| Gå tur i byen. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 10:55 | |
| "du har en smuk krop den er ikke til at tage fejl af"sagde han og kiggede på hende med et smil og lagde sine arme om hende og holdte hende ind til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 10:57 | |
| Hun rødmede stille og smilede sødt til ham "taak søde" sagde hun med et smil på læben og nød at mærke hans arme om hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 10:59 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal vi lave"spurgte han og tændte for sit tv og kiggede på det lidt der var en film i gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:02 | |
| Hun kiggede lidt rundt "det ved jeg iik helt søde" sagde hun stille "Hm.. Det må du selv bestemm" smilede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:04 | |
| Han gik ud og tog tøjet af og smed det til vask så nu var de begge nøgne. Han gik ind og lagde sig på sofaen og kiggede på filmen og nu lå han inderst af dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:07 | |
| Hun smilede sødt til ham og lagde sig stille ved siden af ham og kiggede på filmen og lagde sig tæt ind til ham for at føle sig tryg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:09 | |
| Han lagde en arm om hende og tog hendes hånd og kiggede på filmen "jeg har aldrig lagt sådan her sammen med nogen"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:11 | |
| Hun smilede sødt og nød at han holdet om hende "har du så heller iik prøvet det her søde?" sagde hun stille og flettede finger med ham og kiggede søde på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:12 | |
| Han kiggede på hende "jo en gang men det føltes underligt det her er noget andet"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:16 | |
| Hun rødmede lidt af lidt det og smilede sødt til ham og tog hans hånd op til hendes mund og kyssede den stille og kiggede sødt ind i hans øjne og puttede sig stille inde til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:17 | |
| Han kiggede på hende med et smil og de lå tæt sammen hans lem var mellem hende balder og han kyssede hende på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:22 | |
| Hun smilede stille og nød meget at han kyssede hende på ryggen og hun var ligeglad med om hans lem var op af hende røv for lige nu ville hun rigtig gerne ligge tæt sammen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:23 | |
| Han lå stille og roligt og nød at ligge sådan her sammen med hende og holdte hende i hånden og om hende så de lå godt tæt sammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:28 | |
| Hun nød det rigtig meget at ligge nøgen med ham og putte stille og rolig og holde i hånden og flette finger. Hun lukkede stille siden øjne og smilede sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:30 | |
| han kiggede på hende med et smil på sine læber og elskede det her lige nu og bare ligge der og holde hende i hånden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:32 | |
| Hun gabte lidt og smilede stille og åbnede sine øjne og kiggede rigtig sødt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:36 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du ser træt ud søde"sagde han med et smil på læberne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:38 | |
| Hun smilede sødt til ham "jaa det er jeg oqså søde og det er diin skyld" grinede hun stille og kiggede sødt med et smil på læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:44 | |
| Han kiggede på hende "min skyld det var dig der ville bolles"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:47 | |
| "Jaa men du ville da oqså gerne iik?" sagde hun lidt bekymret og kiggede sødt på ham.
//jeg skal i seng nu men svare når jeg vågner// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 11:47 | |
| Han kiggede på hende "jo da"sagde han og kyssede hende på ryggen og smilte
//okay ses// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 20:55 | |
| Hun smilede sødt og nød at han kyssede hende på ryggen og hun kyssede stille hans hånd igen kiggede sødt på ham med et smil på læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 21:20 | |
| Han kiggede på hende med et smil og lå helt tæt sammen med hende "hvad skal vi lave"spurgte han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 21:42 | |
| Hun smilede sødt til ham "hm.. Jeg er ligeglad med hva vi laver søde" sagde hun sødt med et smil på læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Søn 29 Aug 2010, 21:43 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog hende lidt på hendes ene bryst med et sødt smil "okay"sagde han |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gå tur i byen. | |
| |
|
| |
| Gå tur i byen. | |
|