Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 mærkelig dag//Magdalene//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:51

S-havnen
T-20.00
O-hvad der er på en havn
P-sort t-shirt og hvide bukser og sko
V-lidt blæst

Jaster var taget ned på en tur ned til havnen det lå godt nok langt væk fra der hvor han boede men det var en normal tur for ham så han var lidt ligeglad nu var han der og der gik nok tid før han sikkert tog derfra det måtte tiden jo vise og nu var det bare kedeligt at der ikke var nogen at snakke med lige nu men der kom sikkert en eller anden om lidt havde han på fornemmelsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 09:54

Meruhesae Lousie Magdalene tog sig en tur til havnen, hendes gode øjne så en del i mørket, men fuldudviklet var de ikke. Hun så fremad, der gik en ung mand, helt alene. Hun tog en dyb ind ånding og gik hurtigt frem og da hun gik ved siden af, sagde hun hej. "Godaften" Hun så op på ham med sine barnlige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:01

Han fik et lille chok "prøver du på at give mig et slags tilfælde"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige "jamen godaften"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og så at hun var et barn men der gjorde ikke noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:02

"Jeg ved du tænker jeg er lille, men jeg er altså 195 år gammel, bare så du vidste det" Hun smilte let og provokerende, "Dejlig aften ikke sandt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:05

Han kiggede på hende "vampyr"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil "jo det er det vel"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:06

"Et problem med det hr?" Hun stoppede og så ham i øjnene, man kunne lige skue den røde tynde ring om hendes iris´er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:06

Han kiggede på hende med et smil "nej nej jeg er bare varulv"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:08

"Cool nok, jeg har intet imod varulve" Hun gik videre med et lille barnligt smil, men med en smule provokation i. "Hvad laver de ude om aftenen hr. Varulv?" Hun blinkede og gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:09

Han kiggede på hende "jamen det var da godt og jeg hedder Jaster og hvad jeg laver hmm keder mig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:11

"Jeg hedder Meruhesae og jeg savner lidt selvskab, så er det jo godt vi to kan snakke sammen" Hun stoppede og så let smilende på ham med et lidt løftet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:13

Han kiggede på hende med et smil "ja vi kan skam godt snakke sammen"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:15

"Godt så" Hun gik videre og smilte stadig let. "Skal vi snakke om hvad du bliver tiltrukket af? Høje tynde men halv-stor barmede kvinder eller mindre tøser med en halv-stor barm?" Hun grinte let med sin barnelatter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:17

Han kiggede på hende med et stille smil "er du lidt fjollet"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:19

"Nej da, jeg er dødsens alvorlig, jeg har altså en ældre tankegang end jeg ser ud, jeg er trods alt ældre end dem" Hun blinkede og stoppede, "Hvad er så svaret hr. Varulv?" Hun blinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:20

Han kiggede på hende "er ligeglad med hvordan kvinden ser ud bare hun er sig selv"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:23

Hun smilede tilfreds over at få et svar, "Godt så, jeg tror jeg kan klare alt, medmindre den anden løfter mig op.. Så går jeg grassat, ellers kan jeg klare alt fra gamle mænd til yngre piger" Hun tænkte sig om og gik let smilende videre. "Altså dem yngre end hvad jeg ser ud til" Hun leede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:25

Han gik med hende "så du ville tro at du kan klare mig og mit lem"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:26

"Selvfølgelig, intet er nemmere" Hun gik lige så stille og nød den kolde brise.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:27

Han kiggede på hende med et stille smil "det tror jeg ikke på"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:28

Hun stoppede og så tilbage på ham, "Men det er sandt, dog har jeg stadig min mødom, men intet er stadig nemmere" Hun blinkede og nød stadig duften af havet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:29

Han kiggede på hende "hvordan vil du så klare mig"sagde han og kiggede på hende "når du har din mødom"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:31

Hun smilte let og så på ham med et provokerende smil. "Udholdenhed"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:33

Han kiggede på hende "du har ikke din mødom ret meget efter du har været sammen med mig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:34

"har den stadig nu, hvornår skulle jeg da miste den" Hun viftede let med bagdelen for at drille og rækede tunge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitimeLør 02 Okt 2010, 10:35

Han kiggede på hende "gå ind i den bygning der så kommer jeg"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mærkelig dag//Magdalene// Empty
IndlægEmne: Sv: mærkelig dag//Magdalene//   mærkelig dag//Magdalene// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mærkelig dag//Magdalene//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» privat- fest (Magdalene)
» spændende butikker og mærkelig atmosfærer - freja nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: