Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 02:37

Dean nød at kysse ham og lod sine øjne lukke i, han nussede ham stille på ryggen men mærkede så at han skubbede sig selv væk og sukkede lydløst, og bed sig kort i læben. og nikkede "Lyder godt , drikker også kun når jeg er i byen " han smilede til ham, og lagde armende om ham igen men kyssede ham ikke .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 03:38

Andy så bare på ham og åbnede stille sin cola "ja det gør det vel, jeg er jo bare ikke bygget til at drikke" sagde han og var endelig stolt af sig selv over at han var stoppet med at drikke, selv om det var svært nogle gange at se andre drikke. han så kort ned mod Dean's arm om sig, inden han så op på hans ansigt igen "hvad har du så lavet siden sidst vi snakkede sammen?" spurgte han stille om og ville endelig bare havde nået at snakke om, han drak dog bare nået af sin cola mens han så over på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:51

Han begyndte stille at nusse ham på ryggen og smilede, "Det er jeg både stolt af og glad for at høre" han kyssede ham på kinden. og smilede igen bagefter, Han hørte hvad han sagde og tænkte lidt.. "Hmm.. har været på et kursus hvor man skulle stoppe med stoffer, så har ingen stoffer i kroppen eller noget farligt, så har jeg fået et arbejde på en bar hvor jeg stå hver fredag," han smilede "Hvad med dig" "Hov nej vent, så jeg flyttet ind i vors eller din gammle lejlighed" han kyssede ham på kinden " Og nu det din tur til at fortælle" han smilede til ham og nussede ham vider på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 07:26

Andy drak bare videre og gjorde det langsomt, da han ville være lidt sikker på at han ikke blev kysset på munden. dog var det svært nok at holde ud af kyssene på sin kind, han fjernede dog hurtigt sin cola da han hørte hvad han havde gjort "min gamle lejlighed? hvorfor har du dog det?" spurgte han hurtigt om og var tæt på at få det cola han havde i munden galt i halsen, da det var nået han ikke havde regnet med at høre. han så længe på ham før han kunne snakke igen "altså.. jeg er begynd på frisørskole, fået mig en hund og en mand.. også efter langtid mødte jeg Eolith igen, selv om han ikke kunne huske mig.. også har jeg jo stoppet med at drikke, ellers er det ikke sket så meget" sagde han stille i det og prøvede at se hvis der havde sket nået mere, dog havde der jo sket utroligt meget at det var svært nok at fortælle alt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 18:44

Dean trak på skulderne og slap ham i et chok over at han regede som han gjord over at Dean havde købt lejligheden, han tænkte kort, "Fordi jeg savnede dig og da jeg var oppe og lede efter dig, duftede der af dig, men du var der ikke og der var ingen ting så jeg købte den" han trak på skulderne og kløede sig lidt på maven imens Andy fortalte. han nikkede kort, "Heldigvis har du haft det godt" sagde han stille og vendte sig om og stod med rygge til ham da han ikke ville have at Andy så hvor ked af det han så ud i ansigtstrykket. Dean sukkede lydløst, "Skal jeg gå eller, lige siden du er så bange for jeg kysser dig... og mig der var så dum, jeg troedet du kunne lide det, det var vist en fejl at jeg kom her hjem... det må du undskylde.... jeg skal nok forsvinde" han bed sig hårdt i læben og begyndte stille og trist at gå ud imod døren..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 19:17

Andy fik en underlig fornemmelse inde i sig, den var både lettet i det og trist over at han gav slip. han lyttede dog på hvad han sagde og nikkede "når okay, så ved jeg i det mindste hvem der nu har den" sagde han og var lidt mere glad for at han nu viste hvor Dean befandt sig, selv om det også var lidt underligt at han boet i den lejlighed som han selv havde så mange minder om. han gav et lille nik fra sig "da det er det vel, selv om det var hårdt at prøve at komme over dig igen igen" sagde han og havde jo prøvet at komme over ham flere gange, både når Andy havde været ham utro og Dean havde slået op også når Dean var død. han satte hurtigt sin cola fra sig og gik efter ham, han tog hurtigt fat i hans arm og fik ham vendt om og kastede næsten ligefrem sine arme rundt om nakken på ham og trykkede sit ansigt mod hans hals "jeg har forandret mig.. jeg har ikke lyst til at være nogen utro mere" mumlede han mod hans hals "og med dig... Dean du ved ikke hvad du gør ved mig, jeg elsker dig stadig så forfærdeligt meget. men jeg er virkelig bange, du forstår ikke hvor bange jeg er bare det med at du går ud af døren" mumlede han ind mod hans hals, og en tåre trillede ned af hans kind og ned på Dean's skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 19:30

Dean var glad for han endelig vidste hvor Andy var ligeså meget som Andy var glad for at han vidste hvor Dean var, men dean var lidt usikker på Andy's følser og følte ikke at han hvade brug for Dean mere og det var også en af de grunde til at Dean havde givet slip, han var ikke gået imens Andy snakkede, han nikekde til det han sagde, "Det har også været hårdt at komme over dig" og nu gik han. Lige ind til at mærkede at Andy fik vendt ham om. han lagde hurtigt armende om ham og lukkede øjne imens han nussede ham lidt på ryggen kyssede ham i hået og hørte hvad han sagde.. og stammede "E-elsker du mig stadig" han mærkede en tår falde en på hans bare skulder og bar Andy op. og lagde hænderne på hans røv. "Jeg elsker også stadig dig.. og jeg er også bange for at gå.. men jeg er også bange for at jeg ødelægger alt for dig igen.. du er endelig glad, jeg ville også være glad men det har jeg ikke været siden jeg mistede dig" indrømmede han, og nussede ham på røven imens han gik ind på Adam og Andy's sove værelse og sætte sig i sengen med ham på hans skød. han løftede hans hovede så han kunne se ham i øjne, "Du er mit et og alt, og jeg vil aldrig forlade dig igen... vis du var min... det vilel jeg love dig" hviskede han og lagde Andy's hovede ned på Dean's skulder igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 19:49

Selv om Andy elskede ham stadig og nok altid ville gøre det, så var han bange for at give Dean sine følelser igen da hanvirkelig var bange for at blive såret igen også havde han jo Adam som han elskede mindst lige så højt. han gav bare et lille nik fra sig og kunne ikke få nogle ord frem, da han så var sikker på hvis han gjorde det så ville hans tåre virkelig begynde at løbe ud af hans øjne. han lag bare hurtigt sine ben omkring livet på ham, og lag sine arme tætter omkring nakken på ham for at være sikker på at han ikke ville falde ned. han mærkede at Dean satte sig ned, og så kort hvor de var henne og blev lidt overrasket at være inde i soveværelset. og gemte bare sit ansigt mod hans hals igen, og tog nogle dybe indåndinger da det duftede af Dean "je.. jeg ved ikke.. jeg ved ikke hvis jeg skal stole på det, jeg vil ikke blive såret igen" mumlede han mod hans hals og lod sin ene hånd glide ned af hans brystkasse, og lod en finger glide hen over hans ar glide under navlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 22:27

Dean nød at mærke hans finger men kunne ikke rigtige sige noget efter det Andy havde sagt, for han kunne godt forstå ham men han ville ikke gøre det igen, det var han 101% sikker på, den her sag var hen helt sikker på, han bed sig kort i læben og så ned på ham og kyssede ham i håret, "Undskyldt for alt hvad jeg har gjordt der har sået dig.. jeg var et svin!" han sukkede og sagde så "Men du skal vide at du betyder meget, og at jeg godt kan forstå dig" hviskede han.. og nød at mærke hans hænder jo længer ned de kom .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 23:29

Andy gav en et lille kys på halsen inden han trak sit hoved lidt tilbage og tørrede sine øjne af i sin tommelfinger "glad for at du indrømmer det" mumlede han let og havde endelig ikke andet at sige, udover han jo holde med ham om det. han havde ikke været den bedste kæreste, dog havde Andy jo stadig elsket ham og prøvet at gøre ham så tilfreds som overhovedet muligt selv om det havde været svært "hrmm" hviskede han mens han tænkte lidt og så bare på hans ansigt "men jeg er gift" hviskede han og viste ikke hvad han skulle stille op med det, han elskede jo dem begge dog var han gift med Adam og var en af dem som var imod at blive skilt. og han var ikke engang sikker på om han nogensinde ville kunne forlade Adam, han betød jo så utroligt meget for ham også elskede han ham også. dog elskede han også Dean, så det var virkeligt svært for ham at overhovedet at skulle tænke på dem begge. han lod nogle fingere spidse glide hen over sin tattoo bag sit øre, mens han vende sit blik væk fra Dean. og lod bare sin finger blive ved med at stryge over ar'et under hans navle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 18:51

Dean vidste ikke helt hvad han skulle sige, men han vidste godt han havde været en idiot, han bed sig i læben og kiggede på ham og sank en klumb, "Så ring til ham og sig han skal komme også skal jeg nok gå, så er du ikke alene" hviskede han og satte ham ned på sengen og rejste sig og gik ud af værelses dødren og ud mod gangen, "Gift" hviskede han og sukkede *Lorte* tænkte han trist, men bed sig bare i læben og gik med et trist blik ud af døren ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 21:46

Andy blev helt overrasket over hans ord og at blive sat ned, han så bare efter ham mens han ikke længere kunne holde sine tåre inde. han ville jo ikke havde ham til at gå, han havde jo savnet ham utroligt meget. han greb hurtigt en pude i det han rejste sig op og løb hurtigt efter ham, han slog hurtigt puden mod Dean's nakke da han jo ikke havde lyst til at slå på ham på andre måder "du såre mig stadig" hviskede han og lag sine arme rundt omkring sig selv, han vende sit blik væk fra ham igen "bare gå.. det er jo alligevel det du er bedst til" hviskede han og lukkede sine øjne stille i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 21:55

Dean grab puden. og rystede på hovedet, og vendte sig om. "Skat... jeg vil bare have du er lykkelig, og jeg er bange for at jeg ikke kommer til at gører noget dumt med dig." han gik hen til ham lyftede ham op og kyssede ham på munden og ville sætte et snav igang, han gik roligt ind imod værelset..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 22:08

Andy lyttede efter på at Dean der gik, og derfor blev han lidt overrasket over at høre Dean's stemme. han lag bare sine arme rundt om nakken på ham, og kyssede ham bare tilbage dog trak han sine læber lidt væk fra hans "så lad være med at gå.." hviskede han og fik det jo utroligt dårligt af at se Dean bare gå, selv om han viste at han måtte gå inden Adam kom hjem. han lod sine læber mødes med hans igen, og begynde blidt at nusse ham i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 22:22

Dean nikkede og sagde stille "Skal nok lade værer med at gå det lover jeg" han bed sig kort i læben men kyssede ham så på læbernede igen og sætte langsomt et snav igang.. han lagde hænderne på hans røv og tog blidt på den. han nød meget hans nussen i nakken og han fik en lille bule i bukserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 22:29

Andy smilte bare lidt af det og var endelig glad for at høre det, han lod sin ene hånd glide op og flette sig ind i hans hår mens han bare snavede ham tilbage. han trykkede sit underligt kort mod ham da han mærkede hans hænder på sin røv, dog så kunne han intet andet end at slappe af igen da han jo virkelig nød det. han rødmede lidt da han mærkede bulen i Dean's bukser mod sig, og lod bare sit underliv bevægede sig blidt mod den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 22:34

Dean smilede i snavet imens han bakkede ind mod soveværelset. han kom der ind og lage sig ned i sengen med Andy over sig han lagde sine hænder på Andy's lår og havde ikke stoppe snavet, han gjord snavet vilder. og tog mere på ham og lod sin hånd glide op og åbne hans busker imens han tog lidt på hans skridt imens..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Okt 2010, 22:44

Andy satte sine hænder ned i sengen så det ikke ville være så meget vægt på Dean, selv om han jo godt viste at han kunne holde til det. han savnede ham bare tilbage, selv om det var lidt svært i det da han jo også ville holde styr på hvor Dean havde sine hænder henne. han trykkede sine lår ind mod ham da han mærkede at han tog på ham, og han nød det jo virkelig meget og der kom også en lyd fra ham af nydelse. han trak sit ansigt væk fra ham og tog stille sin trøje af, han lag den ned ved siden af dem inden han lod deres læber mødes igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Okt 2010, 03:14

Dean tog vider på hans skridt imens han hørte Andy nød det, det fik Dean til at smile lidt mere.. Men da Andy stoppede kyssede stoppede Dean kort med at røre ham og han så hurtigt på ham men da han så han bare ville tag sin trøje af smilede han stort og begyndte igen at tag på ham og begyndte at kysse ham tilbage da han mærkede hans læber imod hans egne. han lod sine øjne glide i. og begyndte at prøve at hive hans bukser ned med den ene hånd mens den anden korte rundt på hans overkrop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Okt 2010, 03:35

Andy havde virkelig savnet at være sammen med Dean, og nået af ham ville vel altid tilhøre ham dog tilhørte meget af ham til Adam og det forvirrede ham meget. at være splittet mellem to fyre, som han elskede og holde utroligt meget af. og selv om han ikke var sex afhænge så meget længere, så var det alligevel altid skønt at være så tæt på nogen selv om det kun havde været Adam. dog lå problemet også i at han var tiltrukket af Dean, og han var ikke sikker på om det var fordi han var en vampyr eller hvad det var. dog fik han bare en stor lyst til ham være gang han så ham, og det var vel også dejligt nogle gange. han løftede sin krop lidt op fra Dean så han bedre kunne få sine bukser af, hans læber forlod hans og han kyssede ham kærligt ned på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Okt 2010, 02:51

Han kyssede ham lidt vilder og lidt mere vildt da han havde fået bukserne af ham. han lagde hænderne på hans lår og tog lidt på dem imens hans smil blev lidt større han vendte rundt så Andy lå nederns og Dean lå øverst, "Du så fucking dejlig!* tænkte han og snavede ham vider. han tog hans hænder og lagde dem på deans åbning af hans bukser og ventede på at Andy ville åbne dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Okt 2010, 04:16

Andy snavede ham bare tilbage og lod Dean gøre hvad han ville, han gav et par lyde af nydelse fra sig og mærkede hvordan han blev helt mærkelig inde i over at mærke sine hænder på hans buksekant. han begynde stille at åbne hans bukser *jeg vil havde dig.. du er mere dejlig* tænkte han og havde sådan en stor lyst til ham, han tog fat i hans buksekant og trak dem så godt ned han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 18:54

Dean kunne desværre ikke læse hans tænker men vis han kunne vidste han at han ville være glad. Dean tog lidt på hans skridt og løftede lidt røven så Andy kunne trække hans bukser af, han stønnede af nydelse.. Undskyld længten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 02:07

//Søs Dean kan altså godt høre Andy's tanker som står med tyk ^^//

Andy's ryg kunne ikke lade være med at bøje sig når han mærkede hans hånd, det var virkelig dejligt at mærke og vide at Dean var der. han trak hans bukser bare ned og smilte lidt imens, han smilte forsvandt dog igen og han trak sine læber væk fra hans "lov mig at passe på" hviskede han da han jo ikke havde fået nået op i sig i virkelig langtid, så han var sikker på det ville gøre ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 23:10

//Nåårh XD //

Dean så på ham da han sagde noget,
han blev faktisk nervøs hvor han skulle gøre det roligt, han lukkede øjne i og bed sig i læben da han stille gled op i ham, i et rolig tempo han nussede ham på lårende med to beroligerne hænder. han havde kun gjort det med piger efter de to ikke var sammen mere så det her var svært.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En aften kan ende anderledes end du havde regnet med?/Hanna/
» Hvad er dette for et sted -Jason-
» på dette tidspunk er det irriterende at have evigliv (Embry)
» Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander
» Havde lidt fravær

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: