Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 23:56

//nemlig d://

Andy så bare stille op på ham og smilte svagt, han kyssede ham kort på kinden inden han mærkede ham. han lukkede hurtigt sine øjne i og lag sit hoved tilbage, der kom nogle få klynkende lyde ud af hans mund selv om de ikke var så høje i det. selv om det gjorde ondt så var det alligevel en fantastisk fornemmelse at endelig være sammen med den person han havde savnet så meget, han åbnede langsomt sine øjne mens der kom et flydende støn ud mellem hans læber "hvor har jeg savnet dig" hviskede han og kyssede kort hans overlæbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 00:20

Dean var lidt bange for om det gjord alt for ondt på ham. men han havde så meget lyst til ham at han ikke kunne lade være med at blive ved, Dean bevægede sit underliv så det røg ind og ud af ham, men han gjord det langsomt. Han smilede svagt af følelsen den havde han savnet. han hørte hvad Andy sagde og svarede ham tilbage "Jeg har savnet dig mere" han bed sig slev i læben da han blev lidt usikker om det ville gøre ondt på ham vis han gjord det hurtigere, han nussede ham på lårene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 01:06

Andy nød det så utroligt meget at han virkelig følte at han var i et paradis, han kunne ikke lade være med at smile til Dean og var lidt bange for at det hele var en drøm. han lag sine ben tæt omkring ham og lod sine fingerespidse let glide hen over nogle af de mange ar, men der var jo et af de mange ar som betød meget for ham da det jo mindede ham op den dag de mødte hinanden og hvor Andy ligefrem havde faldt for Dean med det samme. han træk vejret lidt utroligt i det, dog var det kun pågrund af den dejlige fornemmelse. han holde nogle af de mange støn inde som bare ville ud, selv om det var ret så svært i det "jeg elsker dig.. det gør jeg virkelig" hviskede han næsten lydløst i det og så bare op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 22:43

Han drejede rundt så andy nu lå nederst med hans ben på Dean's skulder, han gled lidt hurtiger ind og ud af ham, han smilede men det rød da ahn hørte Andy sagde noget, så smilede han stort, da Andy havde snakket færdigt, og sagde med et stolt smil, "Jeg elsker også dig, meget meget højt, du er den eneste jeg elsker" han nød det så meget, at han vidste at han ikke kunne holde længe, han bukksede sig lidt ned og kyssede ham tre gange ømt på maven, og smilede skævt .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 22:10

Andy følte sig virkelig elsket, han havde sådan savnet Dean og han ville nok altid elske ham. Det var nok også derfor han altid ende i sengen med ham, og det jo ikke fordi han fik det dårligt af det eller jo måske næste gang han ville se Adam, men nu hvor han lå der sammen med Dean kunne han ikke tænke på andet end ham. han gav et lille sammenbidt støn fra sig og lag roligt en hånd på hans kind "min Dean" hviskede han bare da han mærkede kyssene på sin mave, han rødmede lidt i det da han ikke kunne holde sig tilbage længere og lag bare hurtigt sit hoved tilbage i det han kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Jan 2011, 12:32

Dean havde holdt sig for at komme i noget tid, han var jo virkelig stram, og det gjord det jo virkelig dejligt, han nussede ham lidt rundt omkring på kroppen, Der var ingen tvivl om at Dean elskede ham, for det gjord han, men i bag hovedet havde han Adam, og det fik han det dårligt over, så ubevidst da han kom bankede han meget hårdt op i ham, han så undskyldende på ham, "Ej ej.. Andy.. nej Undskyld" han lænede sig frem og kyssede ham på munden, trak sig ud og lagde sig ved siden af ham, lagde dynen over ham og sætte sig op i sengen med ryggen til ham og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Jan 2011, 12:41

Andy så bare kærligt op på ham, det var ikke til at beskrive sit savn til ham. hans øjne sprang så meget op i de kunne og han holde en lyd inde med smerte i, han kende jo Dean og viste derfor at han ikke kunne lide når det gjorde ondt på Andy. han lukkede bare sine øjne i og høre på hans undskyld, han havde sådan en lyst til at tage fast i ham når han mærkede at han forsvandt fra sig. han åbnede langsomt sine øjne og så bare over på hans ryg, der trillede en enkel tåre ned af hans kind som han hurtigt tørrede væk. han satte sig langsomt op og tog dynen lidt om sig, i det han havde sat sig bag ham. han lag forsigtigt sine arme over hans skulder og lod dem hænge ned af hans overkrop, han lag forsigtigt sit ansigt ind mod hans hår og lukkede sine øjne i "jeg vil altid elske dig" hviskede han hel stille i det og kyssede ham en enkel gang i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 09:00

Han kunne høre Andy fumle lidt med dynen for at få den om sig, han nød at mærke hans arme, men Dean var helt væk i alle mulige tænker, han sad med helt lige ryg, Andy ville kunne se at han tænkte, de kendte jo hinanden meget godt. Han sukkede, "Skal jeg gå inden Adam kommer" sagde han trist, det eneste han ville var jo bare at være hos hans Andy . Han kløede sig kort i håret og tog andy's hånd og nussede den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 10:40

Andy hørte godt hans triste stemme og rystede let på hovedet "udover hvis du vil have mig hængende på ryggen" hviskede han og ville jo ikke have at han gik, han havde vel savnet ham alt for meget til at ville lade ham gå. han slappede mere af i det når han mærkede nussen på sin hånd, og trykkede bare let sin overkrop ind mod hans ryg "tænker du på?" hviskede han og tog en dyb indånding af hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 00:16

Han grinede kort, og kunne godt lide tanken om at have Andy på sin ryg, for Dean var jo så stærk at han nok ikke rigtigt ville ligge mærke til det, han kørte en hånd igennem sit hår og tænkte lidt, skulle han fortælle ham hvad han tænkte på, skulle han? endte det galt, han ville jo ikke miste ham, Han tog en dyb indånding, "Du er gift, og ikke med mig" Hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 03:06

Andy holde sig bare tæt ind til Dean og holde sine øjne let lukkede, han var lykkelig det var han virkelig. han lyttede på hans ord og hans smil forsvandt hurtigt i det "Dean..." sagde han roligt i det selv om han jo ikke havde lyst til at snakke om det, da der ikke rigtigt var nået han kunne gøre ved det "du har mig jo lige nu, og så vil du heller sidde og tænke" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 07:20

Han sukkede og rejste sig sætte Andy i sengen og sætte sig ved siden af ham, han sukkede igen, og tog en dyb indånding , "Andy du er gift, såre bare mig selv, med falske forhåbninger, det er ham du vil have, så bliver jeg jo nød til at komme vider, og det gør jeg jo ikke sådan her, ved at side og tro jeg kan få dig tilbage" hun kiggede ned på senge tøjet med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 07:35

Andy så bare på ham og satte sine hænder ned i sengen mellem sine ben, han så bare lidt undrende på ham og med et ret så såret blik "men jeg er din,.. jeg elsker jer begge kan du ikke forstå det" sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre, han ville jo ikke give slip på Dean han havde jo savnet ham alt for meget "hvis dette.. det hele bare var en dårlig undskyld for at gå i seng med mig, så bare gå" hviskede han og rystede let på hovedet, da han ikke kunne se hvad andre grunde skulle være at Dean sagde sådan nået. han træk bare dynen bedre omkring sig "je,.." sagde han og sukkede lidt af det og havde lyst til at tude
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 07:57

Dean så underne på ham, "Du tror jeg er her for at kun at knalde med dig, hva fanden tænker du på dreng, hvorfor fanden skulle jeg gøre det, syntes du virkelig jeg er sådan et svin, hva ?" han rejste sig op, han rystede han var meget rigtig meget såret tænkt at ens liv's kærlighed troede det her om en, han fandt sit tøj og kæmpede for at få det på men han rystede så voldsomt. Han faldt kort efter han havde fået underbukser og bukser på, han sad bare på gulvet med et grædende og såret blik kiggede han roligt op på ham, "Kan du se det, jeg er ynkelig uden dig!!!" sagde han meget hårdt og såret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 08:33

Andy så bare på ham med et lidt chokket blik, han viste jo ikke hvad han skulle tænke og hvad han ikke skulle tænke da det var alt for forvirrende at Dean bare sådan dukkede op. han lod langsomt en fod glide ned på gulvet efter hinanden så han kom op og stå, han holde dynen tæt omkring sig i det han stille gik hen og satte sig på knæ ved side af ham. han lag bare hurtigt sine arme rundt om nakken på ham og trykkede ham ind til sig "undskyld.. jeg mente det ikke.. je.. jeg ved jo ikke hvad jeg skal tro" sagde han roligt i det og kyssede ham let i håret "du er ikke ynkelig,.. aldrig! min tryghed vil altid være hos dig" sagde han og så bare let på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 00:26

Den vidste ikke hvad han skulle sige, Dean elskede ham virkelig, og hvorfor skulle han bare gøre alt det her bare for at få sex med ham, han kunne nemt få sex med andre, så det her med at finde ham og gå med ham hjem gjord han kun fordi han elskede ham. Dean sukkede "Andy jeg er ynkelig når du ikke er hos mig.. jeg ved faktisk ikke rigtig hvem jeg er" han rejste sig og kiggede roligt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 04:18

Andy var ikke hel sikker på hvad han skulle sige til det, han viste jo stort set ikke hvad han skulle gøre "Dean... det kan jeg ikke tro, du er jo den stærke og smukke Dean jeg kender" sagde han og vende sit blik op mod ham og kunne ikke lade være med at rødme lidt, han rejste sig langsomt op og kyssede på hans overkrop et par gange op. han lag sin ene hånd på hans kind mens den anden holde dynen på plads "jeg elsker dig" hviskede han stille og kærtegnede let hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 01:46

Dean skiftede emne. han var helt væk. han var jo så glad for Andy han bar Andy op til sig kyssede ham på munden. de ord han sagde gjord ham glad. han sætte sig ned i sengen med Andy på sit skød. "Jeg må desværre nok snart gå. men jeg håber du vil ses med mig selvom du er gift. " hans stemme lod ikke ret glad da han nævnte gift.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 04:02

Andy kunne ikke ligefrem sige at han var lykkelig over at se Dean igen, da han jo viste at han ville have det af lort til når Dean gik og når Adam kom hjem. men det kunne ikke stoppe ham i at kysse ham tilbage, han elskede ham det var der jo ingen tvivl om. Han så bare stille på ham og pillede lidt ved at tot af hans hår "mmh må du vel... selvfølgelig" sagde han og havde mest lyst til at sige at han ikke måtte gå, men han viste også at det ville blive slem ballade hvis Adam kom hjem mens Dean var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 08:00

Der var en tænke der slog Dean. Men dog vidste han ikke om det ville være en god ide at spøger ham om det han sad og tænkte på. han sank en klub. bed sig blidt i læben . men spurgte ha så "Har du fortalt Adam om mig" han bed sig igen i læben og så nysgerrigt på Andy. Dean håbede lidt på det. men på samme tid ville det ikke overraske ham, vis Andy ikke havde nævnt et ord om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 08:48

Andy kunne ikke lade være med at smile af hans spørgsmål, der var jo en grund til at Dean nok skulle ud inden Adam kom hjem "ja det har jeg, vi var jo sammen når jeg mødte Adam" sagde han og havde nok kæftet lidt for meget op om Dean, og derfor var det vel heller ikke en god idé at Adam mødte Dean i deres hus og slet ikke på denne måde "tror alle der kender mig, kender til dig" sagde han helt ærligt i det og fik et skær af lyserød på sine kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 08:52

Han smilede sødt til ham. hans smil var fyldt med glæde. "Smigrende "Han nød hans lyser røde kinder og puttede ham ind til sig. "Alle der kender dig, kender til mig" han grinede det var da dejligt at vide ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 08:58

Andy rystede kort på hovedet og puttede sit hoved ind mod halsen på ham, han lukkede sine øjne stille i og kunne bare blive siddende der i evigheder og bare mærke kulden igennem dynen "pinligt.. at jeg bare har snakket om dig med alle" mumlede han ind mod hans hals, måske var det bare ham der synes det var pinligt. Men han kunne jo heller ikke gøre for det, Dean betød jo meget for ham og der var jo ingentvivl om at han havde følelser for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 21:35

Den nussede ham løftede ham op og gik lidt rundt med ham. "Du dejlig." hviskede han i hans ører, "Meget dejlig" han smilede ved tænken om det de lige hvade lavet. det var mega dejligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 22:27

Andy lag bare stille sit hoved på hans skulder, og lukkede sine øjne langsomt i. Han lag sin ene arm rundt om nakken på ham, mens han bare holde fast i dynen med den anden "du er også dejlig... skat" hviskede han helt stille i det, og viste ikke om han skulle have det dårligt over at han sådan var Adam utro eller ikke. Men han var så glad for endelig at være tæt på Dean igen, selv om han viste at han snart blev nød til at smutte inden Adam kom hjem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» En aften kan ende anderledes end du havde regnet med?/Hanna/
» Hvad er dette for et sted -Jason-
» på dette tidspunk er det irriterende at have evigliv (Embry)
» Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander
» Havde lidt fravær

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: