Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

privat- fest (Magdalene)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

privat- fest (Magdalene) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:39

Nu måtte der bruges magt, men heldigvis havde hun sine uanede styrke fra sit vampyr blod. "Yay! Så lad os komme på toilettet!" Hun tog fat i pigens arm, med et fast greb, kun varulve og dæmoner kunne slippe fra. Hun tænkte, hvad hun skulle gøre inde på toilettet med hende. "Hør efter" De var derinde og hun satte pigen på toiletsædet. "Jeg vil bare gerne snakke med dig.." Hun så medlident på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:44

"Hør her jeg ved godt du ikke er normal" sagde hun med et lidt skuffet ansigts udtryk,, "men hør her jeg er her for at hjælpe diig" sagde hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:47

"Og derfor er jeg styg? Fordi jeg kommer fra 1810 og blev bidt den 8 april 1821 og nu er vampyr? Jeg spiser kun når jeg virkelig trænger.. Og du også er bange for mig.. Typisk jer mennesker at dømme os på det ydre" Hun havde et blik af had og ærgelser fra fortiden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:49

" Jeg er ikke bange for diig" sagde hun med et lille smil.
"fortæl miig hvad der skete den dag"sagde hun tilfredst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:52

Hun undrede sig og blev ganske overrasket og fortalte lidt, "Jeg blev som sagt bidt, jeg sad bange og grædene ved en gyde, begge forældre døde af terrorister og dæmoner, en vampyr sys han gjorde mig en tjeneste at gøre mig udødelig, han blev skudt lige efter" Hun gik hen lige foran hende og lænede sig frem med hænderne på hver side af væggen. "At jeg ser ud som et barn betyder ikke at jeg tænker som et" Hun smilte tilfreds.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:55

"tror jeg nok godt jeg har indset"sagde hun.
" synes du selv hun har givet diig en gave på den måde?" spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:57

"Han var liderlig, man siger at overførens følelser strømmer igennem offeret" Hun bed let pigens underløbe og så på hende med sine mørkegrønne øjne, og den røde ring om iris.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:00

"hør her der er ingen grund til at slå folk i hjel på den måde" sagde hun med et lille smil på venstre vig...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:01

"Hvem sagde jeg slår dig ihjel?" Hun smilte og tog hovedet lidt væk, men holdte øøjenkontakten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:02

"det rer ikke det jeg siger har du slået mange folk ihjel" spurgte hun nysgerit
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:03

Aldrig slået dem ihjel, kun drukket et halvt glas blod, og de har altid glemt det. "Hun smilte let og så hende dybt i øjnene, hun var faktisk ret bedårende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:06

hun gik hen til toilet døren og skulle til at låse op...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:07

"Jeg har ik tænkt mig at tage dit blod, kun hygge lidt, du er alt for.. Bedårende" Hun holdt fast i hendes arm og ville ikke give slip.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:09

" slip mig nu jeg har nogle ting jeg skal fast gøre for nogle andre" sagde hun hårdt.
Hun tog fat i hendes hånd, hun havde ikke chacen for at fjerne den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:10

"Men jeg har brug for dig og dit kønne udseende her" Hun rokkede sig ikke en meter og holdte godt fast med en fast besluttet mine og stemmeleje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:12

" stop nu det her er barnligt " sagde hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:14

"Hvorfor?" Hun tog Samilla ind til sig med et enkelt ryk og så hende dybt i øjnene, "Hvad hvis jeg ikke lader dig gå?" Hun ville have Samilla for sig selv i aften, bare i aften.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:15

"ih " sagde hun mens hun holdte sig på panden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:17

Meruhesae trak hende ned til hendes højde og kyssede hende hårdt på læberne, øjnene var lukket men hun slap ikke sit greb det mindste. Efter lidt tid slap hun det igen, "Undskyld hvis mit kys var barnligt" Hun slak sig om mundvigen med et provokerende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:19

hun løftede pigen op "hvad er det du vil mig" hviske råbte hun i hovedet på hende mens hun rystede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:21

Hendes tænder blev lange, det var vreden der skyllede op i hende, hun hadede at blive løftet. Man så øjnene og selve hendes udseende blive skræmmende. "Hvor vover du at løfte mig som et lille barn!?" Hun åbnede munden så man kunne se hele munden fyldt med lange sylespidse tænder, "Sæt.. Mig.. Ned.." Hun bevarede roen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:23

hun satte hende ned,, og kiggede med et respect løst smil til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:24

Hun blev normal og slap grebet, "Hvad gør man ikke for at holde jer mennesker tilbage, og i stikker bare af..." Hun var ligeglad nu, det kunne være ligemeget, hendes lyst havde forladt hende da hun så det respektløse udtryk i Samillas ansigt. "Gå du bare.." Hun så ned i vrede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:26

Da hun låste op,,, Låste hun den igen, "Nej jeg går ikke fra det hele" Sagde hun med blid stemme...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:29

"Sikker?" Du kan nå at flygte endnu inden jeg holder dig tilbage igen" Hun undrede sig over hun blev.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: privat- fest (Magdalene)   privat- fest (Magdalene) - Page 2 Icon_minitime

privat- fest (Magdalene)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Fest.. Privat (Fex)
» fest . (Privat )
» Privat fest - Samilla
» Privat fest (Venus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum