Emne: Sv: Den lykkelige eng. Fre 27 Nov 2009, 04:17
Michael trådte et skridt tilbage og hev et papir frem, hurtigt satte han det fast til en plade og begyndte hurtigt at tegne dem alle i et billede. Der gik måske 5 minutter hvor han stod og tegnede og så gik han væk fra billedet. Det var et perfekt billede, kun i sort og hvid godt nok, men perfekt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den lykkelige eng. Fre 27 Nov 2009, 04:18
//Skal logege... Sorry folks//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den lykkelige eng. Fre 27 Nov 2009, 08:48
Lucinia vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige eller gører. Hun skældte på sig selv i tankerne over sit sprog, da hun allerede havde formået at gøre et menneske mistænkelig... Heldigvis vidste hun så bare ikke hvad Lucy var... Endnu ihvertfald...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den lykkelige eng. Fre 27 Nov 2009, 19:51
Okay....
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den lykkelige eng. Lør 28 Nov 2009, 20:33
Alec prøvede at kopiere navnene ind i hendes hukommelse *Lucy, Gabriel, Michael, Lucy, Gabriel, Michael...* Hun tog et skridt frem, tøvende, bare for at have noget at gøre "Det er da mange, der ville i skoven idag" hun smilede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den lykkelige eng. Søn 29 Nov 2009, 22:22
Lucy lagde hovedet let på skrå og smilte. *Skoven... Men jeg ville jo are på engen... Med dens blomster...* tænkte hun men sagde ikke noget. Hun skrabede yderligere i jorden med sin bare, blege fod. Det var blevet en vane... At skrabe i jorden når hun ikke havde noget at sige...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 30 Nov 2009, 01:28
Alec smilede for sig selv "Nogen der har en ide til hvad vi skal snakke om?" hun så ned i jorden.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …