Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 bare hurtigt hjem igen - Samilla

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare hurtigt hjem igen - Samilla   bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 00:29

Hun lukkede øjnene da deres læber mødes, langsomt åbnede hun øjnene igen og kyssede igen. hun kiggede ind i han pæne øjne og slap kysset og da hun gav sig til at kigge den anden vej.* jeg flirter næsten med alle fyre * Tænkte hun.
* men dette her kunne blive anderledes * Tænkte hun og vendte hovedet mod ham igen og smilte let til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare hurtigt hjem igen - Samilla   bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 00:34

Han blev bare ved med at kysse hans læber, til han mærkede hun stoppede kysset han tog bare sin hånd til sig og rettede lidt på sit hår "så behøver du ikke betale mig længere" sagde han bare og lod sin tungespids strejfe hen over sin overlæbe, mens han bare blev ved med at se på hende og smilte bare tilbage til hende. han så kort ud af vinduet for at se hvor de havde nået til, inden han så over på hende igen "hvad med at du fortælle lidt om dig, nu ved du jo mere om mig end jeg gør om mig" sagde han og lod virkelig som om han gerne ville høre det, selv om han inders inde var ret så ligeglad med hvordan hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare hurtigt hjem igen - Samilla   bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 00:41

Hun kiggede på ham og smilte let "Jeg er 19år og har intet job og er single, andet du ville vide?" Spurgte hun.
Hun kiggede på ham og bed sig svagt i underlæben.
Hun stak en hånd ned i lommen og så hun havde fået en sms.
Hun lagde den i lommen da hun så den var fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare hurtigt hjem igen - Samilla   bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 00:55

Hunlagde den i lommen da hun så det var fra veninderne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare hurtigt hjem igen - Samilla   bare hurtigt hjem igen - Samilla - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
bare hurtigt hjem igen - Samilla
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hjem igen
» Eric-På vej hjem...eller bare en tur?
» Hjem igen -Kian.
» Så det jul igen og så det jul igen . Privat Marcus.
» Hjem kære hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: