|
| privat- fest (Magdalene) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 09:39 | |
| Nu måtte der bruges magt, men heldigvis havde hun sine uanede styrke fra sit vampyr blod. "Yay! Så lad os komme på toilettet!" Hun tog fat i pigens arm, med et fast greb, kun varulve og dæmoner kunne slippe fra. Hun tænkte, hvad hun skulle gøre inde på toilettet med hende. "Hør efter" De var derinde og hun satte pigen på toiletsædet. "Jeg vil bare gerne snakke med dig.." Hun så medlident på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 09:44 | |
| "Hør her jeg ved godt du ikke er normal" sagde hun med et lidt skuffet ansigts udtryk,, "men hør her jeg er her for at hjælpe diig" sagde hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 09:47 | |
| "Og derfor er jeg styg? Fordi jeg kommer fra 1810 og blev bidt den 8 april 1821 og nu er vampyr? Jeg spiser kun når jeg virkelig trænger.. Og du også er bange for mig.. Typisk jer mennesker at dømme os på det ydre" Hun havde et blik af had og ærgelser fra fortiden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 09:49 | |
| " Jeg er ikke bange for diig" sagde hun med et lille smil. "fortæl miig hvad der skete den dag"sagde hun tilfredst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 09:52 | |
| Hun undrede sig og blev ganske overrasket og fortalte lidt, "Jeg blev som sagt bidt, jeg sad bange og grædene ved en gyde, begge forældre døde af terrorister og dæmoner, en vampyr sys han gjorde mig en tjeneste at gøre mig udødelig, han blev skudt lige efter" Hun gik hen lige foran hende og lænede sig frem med hænderne på hver side af væggen. "At jeg ser ud som et barn betyder ikke at jeg tænker som et" Hun smilte tilfreds. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 09:55 | |
| "tror jeg nok godt jeg har indset"sagde hun. " synes du selv hun har givet diig en gave på den måde?" spurgte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 09:57 | |
| "Han var liderlig, man siger at overførens følelser strømmer igennem offeret" Hun bed let pigens underløbe og så på hende med sine mørkegrønne øjne, og den røde ring om iris. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:00 | |
| "hør her der er ingen grund til at slå folk i hjel på den måde" sagde hun med et lille smil på venstre vig... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:01 | |
| "Hvem sagde jeg slår dig ihjel?" Hun smilte og tog hovedet lidt væk, men holdte øøjenkontakten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:02 | |
| "det rer ikke det jeg siger har du slået mange folk ihjel" spurgte hun nysgerit |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:03 | |
| Aldrig slået dem ihjel, kun drukket et halvt glas blod, og de har altid glemt det. "Hun smilte let og så hende dybt i øjnene, hun var faktisk ret bedårende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:06 | |
| hun gik hen til toilet døren og skulle til at låse op... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:07 | |
| "Jeg har ik tænkt mig at tage dit blod, kun hygge lidt, du er alt for.. Bedårende" Hun holdt fast i hendes arm og ville ikke give slip. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:09 | |
| " slip mig nu jeg har nogle ting jeg skal fast gøre for nogle andre" sagde hun hårdt. Hun tog fat i hendes hånd, hun havde ikke chacen for at fjerne den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:10 | |
| "Men jeg har brug for dig og dit kønne udseende her" Hun rokkede sig ikke en meter og holdte godt fast med en fast besluttet mine og stemmeleje. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:12 | |
| " stop nu det her er barnligt " sagde hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:14 | |
| "Hvorfor?" Hun tog Samilla ind til sig med et enkelt ryk og så hende dybt i øjnene, "Hvad hvis jeg ikke lader dig gå?" Hun ville have Samilla for sig selv i aften, bare i aften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:15 | |
| "ih " sagde hun mens hun holdte sig på panden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:17 | |
| Meruhesae trak hende ned til hendes højde og kyssede hende hårdt på læberne, øjnene var lukket men hun slap ikke sit greb det mindste. Efter lidt tid slap hun det igen, "Undskyld hvis mit kys var barnligt" Hun slak sig om mundvigen med et provokerende smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:19 | |
| hun løftede pigen op "hvad er det du vil mig" hviske råbte hun i hovedet på hende mens hun rystede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:21 | |
| Hendes tænder blev lange, det var vreden der skyllede op i hende, hun hadede at blive løftet. Man så øjnene og selve hendes udseende blive skræmmende. "Hvor vover du at løfte mig som et lille barn!?" Hun åbnede munden så man kunne se hele munden fyldt med lange sylespidse tænder, "Sæt.. Mig.. Ned.." Hun bevarede roen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:23 | |
| hun satte hende ned,, og kiggede med et respect løst smil til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:24 | |
| Hun blev normal og slap grebet, "Hvad gør man ikke for at holde jer mennesker tilbage, og i stikker bare af..." Hun var ligeglad nu, det kunne være ligemeget, hendes lyst havde forladt hende da hun så det respektløse udtryk i Samillas ansigt. "Gå du bare.." Hun så ned i vrede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:26 | |
| Da hun låste op,,, Låste hun den igen, "Nej jeg går ikke fra det hele" Sagde hun med blid stemme... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) Lør 02 Okt 2010, 10:29 | |
| "Sikker?" Du kan nå at flygte endnu inden jeg holder dig tilbage igen" Hun undrede sig over hun blev. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: privat- fest (Magdalene) | |
| |
| | | | privat- fest (Magdalene) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|