| Gå tur i byen. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tors 23 Sep 2010, 22:33 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Fre 24 Sep 2010, 00:16 | |
| "skat altså"sagde han med et smil på sine læber "det gør ikke noget at du ornanere"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Fre 24 Sep 2010, 18:30 | |
| Hun rødmede lidt og spredet sine ben helt "skat jeg er klar til at lave et barn" sagde hun stille og bed sig i fingen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Fre 24 Sep 2010, 19:28 | |
| Han gik hen til hende og lagde sig ved hende og nussede hende på maven "du ombestemmer dig hurtigt"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Fre 24 Sep 2010, 19:38 | |
| Hun smilede sødt til ham "jamen jeg elsker diq joo skat og vil gerne ha diq for evigt men vil bare iik ha du miq utro så" sagde hun stille og lagde sig på siden og nussede hans kind og kiggede sødt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Fre 24 Sep 2010, 19:40 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "elsker også dig skat"sagde han og kyssede hende på munden og lagde sig oven på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Fre 24 Sep 2010, 19:50 | |
| Hun smilede sødt og kyssede ham igen og lagde sig på ryggen og holdte blidt om ham "skat plisss lov miq du virkelig prøver at lade hver med være miq utro" sagde hun stille og kiggede sødt på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Fre 24 Sep 2010, 20:02 | |
| Han kiggede på hende "skal jeg nok prøve på skat"sagde han og kyssede hende på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Fre 24 Sep 2010, 20:15 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:39 | |
| Hun kyssede ham stille på munden "skat jeg mener det jeg vil iik kunne bude mine børn at deres far er miq utro det kan jeg iik" sagde hun stille og kiggede stille på ham og viste iik helt om han ville blive sur eller hva. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:40 | |
| "jeg ved det godt skat"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:43 | |
| Hun smilede stille og aede hans kind "skat jeg elsker diq virkelig og vil iik miste diq fordi du måske blive forelsket i en anden" sagde hun stille og der løb en lille tåre ned af hendes kind og hun smilede sødt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:45 | |
| Han kiggede på hende og smilte stille "skal du ikke være bange for skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "den eneste grund til jeg skulle forlade dig var hvis du ikke behandlede mig ordenlig men det gør du og det dejligt og sådan skal det blive ved med at være"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:48 | |
| Hun smilede sødt til ham og kyssede ham blidt på munden og græd lidt af glæde begynd at det han sagde og hun følte sig så lykkelig lige nu "skat jeg vil gerne være gravid men kun hvis det er med diq" sagde hun stille med et sødt smil på læben og kiggede sødt ind i hans øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:50 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "og jeg vil også ha barn med dig skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:51 | |
| Hun smilede sødt og holdte blidt om ham og aede hans kind stille og roligt mens hun kiggede sødt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:54 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "skal vi prøve og lave et barn"spurgte han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:56 | |
| Hun smilede sødt og nikkede stille "jaa skat lad os prøve" sagde hun stille og holdte blidt om ham "Men så vil jeg oqså prøve at styre" grinede hun stille og kiggede sødt på ham og håbede han viste hva hun mente for hun havde joo iik fået lov til at ride ham endnu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 03:58 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det må du da godt"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde sig ned ved siden af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 04:28 | |
| Hun smilede sødt og lagde sig stille på ham og kyssede ham stille på brystkassen og kiggede sødt op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 04:29 | |
| Han smilte til hende og kyssede hende på panden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Lør 25 Sep 2010, 04:40 | |
| Hun kravlede stille ned af ham og slikkede stille på hans lem. |
|
| |