Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 EN alt for langtrukken bøde! -Neo

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeLør 18 Sep 2010, 05:29

Nicholas lo og nikkede. "Ja, helt perfekt." Sagde han alvorligt og slap ham da han lagde sig om i sengen. Han rejste sig og gik ud i køkkenet og videre ud til uret. Klokken var allerede omkring de 14.00 midt på dagen. han grinte lidt og gik tilbage med et smil der mindede om perfektion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 05:06

Mens Nicholas var væk havde neo rejst sig op og var nu ved at tage en t-shirt på. hun sukkede lavmældt og hørte lyden af skridt. "hvad er klokken?" spurgte han utydelig mens hans hovede stadig var dækket af det hvide stof. han så på Nicholas met et lille smil og gik hen til et stort spejl som stod op af væggen. Ved siden af spejlet stod et lille bord med en børste på, som han greb ud efter. Han begyndte at gå i krig med sit troldehår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 18:08

Nicholas stilte sig i døren og betragtede Neo et stykke tid inden han smed sig i sengen og kiggede op i loftet, han havde hørt Neo, ganske tydeligt. "Omkring de 14. stykker." Mumlede han og smilede ganske lidt mens han så på Neo der prøvede at få sit hår under kontrol. Han regnede ikke med at hans hår var uglet, det havde han ikke haft siden forvandlingen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 21:36

Neo skar ansigt når han ramte en uglet tot. han så på Nicholas igennem spejlet. det var tydeligt at Nicholas var blevet bedre tilpas med hans tilværelse nu, end han havde været i starten. "hvordan er det? du ved...at være vampyr.?" sagde han og syntes at det lød underligt. endeligt lagde han børsten fra sig og satte sig på sengekanten. han betragtede ham roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeTirs 21 Sep 2010, 05:26

Nicholas så overrasket op da Neo spurgte ind til hans eksistens.
"Det er.. mærkeligt. På på en god og dårlig måde." Sagde han og skar ansigt af sin egen sætning. Den lød sindsyg, "Efter jeg blev vampyr, kan jeg høre flere ting, ting længere væk. Se længere væk, og se alt meget tydeligere, og længere væk. Lugte meget mere, kende forskel på flere ting. Også er mine smagslåg helt igennem svækket. Det reagere kun på. ja du ved." Han trak vejret hurtigt og tungt. "Blod." han fik kuldegusninger både af behag og ubehag. "Og dte der ikke er godt er at jeg skal slå mennesker ihjel. Jeg kan ikke li det.." Mumlede han og rystede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeTirs 21 Sep 2010, 06:29

neo betragtede han tomt. han kastede sit hovede væk og smilte sørgmodigt under sit pandehår. et lille fnys lød fra ham. "ja, jeg ved det godt.." sagde han og rettede sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeTirs 21 Sep 2010, 07:33

Hun rullede med øjnene og lukkede øjnene. "Nej du gør ikke. Jeg ved du syntes det er afskyeligt." Mumlede han og skælvede. "Måske skulle jeg også bare stoppe..." Hviskede han og kigegde tænkende op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeTirs 21 Sep 2010, 23:59

Neo drejede alvorligt hovedet og så indgående på ham. "hvad?? det eneste der betyder noget er hvordan du har det med det.! okay!?" sagde han skarp og kravlede sin og satte sig foran ham. Han ønskede ikke at høre Nicholas'es sætning færdig, han havde allerede en ide om hvad han ville sige. "okay?" hviskede han lavt og satte sig på sine ben og lænede sig en smule frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 06:00

Nicholas kiggede forbløffet på ham, og rynkede panden inden han rystede afvisende på hovedet. "Nej. det er ikke det der betyder noget.." Hviskede han og satte sig i samme stilling som Neo foran ham. "Du betyder noget." Hviskede han og så ham alvorligt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 05:38

Neo så alvorligt på han intil han ikke kunne holde masken. Han var jo bare et menneske, et ynkeligt væsen, han var vel sikkert og bare en ud af mange for Nicholas. En latterlig knægt der løj om sin alder når man spurgte. han lagde hovedet på skrå og støttede sine hænderimod sine knæ mens han så indgående på Nicholas. en mild latter løb over hans læber. han havde lyst til at kysse ham nu hvor de sad sådan men læd værre. "er det ikke lidt tåbeligt sagt?" spurgte han ærligt og trak vejret roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 05:51

Nicholas så overrasket på Neo, et langt øjeblik, inden han gled hurtigt over i et tænkende blik.
Troede han ikke på ham? Han forstod det ikke. Hans blev blev igen en del af deres tid og rum, og han kiggede på Neo ed et spørgende blik. "Hvad mener du?" Spurgte han åndeløst af overrakselse, han forstod det ikke en meter. Sagde han, at han løj?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 06:10

Neo bed sit svagt i læben af utålmodighed da Nicholas'es blik blev på en eller anden måde fjernt. han rømmede sig og rettede sin ryg før han svare roligt:" hvis jeg er det vigtigste så kommer du til at kede dig ret groft, når jeg dør altså. " sagde han og gabte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 06:21

Nicholas rynkede panden og så længe på Neo, undrende. "Hvad er det du hentyder til?" Spurgte han mistænksomt. Han havde jo foreslået at blive som ham før hen. en det var jo også før han fandt ud af hvad for et væsen han var. "Hvordan kan du holde ud at være sammen med en vampyr?" SPurgte hun så efter at ha været fjern i blikket igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:01

Neo så betænkeligt på ham i et stykke tid. han overvejede kraftigt sit svar og tænkte det igennem et apr gange. "tja. det er jo ikke så vigtigt, det er vel kun overfladiske forandringer?" sagde han og stirrede ud af vinduet. Var det ikke? eller var der noget der havde ændret sig Nicholas da han blev forvandlet? Han var ikke helt sikker, måske havde det også noget at gøre med ens personlighed når man gennemgik forvandlingen. han kastede et køligt på Nicholas og afventede sig svar, han var ikke længere helt sikker. Var det virkeligt den samme Nicholas? eller spillde han bare..??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:26

Nicholas så alvorligt på neo, koncenterede sig o det han sagd eog overvejede så hvad han sagde, spekulere over det. Overvejede det indne han svarede; "Tjoe.. Det har jeg aldrig tænkt over." Sagde han oprigtigt of mødte hans blik. "Man bliver vel lidt mere mærkelig, skruet sammen." Sagde han og skar ansigt. "Du ændre også din levevej. Det forandre vel en en smule." Hun blev nærværende igen og så, så på Neo. "Syntes du jeg har forandret mig? ud over jeg er blevet lidt mere mystifystisk oven i bøtten?" Spurgte han og rynkede panden. "Også er dte farligt." Sagde han og rystede ganske let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:35

neo tænkte sig om et kort øjebilk. "du har nok ret.." sagde han og forstod det ikke helt. han havde ikke rigtigt nogen ide om hvad han skulle svare, så han skiftede emne. "hvor længe har du tænkt dig at blive?" spurgte han og smilte en lille bitte smule. deres samtale forvirrede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:42

Nicholas blev lidt overrasket over emneskiftet og rynkede panden. "Altså, hvis du helst vil slippe for mig nu, er jeg ude på 2 sekunder. Uden du vil kunne se jeg har været her." Sagde han og smilede halvhjertet. FOr han ville helst ikke hjem, men NEo var jo et menneske, så det kunne ske han havde brug for at være lidt alene fra hans ret mærkelige vampyr kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:49

neo lo og faldt bagover i sengen. "n-nej det var ikke det jeg mente." sagde han og grinte vidre. Nicholas tog åbenbart ting meget personlige, underligt. "nej, jeg tænkte bare om vi så skulle tage et sted hen? Der er kedeligt er. Jeg plejer ikke at være her så meget, kun når jeg skal sove eller noget..." sagde han og smilte til loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:56

Nicholas smilede lattermildt til Neo og betragtede ham betaget da han lo. Hvilken smuk lyd der kom fra sådan en perfekt kæreste. "Jeg tager gerne overalt med dig,Bare for at vise dig frem for hele verden, for at vise min perfekte kæreste fre til hele verden." Sagde han og lænede sig ned og kyssede ham langsomt og blidt på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:00

Neo greb fat i hans skulder og kyssede han på munden i stedet for. han havde ikke tænkt sig at svare på det Nicholas lige havde sagt...hvad skulle han dog kunne svare til det?
"hvor skal vi så tage hen?" spurgte han indgående og smilte svagt. Selv havde han ingen ideer, så han håbede lidt på at Nicholas kendte området.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:23

Nicholas gik totalt tabt når Neo kyssede ham på den måde, og han skulle nærmest tvinge sig selv til ikke at slippe før det gik galt. han gik totalt i selvsving, glemte totalt sin styrke, og dte var det der var farligt. Han trak sig forpustet, udne grund, tilbage fra Neos krævende mund, som han lige lidt for godt kunne lide. "Ikke. Overfalde mig sådan." Hev han frem og så totalt paf ud. Han kunne ikke tage sig samen til at svare på dte andet spørgsmål lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:29

Neo bed sig i læben og lagde hovede på skrå. han lavede store hundeøjne et kort øjeblik men kunne så heller ikke holde masken længere. "gi mig en god grund til at lade værre" sagde han drillende. glæden lyste ud af ham og han havde svært ved at tage noget som helst seriøst lige i øjeblikket. Nicholas så alt for sød og perfekt ud, til at han kunne lade værre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:32

Neos store hundeøjne fik ham bare til at stikke Neo i siden med sin pegefinger, for at drille ha og blinkede grinende til ham. "Fordi det er noget værre noget bare at angribe en uskyldig ung and der ingen kan gøre fortræd, slet ikke dig." Sagde han og grinte lidt og kyssede hans kind. en varmsomt denne gang,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:34

// går i sneg nu :D Har fri imorgen, og tager til tornbycup på fredag.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:39

Neo rynkede brynene en smule. "and??.. før var jeg da en trol? hvad har jeg gjort siden jeg skal forfremmes sådan??." sagd ehan og grinte lavmeldt.

//natti nat, ander ikke hvad det er men held og lykke! C://
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
EN alt for langtrukken bøde! -Neo
Tilbage til toppen 
Side 12 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: