Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeOns 08 Sep 2010, 20:34

Dato: 8. September
Tid: 18:00
Vejr: Solnedgang
Sted: Hjemme hos Adam og Andy
Omgivelser: Andy og deres 3 dyr
Påklædning: http://images2.fanpop.com/image/photos/8600000/Adam-Lambert-adam-lambert-8688602-583-875.jpg
________________________________________
Andy havde tidligere på dagen fået Adam til at smutte ud af huset og handle ind, han havde bedt ham om at købe nogle ting som var umulige at købe troet han selv. han havde selv ladet som om han havde glemt alt om hans fødselsdag, hele dagen selv om det havde været virkelig svært. dog ville han jo som altid havde at alt skulle være perfekt, og at Adam skulle blive overrasket. han havde lagt bloderøde rosenblade rundt omkring i gangen, i stuen og op af trapperne til soveværelset. inde i stuen stod der stearinlys rundt omkring, lyset var slukket og det var kun lyset fra stearinlysene der lyste nået af stuen op. han havde sat nået musik på som spillede stille, og på sofa'en lå der nogle tæpper og på gulvet ved stuebordet lå der store puder og op af sofa'en. han havde lavet pasta og tomatsovs, da det var jo det de sidste første gang de mødte hinanden. han havde købt nået af det fineste champagne, som stod ved to champagneglas som havde en guld kant. selv stod han ude i gangen og viste at Adam snart måtte være hjemme, han stod med en stor buket med blodrøde roser og der sad et kort i dem hvor der stod.

Jeg kigger ud af mit vindue
og tænker på dig
Hvad mon du laver lige nu
mon du tænker på mig!
Jeg sidder hele dagen og drømmer om dig
Min mave kilder når jeg tænker på dig
det er ikke til at klare
at du ikke er hos mig lige nu jeg ville ønske at vi stod krop mod krop
og glemte alt undtagen hinanden
og vores læber mødes
min krop ryster
og du holder ekstra godt om mig
mit hjerte banker dobbelt så hurtigt
og jeg siger til dig at jeg elsker dig
og at du er min for evigt
din Andy for evigt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeOns 08 Sep 2010, 21:28

Påklædning: Hvad han nu lige fandt frem fra skabet da han blev jaget ud for at købe ind. Et par lidt tætsiddende jeans, en lidt stor hættetrøje, sine converse.
__________________________

Adam gik med en pose i armene og havde endelig fundet de ting Andy havde bedst han om at finde. Det var også kun lige med nød og næppe at han havde fundet det, og hvad Andy skulle bruge de ting til anede han overhovedet ikke. Han ville egentlig heller ikke rigtig vide det, for han var ikke nysgerrig. Han ville helst bare hjem nu, og slappe af, sammen med Andy, da han jo ikke havde haft chancen det meste af dagen. Adam havde haft det fint med at Andy ikke ind til videre havde gjort et stort nummer ud af det med at det var Adams fødselsdag, og haft det helt fint med at han slet ikke havde nævnt det. Adam var jo ikke vild med at skulle have alt opmærksomheden.
Adams krop blev en smule roligere, jo tættere han kom på det store hus, og jo tættere han kom til huset, jo mere kunne han mærke at det ikke var som da han forlod det. Godt nok var det ikke på en dårlig måde han følte det, men det var anderledes. Han rynkede let panden, men tænkte alligevel ikke så meget over det, som han måske ville have gjort. Han kom til huset, og havde med det samme Andys duft i næsen, da han fik åbnet døren, og med det samme så sinhøje flotte mand foran sig, og med buketten i armene. Adam stod nok mere eller mindre forstenet og stirrede på Andy, uden at sige noget, dog fik han et smil om sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeOns 08 Sep 2010, 21:38

Andy kunne svagt dufte at Adam kom nærmere og han glædet sig bare til at hygge sig sammen med ham, dog var han ikke engang sikker på om Adam havde fundet de ting som Andy havde bedt ham om. dog var han endelig også ligeglad med det, da han jo kun havde brugt det til at få Adam ud af huset. Andy blottede sine tænder i et smil da han så døren blev åbnet og Adam kom ind, han kunne godt se at han var overrasket og det fik ham bare til at blive gladere "tillykke med de 20år" sagde han og gik helt hen til ham og kyssede ham blidt på kinden, og holde buketten tæt ind til sin overkrop inden han gik lidt tilbage. han så ned på roserne og rakte dem stille hen til ham "de er til dig" sagde han stille og så bare på ham med et forelsket blik, ligemeget om Adam ønskede at Andy ikke skulle gøre nået ud af hans fødselsdag eller ej. så var Andy endelig ligeglad og ville gøre alt for ham, han var jo forelsket i ham og blev det bare mere og mere være gang han så ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeOns 08 Sep 2010, 22:00

Adam nåede ikke meget længere inden han så Andy kom tættere på, og så mærkede hans læber mod sin kind. Han kunne ikke rigtig finde ord som kunne bekrive noget som helst lige nu, han stod bare stille og smilede. Han holdte sit blik på Andy da han trådte tilbage og så så ned på roserne. "tak Andy" sagde han med en lidt stille stemme og fik møvet til helt ind, og lukket døren efter sig. Også inden han tog imod buketten, satte han posen fra sig og trak skoene af sine fødder. Han rettede sig så op og fik taget imod buketten. Først stirrede han bare lidt ned på den, og forestillede sig det som en film, og hvor perfekt det måtte være. Dog så vidste Adam jo godt at når det var Andy som stod for det, så ville det være mere end perfekt.
"De er utrolig smukke" Sagde han stille og vendte blikket mod Andy igen. Han gik de få skridt frem mod Andy, og stilte sig tæt ind til ham, og sørgede for at roserne ikke blev ødelagt. Han strakte sig lidt op på tær og lod sine læber møde Andys i et blidt kys. "hvad har du så mere planlagt mens jeg var væk?" Spurgte han så, da han vel et ellet andet sted forventede at Andy ikke kun havde købt blomster klædt sig pænt på. Sådan var Andy jo ikke, det vidste Adam.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeOns 08 Sep 2010, 22:19

Andy så på ham og smilte og var jo slet ikke færdig med det han havde planlagt, Adam fortjente jo kun det bedste så det kunne bare ikke slutte sådan i Andy's øjne. han nikkede en enkel gang "kun det bedste for dig" hviskede han og gik lidt mere tilbage så Adam kunne komme ind af døren, han så kort ned mod roserne og blev mere glad i det over at han godt kunne lide dem "ja det er de" sagde han og ville ikke fortælle hvor mange blomster butikker han havde været igennem for at finde de smukkeste roser, og havde sådan set købt en rose i hver butik han havde været i da Adam jo kun skulle havde det bedste. han så stille på ham og bed sig kort i læben, da han kom tætter på og rødmede kort. han lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham tilbage i kysset, han lod bare sine hænder forblive på hans kinder og blottede sine tænder "skat du kender mig for godt" sagde han og tog hans hånd i sin og trak ham stille med ind i stuen, han gav stille slip på hans hånd og kørte sin hånd igennem hans hår og kyssede ham en enkel gang i det "vil jo gøre alt for dig" hviskede han ned mod hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeTors 09 Sep 2010, 09:02

Adam var et eller andet sted utrolig glad for at hans fødselsdag ikke var helt glemt. Alligevel havde Andy ikke haft nøde at gøre så meget ud af det som han havde, men alligevel så kunne han ikka have forestillet sig andet. Hvis han havde forventet at Andy havde glemt det, så var det jo kun dumt af ham.
Adam mærkede Andys hænder på sine kinder og at kysset blev gengældt, hvilket han smilede af. Det var jo altid dejligt at hans kys blev gengældt. Han så op på Andys ansigt og smilede en smule skævt over det Andy sagde. Hans blik blev en smule forbavset da de nåede ind i stuen. Han holdte fast om buketten for ikke at tabe den, og vendte så blikket op mod Andy. Hans smil bredte sig utrolig meget, og han rykkede sig så også lidt tættere ind mod Andy. "hvor her dejligt" sagde han med en stille stemme og så lidt rundt i stuen. "Du er god til det med at arrangere ting så de bliver perfekte" Sagde han så lidt højere, og kunne bedre forestille sig den film de burde være i nu, udover at han vidste at dette var virkelighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 04:15

Adam fik lagt armen omkring Andys liv, da han mærkede Andys læber mod sit hoved. "Utroligt at du gider bruge så meget energi for én fødselsdag" sagde han stille og tænkte kort at han ville lade Andy om hvad der skulle ske. Det var jo ham det havde planlagt det.
Adam lod sig blive trukket med hen mod sofaen og puderne, og nikkede så kort til det Andy sagde. "Jamen okay, så.. Som du vil" sagde han i en rolig tone, og satte sig ellers bare ned og satte sig til rette. Han blik forholdte sig på Andy der forlod rummet, men efter kom tilbage. Han lagde hurtigt mærke til pakken Andy havde med. Et lydløst suk kom fra ham da Andy nævne at der ar flere gaver, da det jo ikke var det han var helt vild med, men også mest fordi at han ikke rigtig havde noget at give igen. Han havde jo ikke tænkt på at Andy ville arrangere noget. Han tog dog imod gaven, med et smil om læberne, og kom med et lille grin også. "Du kan bare ikke lade være med at forkæle mig konstant.. Og du får næsten intet igen.." Sagde han med stille stemme, da han jo ikke syntes at han kunne give nok igen.
Han gav sig til at pakke gaven op da Andy havde sat sig, og han foldede t-shirten ud. Hans smil bredte sig lidt over den, og han vendte blikket mod Andy. "Hvor den flot, skat" Sagde han så, og hans smil så ikke ud til at kunne falme foreløbig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 12:49

Andy så på ham med et smil og tænkte lidt over hvad han skulle sige, han forblev dog bare stille til han havde fået gaven op. han så på ham med et smil dog blev det bare større "jeg er glad for du kan lide den, du er nemlig den eneste i verden der har den" sagde han og tog blidt fat i hans hage og vende hans blik mod sit, han så stille på ham og kyssede ham en enkel gang på panden "jeg ved godt at du ikke vil havde jeg skal give dig ting hele tiden, og derfor har jeg ikke købt en ø til dig.. men skat.. du må aldrig.. aldrig nogensinde tro at du ikke give mig nået tilbage, kan du ikke se det? jeg behøver ikke ting og jeg behøver ikke et hjem, og alt andet så længe jeg har dig.. hver gang jeg ser dig, så giver du mig meget mere end jeg kan give dig. du gør mig lykkelig og jeg ønsker ikke mere" sagde han ærligt og fik jo nok i at leve af den kærlighed Adam gav ham, han fugtede kort sine læber og lod sine læber mødes med hans i et ømt dog lidenskabeligt kys.
han trak dog sit hoved tilbage lidt efter og så ham ind i øjnene "jeg har en overraskelse til, eller jeg har et par stykker" sagde han og grinte kort og tog sin hånd til sig, han fjernede sit hår fra sit højre øre så bag hans øre blev blottet og der kom en tattoo frem hvor der stod Αδάμ. Andy smilte bare stort "er den ikke flot?" spurgte han om i en drillende tone "der står Adam på Græsk" sagde han lidt mere stille i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 08:31

Adam blik skiftede fra at se på t-shirten til at se på Andy. Hans smil bar bredt og det var tydeligt at han var glad. Et eller andet sted var han vel bare som en lille dreng på juleaften. Inderst inde kunne han jo nok ikke undsige at han var nysgerrig som bare pokker, og det gjorde jo også at ting han ikke vidste hvad var, var spændende for ham. Han vendte dog blikket mod Andy over det han sagde, og kunne bare ikke lade være med at smile. ”Utroligt at du gør det, Andy.. Alle burde have en som dig, men alligevel.. Så ville jeg slet ikke føle mig så heldig” sagde han smilede og lukkede kort øjnene i. Han åbnede sine øjne igen og fandt Andys blik imens han lyttede til hvad han sagde. Det fik ham jo til at smile endnu mere end han gjorde før. ”Og du tror ikke at du kan give mig alt bare ved at være min.. Bare ved at du vågner hver dag og jeg ved at du er min” nåede han at svare inden han mærkede Andys læber mod sine, og lukkede sine øjne i. Han lagde sin hånd om nakken på Andy og gengældte hans kys. Han fulgte dog lidt hen mod Andy da han trak hovedet væk, mest fordi han egentlig ikke ville slutte kysset, men trak dog selv hovedet tilbage.
Han stirrede lidt nysgerrigt på Andy da han nævnte det med overraskelse. Han var dog ved at gå kold da Andy viste han tatoveringen. Der skulle jo meget til før man fik tatoveret et navn. Han lagde hovedet lidt på skrå, og fandt Andys blik.. ”Hvor længe har du haft den?” Var det første det kom ud af hans mund på grundt at en pludselig undren, men han rystede hurtigt på hovedet. ”Nej undskyld.. Den er flot Andy.” sagde han så og rykkede hovedet mod Andy, og kyssede hans læber blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 23:33

Andy viste jo hvad han ville og det var at være sammen med Adam til den dag kom hvor han ikke havde lyst til at leve længere, så han synes ikke selv der var nået galt i at få skrevet Adam's navn på sig - han var jo også Adam's fuldt ud. han så stille over på ham og kyssede ham kort tilbage "for et par dage siden, den dag hvor jeg sagde jeg skulle ud og mødes med en ven" sagde han og lag en hånd på hans lår og lukkede sine øjne kort i, han så stille på ham med et smil på læben og bøjede sig hen og kyssede hans kind en enkel gang "jeg vil jo være sammen med dig til evigtid" hviskede han og havde jo ikke tænkt sig at blive skilt, hvis det ikke var fordi det ville nok se grimt ud så havde han fået skrevet Adam's på hele sin krop. han rystede let på hovedet "skat det var ikke det jeg mente.. jeg hentyder bare til at du ikke behøver at give mig nået tilbage udover at smile til mig" sagde han og tog hans ene hånd i sine og begynde at nusse den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 07:41

Adam stirrede på Andy, og rystede let på hovedet.. ”Du er bare ikke rigtig klog, skat..” sagde han kort og kunne ikke lade være med at grine lidt over det.. Han synes jo egentlig ikke at det var et problem at Andy havde fået en tatovering med navn, da han heller ikke selv mente at det ville blive et problem, nu han ikke mente at han nogen sinde skulle skilles.
Adam mærkede Andys hånd på sit lår, og lod kort blikket falde ned på hans hånd. Hans blik vendte dog tilbage til Andys ansigt efter at han mærkede kysset på sin kind. ”mh, du skal være min til evig tid, skat.. Du slipper ikke så nemt fra mig nu” sagde han roligt, selvom han vidste at hvis det var så slap han heller ikke nemt fra Andy, men han ville endnu heller ikke slippe fra ham.
Adam rykkede sig lidt tættere på Andy, da han tog fat i hans hånd, og lænede sig lidt ind mod ham. ”Det kan være lige meget lige nu.. Jeg har alligevel ikke noget at give dig” Sagde han stille, og rykkede så igen lidt tættere på Andy, så han sad som klistret op af ham. ”Jeg elsker dig, skat, og det her er helt perfekt” Mumlede han stille, og lukkede sine øjne halvt i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitimeTors 16 Sep 2010, 00:03

Andy kunne ikke lade være med at smile "nej jeg er forelsket og ved hvad jeg vil med mit liv" sagde han og ville jo være sammen med Adam så længe han levede, der var jo ingen anden han hørte så meget sammen med som han gjorde med ham "ja det skal jeg, din så længe du vil havde mig elskede" sagde han stille i det og nussede blidt hans lår med sine fingerespidse, han ville jo ikke havde nogen anden og det var jo også derfor han fik en tattoo med hans navn på. han smilte da han kom tætter på og lag sin hånd på hans lår "jeg har nok i den kærlighed du giver mig" sagde han blidt, og ville bestemt ikke havde nået andet end Adam "jeg elsker også dig" hviskede han blidt i det og så lidt på hans ansigt, inden hans blik røg ned på hans læber. han lænede sig det sidste stykke hen mod ham og kyssede hans læber
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam   HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
HAHA jeg glemmer aldrig fødselsdage - Adam
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En Dag man ikke glemmer- Asteri
» undskyld - Adam
» til Adam
» Working.. (Adam)
» Skate Ö - Adam.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: