Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 privat- fest (Magdalene)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 05:33

Sted: The Riggie Club.
Tid: 9.30
Vejr: over skyet.
Omgivelser: massere af mennesker.
Dag+dato: den samme som i virkeligheden.
Påklædning: Blond, sort kjole uden stråber og hvide stilletter.


Det var sent og Samilla var lige nået frem, hun trådte op ved baren.
" En Mokai tak" sagde hun med rolige ord.
Der var rigtig mange mennesker, det var lige før at vær omgivelse man kom forbi kendte man ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 05:38

Meruhesae gik som altid, i en fin hvid skjorte, der var knappet ned til 3 knap & et par lange mørkeblå og stramme bukser. "Lad mig komme ind" Hun stod foran dørmændene, de nægtede da hun lignede en 11 årig. "Jeg sagde.. Lad mig komme ind" Hun slog dem begge på nakken og de åbnede dørene, hun trådte nænsomt ind og så sig omkring i den vilde fest.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 05:41

Hun drak den sidste tår af Mokaien,, og begyndte at danse,, med sin eks kæreste.
De dansede kinddans. Hun kiggede til hojre og så en 11 årig pige gå rundt på en club.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 05:45

Meruhesae så to danse sammen, pigens blik var sat på Meruhesae selv, hun gik op imod baren og satte sig. Hun holdte øje med pigen, der dansede med drengen, hun så så.. Lykkelig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 05:47

Hun kunne ikke fjerne øjen kontakten méd hende,, mens hun kiggede den vej gav eksen hende et kys.
Hun kyssede ham bare igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 05:50

Meruhesae holdte øje med hende kysse drengen, måske kæreste, måske bare en dansepartner, men hun vidste at pigen var køn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 05:53

Hun gik væk fra ham * IH fuck ham jeg gav ham bare et venskabs kys* Tænkte hun mens hun bed sig i underlæben,,, og gik op i baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 06:00

"Din kæreste ser ensom ud" Hun så på pigen der kom hen til baren fra drengen af, som så forvirret ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 06:01

"Han er ikke min kæreste han er en stoder" forklarede hun for pigen...
"du er 11år og er inde på en bar?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 06:02

"Jeg er 195 og inde på en bar? Har du et problem med det?" Hun tog et glas med vin, men drak intet, så kun på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 06:05

"195 dit kryb " sagde hun og faldt ned ad stolen ,, "er du et dyr eller hvad ??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 06:06

Hun smilte let og lagde vinen fra sig, "Det var for sjov, jeg er 17, men har vækstproblemer" Hun løj, men kunne ikke blive afsløret som vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:07

"okii du er meget lille af din alder" sagde hun blidt. *Hun er et andet væsen* Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:09

"Jeg kan ikke gøre for det, men heldigvis har jeg gode overtalelses evner, så blev lukket ind, selvom de ik troede på mig i starten" Hun så hende i øjnene, hun ville dog ikke blive opdaget, selv hvis hun opdagede den røde ring om iris.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:11

"Du ve godt vis du har problemer kan du altid snakke med miig" sagde hun. mens hun kiggede rundt på nogle andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:15

Hun fnøs, men med en let latter, en barne pige latter der altid rørte en ældre persons hjerte. "Hahaha, jo tak, men klare mig nok selv.." Hun smilte let og så rundt, alle var enten fulde eller bedrøvede, dog flest var knaldhamrende fulde og flirtede med alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:18

"Men det er svært at glemme du er så gammel nå du ser så ung ud" Sagde hun da hun hoppede ned ad barstolen og gik vidre ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:20

"hey.." Hun hoppede ned af stolen og gik efter pigen, "Hvor skal du hen?" Hendes stemme frøs, en kold stemme som skar istedet for at lindre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:22

" Jeg har ikke tid til at snakke hele dagen" sagde hun. *hvorfor er hun dog blevet så nysgerig* Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:24

Meruhesae var ivrig, pigen måtte ikke gå, ikke nu! "Bliv hos mig..." HHUn fandt den blideste og mest beende stemme, hendes barnlige stemme havde, og hev hende let i armen. "Bliv hos mig.. Du er den eneste der har gidet snakke med mig.. Jeg.. Jeg er så ensom" Hun ville have grædt, selvfølgelig falskt, men da hun var vampyr, var det sådan set umuligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:27

Hun vendte sig om og kiggede på hende " Du snakker for meget " sagde hun.
" hvad er der sket med diig siden du gider snakke med mig?" sagde hun ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:29

Hun var blevet sulten, men det kunne hun selvfølgelig ikke fortælle hende, så hun fandt på endnu en løgn. "At du er så utroligt smuk og elegant bygget" Hun så på hende med de mest forførende øjne hun havde, men det ville sikkert ikke virke, hende selv lignede jo et barn!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:32

Hun tog fat i pigen "det er ikke godt nok jeg ville vide noget om diig" Sagde hun strængt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:34

Meruhesae tog sik ikke om at hun tog fat i hendes arm, det var faktisk bare dejligt, hun kunne mærke blodet strømme fra og til fingrene. "Je... Jeg.. Hvad vil du vide fra et barn?" Hun så hende dybt i øjnene, lyst til at smage denne unge kvindes blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:37

Hun slap den pige og kiggede på hende med et sæt opdagede hun hendes øjne...
" Undskyld men du ser virkelig gyselig ud " fortalte hun hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





privat- fest (Magdalene) Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
privat- fest (Magdalene)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: