjælp, i hendes hoved.
Hun lod blikket se omkring sig, og så bare hen imod busstoppestedet hvor bussen lige var ankommet. Lige til tiden, som altid. "Uh, skynd dig lidt, vi skal gå den bus der!" Udbrød hun og begyndte at løbe hen mod bussen. Hun hev sit buskort op af lommen, og klippede to gange da hun var sprunget ind i bussen, så hun havde betalt nok til dem begge.
Gæst
Gæst

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 01:40

Han skyndte sig at følge med hende og ind i bussen med ham og gik gennem busse og fandt et sæde til dem "kom sæt dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hen på hende med sine blide øjne og kiggede så ud af vinduet "så skal jeg hjem til dig og ha den hjælp som jeg har problemer med hehe tak for du gider og hjælpe mig"sagde han med et smil på sine læber i den klasse de gik i var Jaster en af de mest populære drenge der var men ingen kendte sandheden om ham.
Sponsoreret inhold

Er du ny?//Lucca// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny?//Lucca//   Er du ny?//Lucca// Icon_minitime

Er du ny?//Lucca//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nej, det må i ikke!! - Lucca :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum